עמוד הבית » נס גדול היה פה? מתכון ליצירת ניסים

נס גדול היה פה? מתכון ליצירת ניסים

צילום:pexels
השבוע סיימנו לחגוג את חג חנוכה, חג האור, חג הנסים . אז הדלקתן נרות? גירשתן את החושך? לביבות וסופגניות כבר אכלתן? ואגב - ניסים כבר יצרתן?

אם תעברו ככה ברפרוף על חייכן, מתי בפעם האחרונה קרה לכן.ם אירוע שהגדרתן אותו – נס ?

אז בין אם אתן מגדירות אירוע ככזה ובין אם אתם מאמינים שניסים קיימים או לא, ניסים מופיעים ונוצרים בחיינו ברמה היומיומית, תאמינו או לא…

אני מזמינה אתכם.ן להתבונן ולהכיר בכך שכל אחד ואחת מאיתנו שהגיע לעולם הוא נס, כיוון שיכולנו באותה מידה לא להיות כאן, ואני לא מדברת על הפן הפילוסופי אלא הרבה מעבר לכך: הפן המדעי, בריאותי, רציונלי.

אז מה זה בעצם נס?

פעם זה היה אבן שושן למי שזוכר… היום על פי ויקיפדיה:"נס הוא כינוי למאורע אשר חורג מדרך הטבע וההתנהלות הטבעית של העולם, ומיוחס להתערבות של ישות עליונה כדוגמת התערבות אלוהית או של שליחי האל. מושג הנס הוא מושג מרכזי בדתות רבות, כשבדתות שונות ולעיתים אף באותה דת, קיימות תפישות שונות למושג. ישנם מאמינים הרואים בנס הוכחה לקיומו של האל, או אישוש לקיומו של שליח האל"

צילום:pexels

ישות עליונה? התערבות אלוהית?

אנחנו אנשים מעשיים, רציונלים!

רוצים קצת רציונל פה? מסתבר שנס הוא לא רק משהו רוחני, אמורפי, בלתי סביר. המתמטיקאי ג'ון אדנזור ליטלווד טבע את חוק ליטלווד, שקובע שכל אדם צריך לצפות שיקרה לו נס בקצב של בערך פעם בחודש!!!

ליטלווד מגדיר "נס" כאירוע יוצא דופן בעל משמעות מיוחדת המתרחש בתדירות של אחד למיליון. בחישוב (מדעי לגמרי)  האדם יחווה ב-35 ימים כמיליון אירועים "רגילים", לכן יהיה אפשר לצפות אירוע "מיוחד" אחד כל 35 ימים בממוצע, מה שהופך הופעת אירועים שהם כביכול "נס" למעשה דיי שכיחים… 😊.

אז היי… זה מוכח, מתמטי ומדעי: ניסים קיימים ואפילו בתדירות יחסית גבוהה ואם אותו אירוע יוצא דופן יכול להיות מעשה ידי אדם, אז למה שלא תהיו אתם האדם הזה?

מוכנים.ות למתכון ליצירת ניסים?

שלב ראשון – ניפוץ אמונות, שיפוטים, הגדרות, הסרת התנגדויות

איך עושים את זה?
מורידים ציפיות, מתבוננים על סיטואציה בלי שיפוטיות ועם סקרנות ורצון ללמוד, והופכים סימני קריאה לסימני שאלה….

שלב שני – מוכנות לבקש ולקבל

איך עושים את זה?
הדרך לבקש היא דרך שאלה,הדרך לקבל היא להיות במודעות…,כבר אמרו לפני Ask and you shell receive

שלב שלישי – לבטוח ולשחרר

איך עושים את זה?
לבטוח שכל מה שהוא תרומה עבורי יגיע אלי בקלילות ולשחרר את הצורך בשליטה וודאות.

שלב רביעי – הוקרת תודה

איך עושים את זה?
להיות בהוקרת תודה לעצמנו :על היכולות שלנו, החוזקות שלנו, היצירתיות שלנו, על התרומה שאנחנו לעצמנו ולאחרים, ליקום ועל היכולת שלנו ליצור כל דבר בחיינו.

שלב חמישי – להיות בשאלה

איך עושים את זה?
גם כשיצרנו את הנס שביקשנו ליצור בחיינו, וגם אם אנחנו לא רואות אותו נוצר או מתממש… לשאול מה נכון בזה? מה עוד אפשרי? איך יכול להיות עוד יותר טוב מזה?

צילום: pexels

סה"כ מתכון פשוט לא?

המרכיבים במתכון הזה הם הצעה שלי אליכם, הדרך שתבחרו לשלב ביניהם, המינון, הסדר, התזמון הוא לגמרי לפי טעמכם ומה שמתאים לכם….

מעניין מה תוכלו ליצור אם תבחרו בהם?

מה שנמצא לפנינו ומה שנמצא מאחורינו הם דברים קטנים לעומת מה שטמון בנו וכאשר נוציא אל העולם את מה שקיים בנו יתחוללו ניסים (הנרי דויד תורו – פילוסוף אמריקאי)

  • כוכבית לסיום: הנס שאנחנו מבקשים לא תמיד יופיע בצורה ובמבנה שאנחנו חושבים או רוצים שהוא יופיע. בקשו ליצור את הנס שיהיה התרומה הגדולה ביותר עבורכם והסכימו לקבל כל מה שמגיע בלי שיפוטיות .

מאת: חגית ולדמן, מאמנת אקסס בארס ומטפלת ריקול הילינג, רשת רפואה משלימה

 

הוספת תגובה

הוספת תגובה