עמוד הבית » וירוסים – חלק ב'

וירוסים – חלק ב'

צילום:pexels
מאז שהחלו חיסונים בהיקפים גדולים בשנות ה-50 של המאה הקודמת חינכו אותנו והטביעו בנו עמוק את האמונה שחלק משמעותי מהמגפות נגרם בגלל וירוסים, ושמה שהציל את האנושות מפני אותם וירוסים הם החיסונים.

זהו המשך לחלק א' של המאמר :

קצת על מגפות וחיסונים:

מאז שהחלו חיסונים בהיקפים גדולים בשנות ה-50 של המאה הקודמת חינכו אותנו והטביעו בנו עמוק את האמונה שחלק משמעותי מהמגפות נגרם בגלל וירוסים, ושמה שהציל את האנושות מפני אותם וירוסים הם החיסונים.

ככל שמעמיקים יותר בנושאים אלה מגלים מספר דברים מטרידים שלא תואמים בדיוק את הנרטיב המקובל. למשל:

  1. המגפות דעכו לפני שהחלו לחסן כנגדן ולא בזכות החיסונים.
    מידע חלקי על כך, שמתייחס בעיקר למחלת הפוליו ניתן לראות בקטע הוידאו שכאן, בו מדברת ד"ר סוזן המפריז מארה"ב (עם כתוביות בעברית):
    "מסר מד"ר סוזן המפריז לאזרחי ישראל בקשר למגפת הפוליו"
  2. כפי שנאמר למעלה – לא הצליחו להוכיח בצורה מדעית טהורה את קיומם של אותם וירוסים שנחשבים כמחוללי אותן מחלות או מגפות וגם לא הצליחו להוכיח בצורה מדעית טהורה שאותן מחלות נגרמות ע"י הוירוסים המיוחסים להן.
    משמעות הדבר היא שצריך למצוא הסברים טובים יותר לגורמי אותן מגפות.
  3. החיסונים גרמו (ועדיין גורמים) להרבה נזקים בריאותיים שגרמו להרבה מאד תביעות משפטיות כנגד חברות התרופות יצרניות החיסונים.
    זה הגיע למצב שיצרניות החיסונים בארה"ב פנו לקונגרס ובקשו חסינות בטענה שללא חסינות כזאת הן תצטרכנה לשלם כל כך הרבה כספי פיצויים לנפגעים שלא יהיה להן משתלם להמשיך לפתח ולייצר חיסונים.
    ב-1986 אישר הקונגרס האמריקאי חסינות ליצרניות החיסונים מפני תביעות משפטיות ומאז הן גילו שהן זכו בתרנגולת המטילה ביצי זהב – מחסנים את כל העולם בלי שום אחריות לגבי היעילות, התוצאות ותופעות הלוואי של החיסונים.
    הולכות ומצטברות יותר ויותר עדויות לכך שהחיסונים גורמים ליותר נזקים מתועלת.
    מידע רב על כך ניתן למצוא במאמר הזה שפורסם לפני הופעת הקורונה:"חיסונים – בעד ונגד".מידע נלווה:
    ב-17.11.2021 פורסם בחדשות ערוץ 11 שפייזר ומודרנה מרויחות 1000 דולר בשניה (לפני מסים) על מכירת חיסונים נגד קורונה (זה כמעט 100 מיליון דולר ביום!).

צילום:pexels

אז מה הם וירוסים מחוללי מחלות?

לפי ד"ר לנקה אין וירוסים כאלה. מה שמאבחנים בד"כ כוירוסים הם למעשה חלקיקים שונים של תאים מתים, לפעמים חלקיקים של חיידקים וכן חלקים של חומצות גרעין (DNA או RNA עם עטיפות חלבוניות).

הערה:
בשונה מ"וירוסים" שנחשבים כמחוללי מחלות, כן ניתן לבודד, לאבחן ולצלם את מה שנקראים פאג'ים או "וירוסים ענקיים". אך הוכח שאלה לא גורמים למחלות ולא הורגים חיידקים כפי שחשבו בעבר.
כל או מרבית הצילומים שמופיעים במדיה כוירוסים, הם כנראה פאג'ים.

ישנה גם השערה שבחלק מהמקרים בהם מצולמים וירוסים כביכול, אלה הם למעשה אקסוזומים.
אקסוזומים הם מבנים זעירים בגודל של מה שנקרא וירוסים, אשר התגלו לפני כ-30 שנה.
הידע המקובל כיום לגביהם הוא שהם נוצרים בתוך התאים כתוצאה מהשפעות חיצוניות כגון רעלים, קרינות, סטרס עוד, ומטרתם העיקרית היא להוציא אל מחוץ לתא את הרעלים שנכנסו אליו או נוצרו בו.

כלומר, ההבדל העיקרי בין וירוסים גורמי מחלות לאקסוזומים הוא, שוירוסים נחשבים ככאלה שחודרים לגוף מבחוץ ופוגעים בו, לעומת אקסוזומים שנוצרים בתוך התאים כדי לעזור להם בהתאם לצורך.

כאן יש הסברים מעניינים (באנגלית) של ד"ר אנדרו קאופמן מארה"ב לגבי האקסוזומים:The Anatomy of Covid-19

אם לא הוירוסים גורמים למחלה אז מה כן?

כפי שהוסבר כבר במאמרים שונים, הרפואה החדשה מראה ומוכיחה שמרבית המחלות (כולל מגפות) נגרמות בגלל קונפליקטים.

גורמים נוספים לחלק מהמחלות הם:

  • חוסרים תזונתיים
  • רעלים מסוגים שונים (כולל תרופות שונות וחיסונים)
  • קרינות אלקטרו-מגנטיות שונות
  • קרינות מייננות

מידע נוסף ניתן למצוא למשל במאמרים האלה:

מה באמת גורם למחלות?

מגפות חלק א'

מגפות חלק ב'

הוירוס SARS-COV-2 ו"מגפת" הקורונה

מי שמצליח לסנן את הרעש וההמולה שנעשים סביב תופעת הקורונה בכל העולם כבר כמעט שנתיים, מגלה בהדרגה, ככל שמצטבר יותר מידע על המגפה, על הוירוס ועל החיסונים, שגם במקרה זה המלך הוא עירום: אין שום ביסוס מדעי אמיתי לכל המהלכים שעושות הממשלות כנגד (כביכול) "מגפת" הקורונה.

אלה הדברים העיקריים שהצליחו להסתיר מהציבור או להטעות את הציבור לגביהם (נרחיב קצת בהמשך):

  1. במרבית המדינות, רמת תמותת היתר לעומת הממוצע של שנים קודמות לא הגיעה לרמה של מגפה, לפחות עד שהחלו לחסן בחיסונים הניסיוניים החדשים..
  2. לא הוכח בצורה מדעית טהורה קיומו של הוירוס SARS-COV-2.
  3. לא הוכח שהמחלה קוביד-19 נגרמת בגלל הוירוס SARS-COV-2 (אם הוא אכן קיים).
  4. בדיקות ה-PCR שמשמשות לאבחון "נדבקים" בוירוס אינן מיועדות למטרה זו והתוצאות שהן מראות הינן חסרות משמעות.
  5. לא הוכח שעטיית מסיכות מפחיתה תחלואה.
  6. לא הוכח שסגרים מפחיתים תחלואה
  7. לא הוכח שהחיסונים מפחיתים תחלואה. להיפך – ישנם ממצאים רבים המראים שהחיסונים העלו בהרבה את התמותה וגורמים גם לתופעןת לוואי רבות, חלקן קשות מאד.

נושא החיסונים נגד קורונה הוא נושא עצוב ובעייתי בפני עצמו, שאולי יוקדשו לו בעתיד מאמרים נפרדים במדור זה. ניתן רק להעלות כאן את השאלה המתבקשת:
אם אכן נכונות טענותיהם של ד"ר לנקה וחוקרים אחרים על אי הוכחת קיומו של הוירוס ואי יכולת להוכיח שהמחלה נגרמת ע"י הוירוס, אז כנגד מה בעצם מחסנים?
שאלה זו רלוונטית גם לגבי שאר החיסונים שניתנים כנגד מחלות הנחשבות ויראליות…

צילום: pexels

לא הוכח קיומו של הוירוס:

כריסטין מאסיי מקנדה שמחפשת מאז תחילת "המגפה" הוכחות לקיומו של הוירוס SARS-COV-2, עדכנה ב-13.11.2021 באתר שלה, שעד אותו תאריך הספיקה לקבל תגובות מ-137 מוסדות רפואיים או מדעיים ב-25 מדינות, ולאף אחד מהם לא היתה הוכחה לבידודו כנדרש של הוירוס.
הפרטים בקישור שכאן:
137 health/science institutions globally all failed to cite even 1 record of “SARS-COV-2” purification, by anyone, anywhere, ever

זהו הקישור לדף האקסל בו יש את רשימת כל המוסדות אשר הודו שאין בידיהם הוכחה לקיומו של הוירוס.

כאן יש קטע וידאו עם דיבוב בעברית ובו הסברים על הניסוי שעשה ד"ר לנקה באפריל 2021. בניסוי מוכיח ד"ר לנקה שהדרך המקובלת להוכיח כביכול את קיומו של וירוס ללא קבוצת ביקורת כנדרש היא חסרת תוקף ולא מהווה הוכחה לכלום:
הטעות הגדולה של הוירולוגיה

כאן יש ראיון וידאו מה-23.10.2021 בו מפרט ד”ר לנקה את החלק השני של הניסוי עם קבוצת ביקורת שעשה לגבי הוירוסים ומראה שאת המבנה הגנטי של וירוס הקורונה כפי שפרסמו חוקרים שונים ניתן למצוא גם בתאים של אדם בריא לחלוטין וכל הפרסומים הם למעשה של מבנים גנטיים מפוברקים על בסיס של חישובים שונים, ללא בידוד אמיתי של הוירוס:
The results of the 2nd phase of control experiments

מומלץ לקרוא שוב את המאמר המתורגם של ד"ר לנקה מסוף 2020 על חוסר הביסוס המדעי של מדע הוירולוגיה: וירולוגיה: מדע, או מדע בכאילו ?

לא הוכח הקשר בין מחלת קוביד-19 לוירוס SARS-COV-2

במסמך הצהרה על בידוד וירוס של ד"ר קאופמן, ד"ר קוואן וסאלי פאלון מורל אשר כבר הוזכר למעלה, יש הסבר קצר ובהיר לצעדים הנדרשים כדי להוכיח מבחינה מדעית טהורה שהוירוס הוא אכן זה שגורם למחלה המיוחסת אליו.

כאן הם מתייחסים לצורך להוכיח את הקשר שבין הוירוס למחלה המיוחסת אליו:

"אם הגענו עד כאן אז בודדנו באופן מלא, אפיינו וריצפנו גנטית חלקיק נגיף אקסוגני. עם זאת, אנחנו עדיין צריכים להראות שזה קשור לסיבתיות למחלה. זה מתבצע על ידי חשיפת קבוצה של נבדקים בריאים (בדרך כלל משתמשים בבעלי חיים) לנגיף מבודד ומטוהר זה בדרך בה המחלה אמורה לעבור. אם בעלי החיים נדבקים באותה מחלה, כפי שמאשרים זאת ממצאים קליניים וניתוחיים, זה מראה כי הנגיף אכן גורם למחלה. זה מדגים זיהומיות והעברה של גורם זיהומי.

אף אחד מהצעדים הללו אפילו לא נוסה עם נגיף הSARS-CoV-2-, ויותר מכך: כל השלבים הללו לא בוצעו בהצלחה עבור כל מה שמכונה נגיף פתוגני. מחקרינו מצביעים על כך שלא קיים בספרות הרפואית אפילו מחקר אחד המראה צעדים אלה."

ריכוז של מידע המתייחס לחוסר הביסוס המדעי למהלכים השונים שעשתה ועושה הממשלה כדי למגר כביכול את "מגפת" הקורונה (כולל התייחסות לבדיקות ה-PCR) ניתן למצוא במאמר הזה: "קורונה – היכן האמת?"

ומידע פיקנטי לסיום:

בתחילת שנת 2021 פרסם אתר גרמני פרס בסך 1.5 מיליון אירו לוירולוג שיביא מחקר אשר מוכיח בצורה מדעית מלאה, לפי כל הקריטריונים הנדרשים, את קיומו של הוירוס SARS-COV-2.

את הפרטים ניתן לראות כאן (כתוב גם באנגלית וגם בגרמנית): Isolate truth fund

ככל הידוע לנו, עד תאריך עדכון זה – 17.11.2021 – אף וירולוג לא תבע את הפרס…

מוקדם יותר. במרץ 2020, הכריז הגרמני האנס טולצין על פרס בסך 100,000 אירו למי שיצליח להוכיח את קיומו של הוירוס. הפרסום לפרס זה עדיין נמצא באינטרנט וגם לגבי קבלת פרס זה לא היתה עד כה שום פניה רצינית: "פרס בסך 100,000 אירו"

אם אכן יסתבר שבאמת אין הוכחה מדעית טהורה לקיומו של הוירוס, כל "משטר הקורונה" יתמוטט כמו מגדל קלפים.

אך מכיוון שמרבית תושבי העולם מאמינים עדיין בתיאוריית הוירוסים, אין לנו ברירה אלא להמשיך ללמוד, לבחון ולהסביר שוב ושוב את כל מרכיבי תופעת הקורונה (או אולי נכון יותר לקרוא לה "היסטריית הקורונה" או "הונאת הקורונה").

מאת: עידן סער

הערה
כותב מאמר זה אינו רופא, והמידע שכאן אינו מהווה המלצות או התוויות רפואיות.
בכל מקרה יש לפנות לרופא מוסמך.

את ההמשך למאמר זה ניתן לקרוא בקישור שלהלן: וירוסים – חלק ב'