עמוד הבית » נפרדים מתופעת המראה "המוזרק המידי"

נפרדים מתופעת המראה "המוזרק המידי"

צילום: יח"צ
חזרה למראה פנים במראה טבעי, באמצעות חומצות הילרואניות קלות וטבעיות וחומרי מילוי לייצור וחידוש קולגן .

בשנים האחרונות אנחנו עדים להתפתחות רבה בתחום טיפולי האסתטיקה  ובעיקר בעור הפנים ואופן הטיפול בו.

טיפולי פנים והזרקות שנועדו להצעיר את עור הפנים שלנו ולמנוע את הליך הזדקנות העור.

ההזרקות כבר מזמן כבר לא נחלתם  רק , של נשים בוגרות וגברים ,אלא גם צעירים בשנות העשרים שמחפשים מראה פנים מצודד יותר , האמנם?

תופעה רווחת אותה ניתן לראות בשנים האחרונות  היא באמצעות  השימוש ברשתות החברתיות  מטופלים/ות  צעירים ומבוגרים המציגים לראווה את אופן הטיפול שעברו בפנים: לחיים מודגשות ובמראה מטופל מאוד שזכה לכינוי "פני אוגר"  שפתיים במראה תפוח ומוגזם  התופעה  מזכירה   "פס ייצור"  המוני   להזרקות לא נכונות ובעיקר מזיקות.

לאחרונה גוברת בעולם , בארצות הברית ובאירופה  דרישה של מטופלים  לשלב  לצד טכניקות חדשות להזרקה בעור הפנים גם מראה פחות מטופל .

דוגמה לשינוי המהותי בתפיסת מראה ואידאל היופי ניתן היה לראות אצל אחת מהשחקניות הבולטות ביותר בשנים האחרונות: ניקול קידמן  שאף הצהירה " שהיא נמנעת מהזרקת יתר של בוטוקוס"  וזאת על מנת לשמר את המימיקות שלה  כשחקנית.

שחקניות רבות  נוספות , בנות דורה של קידמן ספגו ביקורות קשות על מראה הפנים הלא טבעי והעשוי שלהם ,דבר שפגם באמינותן כשחקניות..

ואכן עם תחילתה של השנה האזרחית החדשה ,  אנו עדים לתופעה שגם בארץ  הולכת וגוברת כן לעבור טיפול אסתטי , אך, הזרקה שתחמיא לתווי הפנים ותראה טבעית עד כמה שניתן.

קרן סלע מנהלת חטיבת האסתטיקה בחברת סלע מדיקל  המייבאת מגוון מכשור בתחומי הרפואה והאסתטיקה הרפואית מציינת , שהחברה מיישרת קו עם הדרישה העולמית ובארץ  ומוצרי החברה בהחלט עונים על הדרישה של  שימוש בחומצות  המעניקות מראה טבעי ומבוססות על 100% חומצה הילרואנית  טבעית וטהורה  ללא רכיבים מעולם החי  וכאלו המעודדות חידוש קולגן ואלסטין המעניקות מראה טבעי  ועם תוצאות יפות ומתמשכות ומהבטוחות לשימוש בעולם.

ראויות לציון: חומצה הילרואנית מסוג פרינסס  שנחשבת גם אחת מן החומצות הבטוחות ביותר לשימוש וכזו המעניקה מראה טבעי ולא מטופל , "והאלנסה" חומר מילוי  שתפקידו ,הוא שיפור מרקם העור על ידי חידוש ייצור הקולגן והאלסטין באופן טבעי  , האלנסה נמצא גבוה ברשימה מאוד מצומצמת של חומריים אשר מייצגים  את עתיד הרפואה האסתטית העולמית. על מנת שנבין את התהליכים שגרמו לשינוי בתחום האסתטיקה הרפואית  ואיך זה בעצם משפיע על מראה הפנים שלך  צריך לקחת כמה צעדים אחורה להיסטוריה.

הרפואה הקלאסית  לאורך מאות שנים  שימשה כרפואה של "כיבוי שרפות" כלומר? יש זיהום? נותנים אנטיביוטיקה? קמטים בפנים? "בואו נמלא אותם"….

השלב הבא ברפואה  שהחל לקראת סוף שנות ה 80 , היתה הרפואה המונעת , ושם עברנו תהליכים של ניהול אורח חיים בריא , הימנעות מחשיפת יתר לשמש  ועוד אינספור דוגמאות.

השלב השלישי בתחום הרפואה שאת ראשיתו התחלנו לראות כבר  בעשור האחרון  הינו המרתק ביותר ובקצרה, עידוד תהליכים ביולוגים בונים ובריאים ועיכוב אותם תהליכים ביולוגיים הרסניים.

כאן , בדיוק בנישה הזו  הגישה היא : ללכת על חומר מילוי  שלא רק ימלא  את הקמטים ויפצה על אובדן הנפחים  שנגרמו כתוצאה מתהליך ההזדקנות , אלא בעיקר  יגרום "לגוף" שלנו "להיזכר"  איך לייצר את הקולגן הטבעי שלו ולעבוד במלוא המרץ כפי שהיה בשנות העשרים לחיינו.

וזוהי בדיוק פעולתו של "האלנסה"   ובצדק  "כדור הבא בעולם האסתטיקה הרפואית"   תוצאת הטיפול באלנסה  אינה מיידית, אמנם שחזור הנפחים שאבדו נכרים לעין  לאחר ההזרקה ,אך התוצאה הסופית היא , שלוקח לגוף שלנו כ 3 חודשים "להיזכר" ולייצר את אותו קולגן נכסף שמעניק לנו את המראה הטבעי החיוני והלא עשוי.

צילום: יח"צ

אחת מבכירות רופאות העור בארץ ובעולם ד"ר מרינה לנדאו  ממליצה על שימוש באלנסה ומוסיפה שהזרקת החומר גורמת לתאים מיצרי קולגן לעבוד ביתר שאת ולחדש את אותו מלאי קולגן שמתמעט עם הגיל ואף מוסיפה שהמטופלים נהנים מתוצאה ארוכת טווח.

עתיד הרפואה כבר כאן  והתהליכים יגרמו לנו לשמור על מראה פנים בריא צעיר ומטופח לאורך זמן!

הכתבה נערכה בשיתוף עם ד"ר מקסים סקסונוב מומחה ברדיולוגיה אבחנתית ופולשנית ורופא בכיר בתחום האסתטיקה

הוספת תגובה

הוספת תגובה