עמוד הבית » נפתח חמ״ל התצפיות החדש במחנה רעים

נפתח חמ״ל התצפיות החדש במחנה רעים

צילום: דובר צה"ל
רעיית נשיא המדינה מיכל הרצוג, ביקרה,אתמול (יום שני, 6 בנובמבר), כ״ב בחשון בחמ״ל התצפיות החדש שהוקם לגזרת נחל עוז, במחנה רעים.

בביקורה, נפגשה ושוחחה עם התצפיתניות ולוחמות האיסוף הקרבי בגדוד 414 אשר אמונות על ההגנה בגזרת עוטף עזה, וחלקן אף מאיישות את החמ״ל החדש שנחנך. בשיחתן, שנערכה כחודש לאחר הטבח האכזרי של ארגון הטרור חמאס, סיפרו התצפיתניות והלוחמות על תפקידן בשגרה ובחירום ובפרט על פעילותן ביום הלחימה הראשון. בתוך כך, תארו את האבידות הקשות שספגו ושיתפו בהתמודדויות עם רגעי הקושי, לצד הרצון להשתקם בעזרת הליווי והסיוע שהן מקבלות מצד המפקדים וגורמי המקצוע.

רעיית נשיא המדינה הדגישה בפניהן: ״המפגש איתכן היום, מרגש ומעורר קורת רוח גדולה – אני רואה מולי נשים חזקות ומלאות ביטחון, ושומעת סיפורי גבורה מפי גיבורות אמיתיות. אתן נמצאות בתפקידים משמעותיים, עם אחריות רבה – אתן ההוכחה החותכת לכוחן ומקומן של נשים בצבא.

צילום: דובר צה"ל

מידי יום ומידי שעה אתן העיניים השומרות בגבול, אלה שמביטות ולומדות בתבונה, שמכירות כל אבן ועץ במרחב. לצידכן, הלוחמות האמיצות, אלה שחותרות למגע, וביחד אתן פועלות במקצועיות ובמסירות אין קץ.

למרות החוויות הקשות שחלקכן עברתן, אתן ממשיכות להפגין כוח ועוצמה שמרגשת אותי, ואני כאן כדי לומר לכן תודה מכל הלב – על התפקוד יוצא הדופן, על הדבקות במשימה, ובעיקר על המאמץ האישי של כל אחת ואחת מכן