עמוד הבית » נרתמים למען משפחות שאיבדו את בתיהם

נרתמים למען משפחות שאיבדו את בתיהם

חברת landsman, צילום: ציפי אביטל
ציפי אביטן, מתווכת ויועצת נדל"ן הפכה את העסק הפרטי למיזם חברתי עבור מפוני עוטף והצפון בתקופה זו של המלחמה.

בתחילת המלחמה ציפי וצוות משרדה פנו  ליזמים אחרים וזאת במטרה למצוא עבור האוכלוסייה המפונה שחלקם איבדו את בתיהם ומציאת פתרונות דיור ברי השגה לטווח ארוך."אני לא מוותרת על אף משפחה" היא אומרת בנחישות. "נמשיך להיאבק עד שכל התושבים ימצאו פתרונות דיור בית חם המתאים לצרכיהם וליכולותיהם". לאבד את בתיהם

בשיתוף פעולה עם מתווכים נוספים, הצליחו לאכלס כ-100 דירות ריקות ברחבי המרכז. המפונים שוב ומתקשים להתגורר תחת קורת גג, אך ציפי וצוותה ממשיכים להשקיע את מאמציהם למציאת פתרונות. "החיים שלנו שונים מהם," אומרת ציפי. "זהו תחושה מרגשת וחשוב לנו לתת חלק קטן ממנו לאלו שזקוקים." בנוסף למאמציה לסייע לתושבים, ציפי פנתה בקריאה לאנשי מקצוע רלוונטיים להצטרף ולתת יד למאבק."יש ביינונו יועצים ואנשי נדל"ן המומחים בתחומם ובעלי רגישות חברתית. אני קוראת לכם להתגייס ולסייע מניסיונכם ומומחיותכם למציאת פתרונות דיור הוגנים למפונים", אמרה.

בעקבות קריאתה של ציפי, החלו גם חבריה למשרד לנדסמן להצטרף למאמץ. התארגנו והקימו חמ"ל  למפונים. בנוסף, הם יזמו קמפיין גיוס כספים בקרב עובדי המשרד כדי לסייע במימון רכישת מוצרים עבור המשפחות שנאלצו לעזוב את בתיהן וחיילי צה"ל שלוחמים בעוטף עזה. העובדים תרמו ברוחב לב, ותוך זמן קצר הצליח המשרד לגייס עשרות אלפי שקלים למען המטרה.

ציפי אביטן, צילום: נמרוד כהן 

"יחד נוכל להביא לשינוי אמתי במציאת פתרונות לבעיה החמורה של מחסור בדיור בר השגה בעיר", אמרה ציפי בפנייתה לאנשי המקצוע. "אני קוראת לכם להצטרף בהתנדבות ולתרום מהידע המקצועי שלכם למען הקהילה". היא מקווה כי שיתוף הפעולה יוביל לפריצת דרך במציאת פתרונות דיור למפונים. התמיכה נמשכת והמסר החברתי של ציפי אביטן וצוותה מתפשט. נרגשים לראות אנשים מתווכים למען זולתם ומקווים לראות יותר יוזמות כאלה בעתיד הקרוב.

ליצירת קשר: ציפי אביטן-  050-4277267