עמוד הבית » נשיא הבורסה ליהלומים נבחר לכהן כנשיא הפדרציה העולמית

נשיא הבורסה ליהלומים נבחר לכהן כנשיא הפדרציה העולמית

יורם דבש נשיא בורסת היהלומים. צלם גיל לביא
יורם דבש נבחר פה אחד לתפקיד נשיא הפדרציה העולמית של בורסות היהלומים בעולם – נוכח המשבר העולמי, זהו אירוע חסר תקדים בפדרציה העולמית של בורסות היהלומים

ההחלטה על מינויו של יורם דבש לתפקיד נשיא הפדרציה העולמית, התקבלה אתמול על ידי נשיאי פדרציית בורסת היהלומים העולמית.  דבש מחליף את ארני בלום, נשיא הבורסה הדרום אפריקאית,  שכיהן משנת 2012 עד כה בתפקיד.

הפדרצייה העולמית של בורסות היהלומים מייצגת כ-30 בורסות יהלומים מרחבי העולם תחת קורת גג אחת. מטרתה היא לא רק להגן על האינטרסים של בורסות מסונפות וחבריהם הפרטיים, אלא גם להשתתף בקידום הסחר העולמי ולעודד הקמתן של בורסות נוספות. בחירתו של דבש לתפקיד הפדרציה מספקת גאווה רבה למדינת ישראל ולבורסת היהלומים הישראלית.

בתגובה למינוי אמר יורם דבש כי: “אני מודה על האמון שנתנו בי נשיאי הפדרציה. דווקא בתקופה קשה זו  בו ענף היהלומים עומד בשעתו הקשה ביותר עם עצירה כמעט מוחלטת של הסחר העולמי ביהלומים , זו הזדמנות לפעול ולהצעיד את הענף לשיאים חדשים ולאפיקים עסקיים חדשים ונוספים. בחירתי לתפקיד הינה נדבך נוסף בו ניתן להשפיע על עולם היהלומים, תוך אחידות המטרות ושיתופי פעולה גלובליים".