עמוד הבית » סדרה חדשנית של מגוון תכשירי ניקוי לעור הפנים

סדרה חדשנית של מגוון תכשירי ניקוי לעור הפנים

צילום יעל האן
ד"ר פישר GENESIS CLEANSINGהינה סדרת ניקויים היפו-אלרגנית מתקדמת ומקיפה, המציעה מגוון תכשירי ניקוי לעור הפנים המותאמים באופן ספציפי לכל סוג עור.

תכשירי הסדרה מסייעים בהכנת העור לקראת השימוש בקרמים הדרמו-קוסמטיים של ד"ר פישר GENESIS לטיפול ומניעת הזדקנות מוקדמת של העור, המשלבת טכנולוגיה דרמו-קוסמטית מדעית יחד עם ידע רפואי ומציעה את פתרונות האנטי אייג'ינג החדשניים והבטוחים ביותר.

תכשירי הסדרה משלבים קומפלקס מרכיבים ייחודי ועשיר, המותאם לכל סוגי העור: מינרלים מים המלח, מרכיבי לחות והזנה, בשילוב פרו-ויטמין B5 לריכוך, הזנת העור ולשמירה על גמישות וחוזק העור, ואנטי-אוקסידנט ויטמין E, להגנה מפני רדיקלים חופשיים ונזקי סביבה ואקלים ולמראה עור חלק וקורן יותר.

תכשירי הסדרה נבדקו דרמטולוגית, הינם היפואלרגניים ועברו את מבחן סנסיטיב המעיד על התאמה לעור רגיש.

חשוב לזכור! ניקוי יסודי ועדין, פעמיים ביום, חיוני לשמירה על בריאות עור הפנים והצוואר. תהליך הניקוי מסיר ביסודיות את הלכלוך ושאריות האיפור מהעור, מאפשר לו להתחדש, מווסת את הפרשות השומן בעור ומונע הופעת פצעונים.

להלן הסבר אודות המוצרים שבסדרה:

תרחיץ מקציף לפנים לעור רגיש ולעור יבש:

תרחיצי הפנים הינם היפואלרנגיים, לשימוש יומיומי, מנקים באופן יעיל ויסודי את עור הפנים, מסירים ביעילות שאריות איפור, שומן ולכלוך, ומעשירי את העור בלחויות חיוניות. התרחיצים עברו את מבחן ה-SENSITIVE לעור רגיש ואינם מכילים בושם. כמו כן, הם מועשרים בתמציות צמחי מרפא – קמומיל ואלוורה להרגעה וריענון העור, פרו-ויטמין 5B, ויטמין E ותמצית כותנה, המזינים ומעשירים את העור בלחות ומותרים את העור רענן, רך, גמיש, נעים למגע ובעל מראה בריא יותר.

ג'ל ניקוי פעיל לעור מעורב-שמן:

ג'ל הניקוי הינו היפואלרגני ואינו מכיל שמנים לניקוי יסודי ועדין של נקבוביות העור. הג'ל מועשר בקומפלקס חומצה סליצילית, אצות ים, תמצית הממליס ופרו-ויטמין 5B, המסייע בספיחת עודפי השומן; בטיפול ומניעת נקודות שחורות; הסרת תאי עור מתים, שאריות איפור, שומן ולכלוך. כך, ג'ל הניקוי שומר על מראה עור זוהר, רך ונעים למגע.

צילום יעל האן

ג'ל פילינג עדין לחידוש מראה העור:

ניקוי הפנים על ידי פילינג מסייע בהסרה יעילה ויסודית של הלכלוך, עודפי השומן והתאים המתים. חשוב לזכור, כי ניקוי על-ידי פילינג עלול לגרום לגירוי העור ולייבושו, ולכן חשוב להשתמש בפילינג עדין. ג'ל הפילינג הינו היפואלרגני עדין ומועשר בקומפלקס תמצית הממליס, פרו ויטמין 5B, אנטי-אוקסידנטים, תמציות ענבים ותה ירוק, השומר על הלחות של העור מבלי לייבש אותו, מחדש את העור, מרכך ומזין למראה עור בריא יותר.

צילום יעל האן

מסכת פילינג לניקוי עמוק:

המסכה הינה היפואלרגנית לניקוי עמוק של נקבוביות העור. המסכה מסייעת בניקוי יסודי לשיפור מיידי במראה העור. היא מועשרת ומכילה קומפלקס של מינרלים מים המלח, תמציות אלוורה ומרכיבי לחות עשירים, אשר מסייע בהסרת תאי עור מתים, בספיחת שאריות איפור, שומן ולכלוך, למראה עור חלק, אחיד וקורן יותר.

צילום יעל האן

מי פנים לעור יבש -יבש במיוחד ולעור רגיל:

מי הפנים הינם היפואלרגניים ללא אלכוהול ולריענון מיידי. מועשרים בקומפלקס של מינרלים מים המלח, ויטמין E, פרו ויטמין 5B ותמציות כותנה, אשר מעניק ותרום למראה עור רענן, חלק וגמיש יותר ומעשיר את העור בלחות אידיאלית. כמו כן, מי הפנים מסייעים בהסרת שאריות לכלוך ואיפור מהפנים.

צילום יעל האן

מי פנים לעור מעורב-שמן:

מי הפנים הינו היפואלרגני, ללא שמנים ונון-קומודוגני. מועשר בקומפלקס של חומצה סליצילית, אצות ים, תמצית הממליס ופרו-ויטמין 5B, אשר מסייע בספיחת עודפי השומן והסבום בעור. כמו כן, הקומפלקס מסייע בכיווץ הנקבוביות ובמניעת נקודות שחורות; משלים את פעולת הניקוי ומרעננים את העור.

תחליב ניקוי לעור יבש-יבש במיוחד ולעור רגיל:

תחליבי ניקוי הפנים הינם היפואלרגניים ומכילים מינרלים מים המלח, ויטמין E, פרו ויטמין 5B, שמן זית טבעי ותמציות כותנה, המסייעים בניקוי יסודי ועדין של שאריות לכלוך, עודפי שומן ואיפור, מעשירים את העור בלחות אינטנסיבית, שומרים על מאזן הלחות של העור ותורמים לתחושה נעימה ולעור חלק יותר.

צילום יעל האן

מסיר איפור נוזלי לאזור העיניים:

אזור העיניים הינו דק ועדין יותר ולכן הראשון לגלות סימני הזדקנות ועייפות. מסיר האיפור הינו נוזלי, מיועד לכל סוגי העור ויעיל בהסרת איפור עמיד במים. הוא היפואלרגני, ללא בושם, ללא שמנים ומכיל קומפלקס לחויות ייחודי ופרו-ויטמין 5B המסייעם במניעת איבוד לחות, מעשיר את העור במרכיבי לחות ומעניק לו גמישות.

צילום יעל האן

 

בעולם מלא בהבטחות אני סומכת על ג'נסיס של ד"ר פישר

בד"ר פישר משלבים למעלה מ-50 שנות ניסיון, מחקר וידע רפואי בינלאומי כדי לפתח את התכשירים המתקדמים ביותר לבריאות כל בני המשפחה. תכשירי התשלובת מיוצרים במפעלי ד"ר פישר תחת בקרת איכות קפדנית, כמקובל במפעלי תרופות, על-פי תקני הייצור הבינלאומיים המחמירים תוך שימוש במרכיבים מהמתקדמים, הבטוחים והבדוקים ביותר.מפעלי ד"ר פישר הינם בעלי תו הפלטינה היוקרתי של מכון התקנים הישראלי המעיד על מצוינות תפעולית ועמידה ב-5 תקני איכות מחמירים: ייצור תכשירים קוסמטיים ואביזרים רפואיים, איכות הסביבה, בטיחות וניהול מערכות. תכשירי ד"ר פישר הינם בעלי מוניטין בינלאומי ונמכרים בהצלחה בעשרות מדינות ברחבי העולם.

 ניתן להשיג ברשתות הפארם ובבתי המרקחת