עמוד הבית » סדרת אבקות אורגניות,לואקר טינס, מנטוס בטעמי קיץ

סדרת אבקות אורגניות,לואקר טינס, מנטוס בטעמי קיץ

סדרת אבקות אורגניות - עתיד ירוק. צילום - לירן אגס

מותג המזון "עתיד ירוק" מציג סדרת אבקות אורגניות, טבעיות וטבעוניות המכיל 100% רכיב סופרפוד בודד של אסאי ברי נא, תה מאצ'ה, חלבון אפונה, ספירולינה, עשב שעורה או גוג'י ברי.מתאימות כתוספת מזינה לתזונה היומיומית בשייק, בגרנולה, כתוספת למזון ובהכנת מטעמים קרירים, טעימים ובריאים – מרכיבים אמיתיים וטבעיים.הן מכילות פרי, ירק, אצה, קטניה או צמח – שנקטפו או נקצרו, יובשו באופן טבעי או בהקפאה ואז – נטחנו לאבקה. כל אחד מהם עשיר בערכים תזונתיים שונים ובהם ויטמינים, מינרלים, נוגדי חמצון וחלבונים. לבריאות!

כשר פרווה בהשגחת בד"צ קהילות ובאישור הרבנות הראשית.

מחירים: תה מאצ'ה 69.90 ש"ח (100 גרם) * גוג'י ברי 119.90 ש"ח (100 גרם) * ספירולינה 119.90 ש"ח (250 גרם) * אסאי 99.90 ש"ח (100 גרם) * עשב שעורה  59.90 ש"ח (100 גרם) * חלבון אפונה 29.90 ש"ח (100 גרם).

משווק ע"י "רוצים את הטבע" ניתן השיג בשופרסל GREEN, רשת עדן טבע, ניצת הדובדבן, טיב טעם, טבע קסטל, אניס, זמורה אורגני, חנויות טבע ותבלינים.

נסיינית המערכת: כל בוקר לפני יציאה לעבודה אני שותה אבקה בכוס היפני שלי, בדר"כ שופכת מעט מים רותחים מערבבת מוסיפה מים או חלב תלוי מה מתחשק לי באותו בוקר ויוצאת לדרכי. אני מאז ומתמיד משתמשת מוצרים מחזקים את מערכת החיסונית.

מהדורת לואקר טינס

מהדורת קיץ מרעננת, ייחודית ומוגבלת המאופיינת בשני וופלים דקיקים במילוי מרענן שעוד לא טעמנו כמותו. שני הוופלים הדקיקים והפריכים הממולאים בקרם יוגורט מרענן משלבים בין הקריספיות של הוופל לבין הרעננות של היוגורט ומספקים חוויה ייחודית של טעם מושלם בוופל קליל.

סדרת לואקר THINS החדשה כוללת 3 טעמים:

  • לואקר THINS במילוי יוגורט פטל
  • לואקר THINS במילוי יוגורט אוכמניות
  • לואקר THINS במילוי קרם אגוזי לוז
לואקר THINS צילום באדיבות לואקר, איטליה

מוצרי לואקר אינם מכילים חומרי טעם וריח מלאכותיים, צבעי מאכל, חומרים משמרים או שומן מוקשה וכן מיוצרים ללא הנדסה גנטית.

מחיר של 12.90 ₪ לאריזה של 150 גרם

ניתן להשיגם ברשתות השיווק ובחנויות המובחרות.

המוצרים בכשרות חלבית לאוכלי אבקת חלב נוכרי, ללא חשש חדש, אפיית ישראל, בהשגחת ה-OU ובאישור הרבנות הראשית לישראל.

נסיינית המערכת: אני משוחדת הפעם, זה פשוט טעים לי הוופל נימוח בפה עם נגיעות קריספיות אי אפשר לעצור את הנשנוש! ראו הוזהרתם !

מסטיק Mentos Pure Fresh  בטעם דובדבן וענבים 

סדרת מסטיק Mentos Pure Fresh  במגוון טעמי פירות מרעננים, המסטיקים בעלי טעם וארומה חזקים, רעננות חזקה במיוחד וטעמם הנהדר נשמר לאורך זמן רב, כמו בכל המסטיקים של מנטוס.

אריזות הבקבוק של מסטיק  Mentos Pure Fresh  הינה אריזות נוחות בעלת פתיחה קלה ונוחה לשימוש השומרות על טריות המסטיקים והמותאמת לשימוש בבית, ברכב ובמשרד.  המסטיקים איכותיים המיוצרים באיכות גבוהה במיוחד תוך שמירה על סטנדרטים מוקפדים ביותר

ניתן להשיג בכל רשתות השיווק, המרכולים, נקודות המכירה הפרטיות והדראגסטורים.

מחיר מומלץ של 9.90 ₪ לבקבוקון המכיל 30 מסטיקים

מסטיק מנטוס פיור פרש בטעמי פירות חדשים – ענבים ודובדבן צילום – מנטוס יחצ

 

נסיינית מערכת: השימוש האישי שלי במסטיקים רק ברכב אני נהנת לרענן את חלל הפה וקצת מתיקות במהלך הנסיעה, המסטיק רק ונעים ואינו משנה את מצב הצבירה שלו. הטעם טעים לי .