עמוד הבית » מגנום בכוסות, סמארטיס, נקניקיות עוף, פתית צ'יפס, מגבונים מנומרים

מגנום בכוסות, סמארטיס, נקניקיות עוף, פתית צ'יפס, מגבונים מנומרים

מגנום כוס אישית וניל שקדים צילום יחצ

מגנום בכוסות אישיות

מגנום, אצולת הגלידות, מהווה את חווית התענוג האולטימטיבי. משיק המותג כעת בשיא הקיץ חדשנות נוספת אטרקטיבית: פורמט של כוס אישית שמתאימה לרגע מושלם של תענוג בכל מקום ובכל זמן- בבית או בחוץ, בשני טעמים מפנקים:

וניל קלאסיק  – גלידת שמנת בטעם וניל עם שבבים וציפוי עליון המכילים שוקולד מריר מעולה

וניל שקדים – גלידת שמנת בטעם וניל עם שקדים מסוכרים, שבבים וציפוי עליון המכילים שוקולד חלב מעולה

הכוסות האישיות, הן למעשה אדפטציה לשניים ממוצרי סדרת הפיינטים של מגנום שהושקו השנה: וניל קלאסיק ווניל שקדים, עם מתכון מיוחד המותאם לפורמט של כוס אישית. גם עיצוב האריזה הינו ברוח המוצרים המקבילים של סדרת הפיינטים.

מגנום כוס אישית וניל קלאסיק צילום יחצ

לחוויית אכילה מפנקת יש להרים את מכסה הקרטון, להוציא את הכפית, לשלוף את מכסה הפלסטיק, לשבור את דיסק השוקולד ע"י לחיצה על המכסה השקוף – ולהנות!

מיוצר בחו"ל, כשר לאוכלי אבקת חלב נוכרי

נסיינית המערכת: המותג הכי אהוב במקררים של הגלידות הסופרים, מרכולים, פיצוציות הטעם מושלם, האמת שלזה חיכיתי גלידה של מגנום בכוס פחות מלכלך בחום כזה הארטיק נוזל  יותר אישי ונקי ולא נשפך על הבגדים שלרוב אין מגבונים לנקות. נהדר לי.

שוקולד  סמארטיס

עד סוף 2021 כל אריזות מוצרי סמארטיס יהפכו לאריזות נייר. אסם-נסטלה, מיצרניות המזון המובילות בישראל מכריזה על מהלך פורץ דרך עם המותג סמארטיס – מותג השוקולד הראשון של נסטלה. מעתה כל אריזות המוצר  יוחלפו לאריזות נייר הניתנות למיחזור. המעבר הראשון לאריזות נייר נעשה בחודש מאי עם סמארטיס באריזה אישית וכעת, גם האריזה המשפחתית

המהלך,חוסך למעלה מ-400 טונות של אריזות פלסטיק, כולל למעלה מ -38 מיליון מכסי פלסטיק ומדבקות הפלסטיק שלהם, שיוסרו בכל רחבי העולם (בהתבסס על נפח בשנת 2019).

לדברי מיטל קריסטל, מנהלת תחום שוקולד באסם-נסטלה: המותג סמארטיס מאמין ביצירת עולם צבעוני וכיפי לילדים, וחינוך הוא כלי חשוב מאוד המאפשר להם לשגשג בו. לפיכך, בסמארטיס אנחנו משתדלים  ללמד את כל הילדים בעולם על חשיבותו של המיחזור. מהלך החלפת האריזות מצטרף לשורה ארוכה של יוזמות חינוכיות של המותג כמו למשל עידוד שימוש חוזר באריזות המוצרים בדרך מהנה ומלמדת, שימוש בצבעי מאכל ממקור טבעי ועוד.

שוקולד סמארטיס עובר לאריזות נייר צילום סטודיו אסם

נסיינית המערכת: כמה משמח לראות לגעת ולדעת שאחת החברות היצרניות מובילות לשינוי בתחום הייצור שמירה על קיימות העולם כמה שיותר להיות ירוקים עבור בני האדם, חיות והטבע, האריזת הנייר עבה כך ששומרת על הטריות.

נקניקיות עוף מתכון משופר

חברת "מעדני יחיעם"משיקה סדרת נקניקיות עוף במתכון משופר.המוצר ללא גלוטן, ללא סוכרים וללא תוספת מונוסודיום גלוטומט ומכילות 12% חלבון.

לדברי תמיר דגן, מנהל השיווק של מעדני יחיעם, אנו רואים שהלקוחות הרבה יותר רגישים לטעמים ולמרקמים ולכן החלטנו לערוך שינוי במתכון, בטעם ובמרקם של המוצר. אנו שמחים על תוצאות המבחן ובטוחים שהקהל ירגיש ויאהב את השיפור".

נקניקיות עוף מתכון משופר מעדני יחיעם צילום Sell360pro

כשרות: כשר בהשגחת הרבנות הראשית.

מחיר מומלץ לצרכן:

11.90 ש"ח לאריזה 380 גרם ו400 גרם

26.90 ש"ח לאריזה 1.5 ק"ג

להשיג ברשתות השיווק ובחנויות המובחרות ברחבי הארץ.

נסיינית המערכת: הרבה פעמים צריך להכין אוכל מהיר לילדים הפתרון המהיר והטוב הוא הכנת נקניקיות דשנות וטעימות, המתכון המשופר עסיסי ונימוח בפה.

פתית צ'יפס

"פתית", מותג תחליפי הלחם הוותיק, עבר בשנתיים האחרונות מתיחת פנים משמעותית עם השקת פריכיות בטעמים באריזה אישית, חטיפי פריכיות עם שוקולד חלב וכמובן סדרת פתית צ'יפס. לאחר כניסה מוצלחת לקטגוריה, מרחיב כעת המותג את סדרת הצ'יפס ומשיק טעמים חדשים החטיפים עשויים מקמח ירקות וקטניות,בטטה סגולה בטעם שמנת בצל וחטיף עם חומוס, אפונה ושעועית.

פתית צ'יפס- בטטה סגולה בטעם שמנת בצל טווח  קרדיט יחצ

הסדרה אינה נושאת מדבקות אדומות ומכילה פחות מ-100 קלוריות לשקית. המוצר ללא גלוטן, ללא טיגון וטבעוני לחלוטין.

מחיר: 3.90-9.90 ש"ח

ניתן להשיג ברשתות השיווק ובחנויות מובחרות

נסיינית המערכת: לאחר הביס הראשון אוכל לומר שה"ציפס" קריספי פריך וטעים חשוב לציין שהוא משביע ובהחלט יש תמורה במקום לאכילת לחם ואכילת ירקות לאנשים שלא אוכלים בהחלט מוצר מוצלח.

מגבונים באריזה מנומרת

Huggiesמותג החיתולים והמגבונים יוצא במהדורה מיוחדת של מגבונים בעיצוב מלא בסטייל. הטרנד המנומר הוא ללא ספק אחד הטרנדים העל זמניים שנמצא בכל תחומי העיצוב והלייף-סטייל בחיינו. החל מעולמות האופנה, דרך עיצוב הבית, ועד למוצרי ילדים ותינוקות. כעת, מצטרף המותג  לטרנד הלוהט שהופכת את המגבונים, אחד הפריטים השימושיים ביותר בכל תיק בעיצוב משולב של נמר וזברה.

 מגבונים לזמן מוגבל הם בעלי פורמולה ייחודית של Kimberly Clark העולמית, בתוספת שמן שקדים, ללא בישום, בטוחים לשימוש על עורו העדין של התינוק ומסייעים בשמירה על עור בריא ונקי. המגבונים מכילים מעל 96% מים מטוהרים, היפו -אלרגניים, אינם מכילים אלכוהול, פרבנים פורמלדהיד, SLS, ו-PHMB.

מהדורה מיוחדת מנומרת האגיס צילום יחצ

מארז רביעייה. בכל חבילה 64 יח' מגבונים, סה"כ 256 מגבונים לחים במארז.

ניתן להשיג ברשת סופר-פארם, והחל מספטמבר 2021 גם בשאר רשתות השיווק והפארם.

נסיינית המערכת: מתיחת פנים לאריזת המוצר הכי שיקי טרנדי כל אחת רוצה בתיק אריזה מנומרת בהחלט מרומם את מצב הרוח סופר אופנתי אהבתי !

 

תגובה

הוספת תגובה