עמוד הבית » סדרת הג'ל קוטור של essie

סדרת הג'ל קוטור של essie

צילום יחצ
מותג הלקים הניו-יורקי והאייקוני essie, המתמחה בטיפוח ציפורניים, ממשיך לעקוב אחר הטרנדים בזירות האופנה הבינלאומיות ומשיק 6 גוונים חדשים. הגוונים העדכניים מתווספים לסדרת הג'ל קוטור המצליחה, המבטיחה מראה ציפורניים בגימור ג'ל עם עמידות של עד 12 ימים.

COUTURE GEL – מהיר, איכותי וצבעוני – סדרת הג'ל קוטור עוצבה בהשראת אופנת העילית וההוט-קוטור בעולם האופנה ומשלבת בין טכנולוגיה, חדשנות ואיכות מוקפדת. ששת הגוונים החדשים, מלאי העוצמה והעדכניים הם: קורל, בורדו-בהיר, חום-זהב מטאלי, בז', ניוד-פודרה וורוד בייבי.

התוצאה: מראה ציפורניים מטופח בגימור דמוי ברק ג'ל מושלם ועמיד עד 12 ימים.

מריחת הלק מתבצעת בשני שלבים: מורחים שכבת לק עם אחד הגוונים החדשים. לאחר מכן, מורחים שכבה של top coat מקצועי להוספת ברק ועמידות מרבית (ללא צורך במנורת UV או לד).  הסרת הלק קלה באמצעות מסיר לק או אצטון.

צילום יחצ

טיפים לפדיקור ביתי מאת מאיה לזר, מנהלת ההדרכה של essie:

  • עיצוב הציפורן: גזרו את הציפורניים ושייפו למראה ישר וחלק. הימנעו מגזירה ושיוף בצורה מעוגלת למניעת ציפורן    חודרנית. הקפידו לשייף באופן אחיד, כך שכולן יהיו באותו אורך ובאותה צורה

 

  • הפרדת האצבעות: מומלץ להפריד את האצבעות בעזרת מפריד ייעודי מספוג או שימוש בנייר סופג (לגלגל אותו לחבל דק ולהעביר אותו בין האצבעות, פעם מלמעלה ופעם מלמטה, כך שתיווצר הפרדה בין האצבעות). כך נשיג שליטה טובה יותר בעת מריחת לק באצבעות הרגליים.

 

  • מריחת לק: למרוח שכבת לק אחידה ומעליה מרחי שכבה אחידה של top coat מקצועי להגברת העמידות ולהוספת גימור מבריק במיוחד.

מחיר מומלץ לצרכן: 49.90 ₪  תכולה: 13.5 מ"ל

להשיג בסניפי סופר- פארם ופרפומריות נבחרות

ביקורת מערכת: הצבעים ענוגים לפי צו האופנה, מברשת הלק ג'ל נוחה למריחה,נמרח בקלות ובצורה אחידה על הציפורן, ברק על הציפורניים, מתייבש מהר,ג'ל לק לא יורד, כאשר הוא בא במגע עם מים, קל להסירו עם אצטון ,מאוהבת במותג והמחיר שווה לכל כיס פשוט מושלם .

הוספת תגובה

הוספת תגובה