עמוד הבית » סדרת צבעי שיער המבטיחה כיסוי מושלם

סדרת צבעי שיער המבטיחה כיסוי מושלם

לוריאל פרופסיונל סדרת צבעי שיער מג'רל מחומרים ממוחזרים צילום יחצ חול
גם אחרי שנים רבות של חדשנות, סדרת צבעי השיער מג'ירל תמיד מתאימה את עצמה למגמות האופנה, ותמיד ייחודית ומרשימה. מג'ירל הפכה להיות אמת המידה לצבע ברחבי העולם הודות לשימוש הקל והנוח בה, הכיסוי המושלם, ותוצאות הצבע המדויקות שלה.

42 שנים לאחר ההמצאה החדשנית, קרם הצבע האיקוני המציא את עצמו מחדש על מנת לחשוף את מה שתמיד הפך אותו לייחודי. למג'ירל מגוון הצבעים הרחב ביותר בעולם, המעניק למומחים בצביעת שיער וללקוחות שלהם אינסוף אפשרויות. כפי שהיה בעבר, העתיד הוא מג'ירל.

פלטת צבעים ואפשרויות אינסופיות הצבעים עונים על רצונות הנשים בכל מקום בעולם. הקו החדש של מג'ירל הוא הזמנה לצביעה. ארגז כלים שלם שכולל, בין השאר, את: הכיסוי הגבוה והאולטרה-קר של Cool Cover קול קאבר; החמימות מלאת החיים של מג'ירוז' Majirouge, ועוד. לכל אחת מקבוצות הצבעים העיקריות אריזה וקוד צבע משלה מ-1 עד 10. כל משפחת צבע מורכבת מ-5 עד 25 גוונים שונים.

הטכנולוגיה הייחודית של סדרת צבעי השיער מג'ירל מאפשרת לך להגשים את כל חלומות הצבע:

חינוך חדש מלא שמחה והנאה בין אם באופן וירטואלי או פנים אל פנים, כדי ללמוד או כדי להשתפר, לשתף או לתקשר; לוריאל פרופסיונל והקהילה המקצועית שלה פעלו יחדיו על מנת לפתח כלים שיסייעו לכל איש מקצוע בתחום צביעת שיער כדי להפיק את המרב ממג’ירל.

סדרת צבעי השיער מג'ירל הושקה לראשונה בשנת 1978 והיוותה פריצת דרך טכנולוגית אמיתית. צבע שיער המכסה שיער שיבה וצובע מחדש את השיער בין אם להכהות או להבהיר עם הצבע הטבעי באמצעות קרם פיתוח מיוחד. בו בזמן, הוא מגן על השיער בזכות Ionene G®, מרכיב טיפוח מרוכז ביותר שפותח ע"י חטיבת המחקר של לוריאל.

לוריאל פרופסיונל סדרת צבעי שיער מג'רל מחומרים ממוחזרים
צילום חול

בשל הביצועים היחודיים, מג'ירל זכה בתואר "קרם של יופי" crème de beauté. המרקם החלק לא נוזל ומעניק תוצאות צבע מרשימות. במילים אחרות, את מה שמג'ירל עושים מבפנים ניתן לראות מבחוץ.

הודות להגנה של Ionene G™  במהלך תהליך הצביעה, מג'ירל משיג תוצאות איכותיות על פני השכבה החיצונית של השיער ביום הטיפול, שנמשכות זמן רב אחריו. מג'ירל מבטיחים כיסוי מושלם וצבע אחיד ועקבי.

האריזה החדשה של מג'ירל– חדשנות למען הסביבה נלחמים בזיהום מפסולת פלסטיק פיתוח בר-קיימא הוא חלק בלתי נפרד מנהלי העבודה ודרכי הפעולה של לוריאל פרופסיונל. כבר באוקטובר 2018, קבוצת לוריאל התחייבה למאבק בפסולת פלסטיק ע"י חתימה על המחויבות הגלובלית לכלכלת פלסטיק חדשה בשיתוף עם התוכנית הסביבתית של האו"ם.

המטרה היא להפחית פסולת פלסטיק בדרכים שונות כמו ביטול פלסטיק לשימוש חד-פעמי והכנסת אריזות שהן 100% ממוחזרות או אריזות מתכלות בקומפוסט עד שנת 2025.

שנת 2020 כבר כאן ואנחנו נכנסים אליה בסימן איכות הסביבה והשמירה על כדור הארץ. ומשנים בסדרת צבעי השיער מגי'רל הכול מלבד הפורמולה האייקונית המנצחת.הפקק של שפופרת הצבע הינו הראשון שהוא 100% ממוחזר + 0 אריזות בליסטר = פחות 27 טונות פלסטיק בשנה. מארז הקרטון ושפופרות הצבע ניתנות למיחזור.

קיימות וחדשנות המכבדת את כדור הארץ –  סדרת מג'ירל ניתנת למיחזור החל ממארז הקרטון ועד שפופרות האלומיניום, האריזה החדשה מציגה את מגוון צבעי השיער של מג'ירל ואת השילובים הרבים והשונים שלהם.

עיצוב האריזה החדשה של מג'ירל- אריזות חדשות וטרנדיות מציגות לראווה את עשרות צבעי השיער של מג'ירל באופן יפהפה. קל ונוח יותר לקרוא את הגוונים, ולתת מענה לצורכי המומחים בצביעת שיער.

הוספת תגובה

הוספת תגובה