עמוד הבית » סדרת תחליפי רחצה, כדוריות לאסלה מתחלפות

סדרת תחליפי רחצה, כדוריות לאסלה מתחלפות

כיף סדרת ג'ל רחצה, צילום: טל אזולאי

סדרת תחליבי הרחצה "כיף "Elixir Oils

ג'ל רחצה מועשר בשמן מקדמיה – ג'ל רחצה במרקם עשיר ומלטף, מנקה את העור מבלי לגרום לתחושת יובש. מועשר בשמן מקדמיה מזין העוטף את העור בתחושת לחות וגמישות. מותיר את עור הגוף רענן ונעים למגע לאחר כל מקלחת. מכיל 92% רכיבים ממקור טבעי.

ג'ל רחצה מועשר בשמן קוקוס ג'ל רחצה במרקם עשיר ומלטף, מנקה את העור מבלי לגרום לתחושת יובש. מועשר בשמן קוקוס מזין העוטף את העור בתחושת לחות וגמישות. מותיר את עור הגוף רענן ונעים למגע לאחר כל מקלחת. מכיל 92% רכיבים ממקור טבעי.

המוצרים: ללא פראבנים.טבעוני.

 מחיר: 12.90 ₪ לתכולת: 700 מ"ל (בהתאם לחוק המזון חברת קוסמו פארם אשר מחזיקה במותג כיף  אינה רשאית לפרסם מחיר מומלץ לצרכן , המחירים המצורפים הינם מחירים שנקבעו ע"י הקמעונאים השונים. מתבסס על מחירים עפ"י סטורנקסט מיום 26.12).

להשיג ברשתות השיווק והפארם.

נסיינית המערכת: ג'ל רחצה עשיר בשמן קוקוס בניחוח ספא, מחליק את העור למגע קטיפתי ובעל לחות נעימה ורגועה. אינו משאיר תחושה שמנונית.

כדוריות לאסלה בניחוח מתחלף

ברף (Bref) מבית הנקל, מותג ניקיון משיק את Bref Perfume Switch – כדוריות לאסלה בניחוח מתחלף. הסדרת  מעניקה רעננות עוצמתית בניחוחות בושם מתחלפים בכל הדחה, ומבטיחה 4 פעולות של ניקיון עוצמתי:

  • רעננות עוצמתית וניחוח יוקרתי מתחלף
  • הגנה מפני לכלוך ושמירה על היגיינת האסלה
  • ניקיון וקצף עוצמתי
  • מניעת הצטברות אבנית וכתמים

הטכנולוגיה המהפכנית של הכדוריות משלבת שני צבעים ושני ניחוחות באותה הכדורית. מעבר לפורמולת הניקיון בעלת ארבע הפעולות, הניחוח המתחלף מעניק רעננות עוצמתית. אריזת ועיצוב המוצר, בעל שני צבעים וניחוחות מייצרים בידול ונראות ייחודיים ומוסיף לחוויית המשתמש כמו גם הניחוח הייחודי שמתקבל בחדר השירותים לאחר השימוש במוצר.

כאשר המוצר יבש, ישנו ניחוח אחד (תפוח / אפרסק / לוטוס) ולאחר השטיפה, מופץ ניחוח אחר (נופר / תפוח / במבוק). מוצר אחד, שני ניחוחות. הסדרה בשלושה ניחוחות מתחלפים : לוטוס – במבוק, אפרסק – תפוח, תפוח – נופר.

כדוריות לאסלה בניחוח מתחלף, צילום הנקל חול

מחיר: 9.90 ש"ח (נכון לתאריך: 24.11.21)

להשיג ברשתות השיווק והפארם. ( בהתאם לחוק המזון חברת הנקל סוד אינה קובעת או רשאית לפרסם מחיר מומלץ לצרכן, המחירים המצורפים הינם מחירים שנקבעו ע"י רשתות המזון, רשתות הפארם ולקוחות נוספים בעצמן).

נסיינית המערכת: מוצר חדשני, חייבת לציין שהושקע כאן חשיבה יצירתית במוצר הניחוח מתחלף בהתאם למצב של הכדוריות, נשמע מעולה. בתפיחת האריזה עלה ניחוחות קסומים של ניקיון הכנתי את המוצר על האסלה הדחתי את המים הריח שוב עלה בניחוח עוצמתי ושמירה על ניקיון האסלה מחיידקים. מוצר חובה בבית ולא לשכוח חדשני! הוקסמתי!