עמוד הבית » סוד המשיכה הזוגית

סוד המשיכה הזוגית

צילום:pexels
מה גורם לגבר להתאהב באישה? מה אישה רוצה וזקוקה מגבר?

מי מאתנו לא אוהב סיפורי אגדות על האביר והנסיכה, הנסיך שמגיע ברגע הנכון להציל את הנסיכה היפה והיא מביטה בו בעיניים מלאות הערצה. הסרט "אישה יפה" וסרטים מודרניים בגרסה עכשווית, המתארים גבר נאה ומצליח המתאהב באישה במעמד שונה, נושא אותה על כפיו ומציל אותה מחיי עוני וזנות. ולמרות עידן הפמיניזם ומי טו, יש עניינים שקשורים להורמונים ומבנה מוח. ואיך שלא נסתכל על זה, תמיד יהיה פער
בין חשיבה נשית לגברית.

גברים לרוב אוהבים לדבר על עובדות: פוליטיקה, עבודה, ספורט, מדע, איסוף נתונים. נשים אוהבות לדבר על רגשות. הן פחות לוגיות מגברים וחושבות בעיקר דרך הבטן והלב. כשבחורה מדברת על פוליטיקה או ספורט, היא תשתמש במושגים שיסבירו איך היא מרגישה לגבי הנושא: (אוהבת את…איזה יופי ש.. שונאת…). ולכן גברים שנפתחים רגשית ומדברים על רגשות מוצאים דרכם ביתר קלות אל לב אישה.

מה גורם לגבר להתאהב באישה?

איך אני יכולה לגרום לו לחזר ולרצות אותי לאורך שנים? לרצות להיפגש מעבר לדייט שלישי? איך יכולה למנוע ממנו להעלם מחיי? תופעה שכיחה שלא אחת שומעת עליה מסיפורי דייטים של חברות. מה גורם לה להתאהב בך? מה עליך הגבר לעשות כדי לגרום לאישה לרצות ולחשוק בך?
הפסיכולוג גיימס באואר, טוען במחקרו, שטיפוח יצר הגיבור של הגבר גורם לגבר, להתאהב בך. כשגבר מרגיש כמו גיבור הוא לא יכול שלא להתאהב באישה שגורמת לזה לקרות.

צילום:pexels

גבר מתאהב באישה בגלל איך שהיא גורמת לו להרגיש עם עצמו- מעוררת את יצר הגיבור שלו. על ידי הפעלת האינסטינקט הזה הגבר מרגיש 'אביר' והוא בזכותך יראה אותך באור חדש לגמרי כי את מציגה בפניו כמו ראי, גרסה שלו שהוא תמיד ייחל לה. יותר מכסף, אהבה וסקס. איך? תאמרי לו שוב ושוב: 'בזכותך אני מרגישה יותר יפה…יותר סקסית… יותר טובה…'. תודות לעצה הנבונה שלך השגתי את…בעקבות זה שלקחת את האוטו שלי למוסך- מרגישה מוגנת יותר…איזה כייף שקנית לי תיק אדום- מרגישה יותר מגניבה… פגשתי גברים מוצלחים ונאים, חיצונית מקרינים בטחון. עם הזמן הבנתי שכל מה שהם זקוקים ממני כדי להתקדם במערכת היחסים זה סימנים שאני מעוניינת בהם. מחמאות לחיזוק האגו שלהם. הצורך שלהם  לדעת שאני בקטע ומעוניינת. לומדת לתת מחמאות ולהתבטא רגשית. בלי להפריז או להגזים. לעודד אותו כדי שיהיה לו מספיק ביטחון לחזר אחרי. לומדת גם להקשיב לו באמת בלי להתפרץ כל שנייה לשיחה. בלי להציץ לטלפון הנייד בזמן שמשתף בעניינים שחשובים לו. מביטה בו בעיניים.

צילום: pexels

מה אישה רוצה וזקוקה מגבר? מה גורם לה להתאהב בו?
כל בחורה מחפשת בגבר שלה שיהיה גם מאהב מעולה, שיכבוש אותה במיטה עם יכולת לתקשורת מינית פתוחה, וגם ידע לספק לה את מה שהיא צריכה: שיעזור לה לפתור בעיות ושיהיה זמין לה גם לשיחות נפש עמוקות. גבר שמצליח מינית עם נשים, אבל הבחורה לא מתאהבת בו, הוא עסוק בלפלרטט אבל בלי לבנות קשר רגשי עמוק. ויש את המצב ההפוך, שהוא בונה מערכת ידידותית רגשית ללא תשדורת או כיבוש מיני. המסר האופטימלי לשלב בין השניים. להיות האביר שעוזר לה להתמודד מול אתגרים בחיים, להקשיב לה ומצד שני לדעת לגעת בה ולרגש אותה בנשיקות. הקשבה לצרכים המיניים ולפתח אינטימיות. להחמיא לה בצורה כנה וגם לדבר מלוכלך במיטה. האיזון בין השניים גורם לאישה להרגיש בטוחה ונחשקת בו זמנית.

צילום: pexels

הגבר אוהב לפתור בעיות ולמצוא פתרון, מה שגורם לו להרגיש טוב עם עצמו וחזק. אישה גם אוהבת לתת עצות מאחר שהיא פרקטית ומעשית. כשהצד השני מדבר- הוא לא בהכרח רוצה פתרון הוא מחפש הקשבה. הוא לא רוצה שנקטע את רצף מחשבתו, שלא נתערב לו באמצע השיתוף. הוא רוצה הקשבה !!!
כל אחד מבטא אהבה לבן/בת זוג באופן שונה במינון: על ידי מילים, באמצעות מגע, מתנות, זמן איכות, ו-מחוות שירות, אבל כדי להרגיש נאהבים אנו זקוקים לכל הפרטים בחבילה. אגב, לפי מחקר סטטיסטי: בראשית קשר לגברים לוקח 88 יום בממוצע לומר לבת הזוג אני אוהב אותך. לנשים לוקח 134 ימים.
עדינות ונחישות בעיניי הם הצירוף המושלם להשגת היעד. לבקש בעדינות בלי לדרוש. לבקש בחיוך תוך דוגמאות מוחשיות. לזכור שהתקשורת הגברית שונה מתקשורת נשית ותמיד יש מה ללמוד זה מזו.

מאת: רונית נוביק אמנית רב-תחומית ומנטורית

הוספת תגובה

הוספת תגובה