עמוד הבית » סופר פרמיום מזקקת THINKERS הירושלמית

סופר פרמיום מזקקת THINKERS הירושלמית

צילום: איתמר גינזבורג
עולם האלכוהול התפתח מאוד בעשור האחרון בהיבט איכות המוצר, מנעד רחב של וודקות, ג'ין ועוד.. יצאנו אל מזקקת THINKERS הירושלמית להכיר את מוצריה היוקרתיים אשר זכרתה בפרסים יוקרתיים בעולם.

עולם משקאות החריפים השתנה וגרם הנאה לצרכן, אנשים רוצים כמה שעות להתרווח בבר ולהנות ולהתנסות בשתיית אלכוהול של מותגים חדשים בנוסף, שינוי המיסוי השתנה בארץ ואיכות המשקאות התפתח.

מזקקת Thinkers, שוכנת באגריפס 88 בירושלים, זהו מרכז מבקרים שבו ניתן להכיר את עולם המדע והטכנולוגיה של המשקאות החריפים, המזקקה מייצרת במרכז וודקה וג'ין (בשלב הראשון) שקיבל מקום חשוב ובולט בשנה האחרונה. ולהנות מקוקטיילים מושלמים שהבית מציע.

החברה מגיעה עם אנג'נדה חוכמת העבר,המדע והקידמה בתחום הטכנולוגי ללא פשרות ליצור משהו יותר טוב. המזקקה נבנתה בהתאם לפיתוחי החברה, כך שישנה אפשרות לשלוט על תהליך המוצר. ותוך כדי לגדול בצורה עיקבית בעולם. ניתן להבחין בבקבוקים שהחברה פיתחה שם כל הפילוסופיה נמצאת בבקבוק. המזקקה גרפה המון פרסים ומדליות בעולם נחשבת כיום למובילה בחדשנות בתחום האלכוהול.

צילום:איתמר גינזבורג

דוד הזיקוק ומערכת הסינון תוכננה ועוצבה בארץ על ידי צוות החברה ונבנה בגרמניה, כך בטכנולוגיה החדשנית ישנה אפשרות להוציא ממשקאותיה החריפים את כל צורות האלכוהול הלא רצויות. כגון : קונג'נרים הקיים בכל משקה חריף .מאידך, מערכת הסינון תפקידה לשפר ולהעצים את הטעמים הטבעיים באלכוהול ומושכת את טעמי הדגנים שנבחרו בקפידה והתוספת המשמעותית היא בחירת המים של חברת  WATERGEN היוצרת את תחושת הפה המושלמת וכך הוודקה יותר עשירה וטעימה.

מותגי האלכוהול של מזקקת THINKERS:

  • VODKA THINKERS FURTHERED 40/60זכתה בעיטור מדליית הזהב הכפולה לשנת 2021San Francisco Spirits Competition שמה של הוודקה 40/60 משקף לא רק את חשיבות האלכוהול האלגנטי והטעים המזוקק מחיטת החורף האדומה, הקטיפתית והיוקרתית הגדלה באזור שמפנייה בצרפת (ה-40%), אלא גם את המים הטהורים(ה-60%) המעניקים תחושת פה עגולה וחלקה. הבקבוק הייחודי ויוצא הדופן ביופיו המעוטר בפילוסופית החברה הינו הבקבוק המושלם  המעניקה תחושת משי בפה, פלטת טעמים מתקתקה ומעודנת וגימור חלק. 1000 מ"ל, מחיר לצרכן: 149 ₪
  • JERUSALEM DRY GIN THINKERS FURTHEREDזוכת מדליית הפלטינום בתחרות המשקאות החריפים הבינלאומית SIP AWARDS , ג'ין מזוקק מחיטה אנגלית, חורפית, אדומה ומתוקה ומתובל ב – 8 מרכיבים בוטניים הנבחרים ידנית מן הטבע. סיומת רכה, עדינה וקטיפתית, מכיל 42% אלכוהול. 700 מ"ל, מחיר לצרכן: 165 ₪.
  • THINKERS FURTHERED  ISRAELI SUNSET GINג'ין אביבי בעל טעמים עשירים פירותיים, הג'ין מזוקק מחיטה אנגלית, חורפית, אדומה ומתוקה ומתובל ב – 9 מרכיבים בוטניים הנבחרים ידנית מן הטבע, הכוללים עלי ורדים ופירות אדומים. הג'ין בעל סיומת אף פרחונית מלאה, פלטת טעמי אשכולית ורודה, לימון, ליים, תפוז ותות. בעל  סיומת רכה, עדינה וקטיפתית, מכיל 40% אלכוהול. 700 מ"ל, מחיר לצרכן: 185 ₪
צילום: נעמה משיח כהן

המזקקה תשווק את מותגיה ישירות אל הלקוחות באמצעות האונליין בלבד ובהפצה פנימית ישירה מענה ישיר לצרכן הסופי וללא שום תיווך – את ההזמנה ניתן לעשות באמצעות האתר ושליח של החברה יגיע עד 48 שעות לבית הלקוח לנתינת שירות ויחס אישי וישיר.באתר  ניתן להשיג בבלעדיות אביזרי בר משלימים מעולם המיקסולוגיה מבית COCKTAIL KINGDOM ליצירת מעטפת וחוויה מושלמת לדרינק הביתי. משקאות משווקים בברים, במסעדות והמלונות המובילים בארץ.הסיורים במרכז מבקרים כרוכים בעלות ובתיאום מראש.

אני רוצה לציין לשבח על המקום, על היצירה המושלמת בפה של המשקאות באמת מזקקת Thinkers יצרה שפה חדשה בעולם האלכוהול והביאה את המוצרים לקדימה. חווית חושים נפלאה, מבטיחה לחזור.

זכרו, לדאוג למונית הביתה. בילוי נעים.