עמוד הבית » סטאטו דלתות – עולם של דלתות יוקרתיות ומעוצבות

סטאטו דלתות – עולם של דלתות יוקרתיות ומעוצבות

PIXABAY
אנחנו משתמשים בהן כל יום מספר רב של פעמים, אך מי מאיתנו מקדיש תשומת לב אמיתית לדלתות? דלת נראית לנו כמו הפריט הפשוט והטריוויאלי ביותר בבית. לרוב, היא לא בעלת עיצוב מושקע במיוחד.

כמו כן, פרט לחומר שממנו הן עשויות, רוב הדלתות דומות, כאשר מה שמשתנה בין דלת לדלת היא הידית. אם תעיינו בקטלוג של סטאטו דלתות, תוכלו להבין שכל מה שחשבתם עד עכשיו על דלתות דורש שינוי. דלתות יוקרתיות ואיכותיות מאוד יכולות לשדרג את הבית שלכם כמו שלא דמיינתם.

דלת – הדבר הראשון שרואים

כל בית מורכב מכמות מסוימת של חללים. החללים השונים כמו חדרי שינה, סלון, מטבח, חדר עבודה או חדר אמבטיה, מרכיבים למעשה את הבית שלנו. בין רוב החללים השונים מפרידה דלת. דלתות שונות שנמצאות בבית שלנו, הן למעשה הדבר הראשון שאנחנו רואים לפני הכניסה לאותם החללים. דלתות פנים הן הדלתות שמפרידות בין חללים מסוימים, כמו חדר שינה ומסדרון, כאשר דלתות כניסה הן הסוג של הדלתות אותן מתקינים בכניסה לבית. דלתות שונות משפיעות בצורה משמעותית על נראות הבית, שכן דלת היא תמיד הדבר הראשון שיראו, לפני כניסה לחלל כלשהו או לפני הכניסה לבית עצמו.

דלתות מודרניות

קיימים סוגים רבים של דלתות, אך לא כל הדלתות יכולות להתאים לכל חלל. כיום, בתים רבים מעוצבים בצורה מודרנית, כך שסוג הדלתות שיכול להתאים הן דלתות קו אפס . הדלתות הללו הן בעלות תכונות מסוימות שמקנות להן מראה מודרני. דלתות קו 0 הן דלתות שאין להן למעשה משקופים. שלא כמו דלת סטנדרטית, עם משקופים בחלק העליון ובצדדים, דלתות קו אפס הן דלתות שמשתלבות עם הקיר ומעניקות מראה אסתטי, מודרני ונקי. ניתן למצוא דלתות פנים קו אפס וגם דלתות כניסה קו אפס.

התאמה אל הקיר

דלתות נסתרות הן דלתות מודרניות ומיוחדות גם כן. הדלתות הללו מיוצרות גם בצורה של קו 0, אך הצבע שלהן מותאם מראש לצבע הקיר. כך יוצא שהדלת ממש מתמזגת עם הקיר ולא גורעת מהעיצוב שלו. דלת זו יכולה להתאים במיוחד לקירות עם צביעה מיוחדת.

התאמה אישית לחלל הבית

סוגי הדלתות מתחלקים לעוד מגוון סוגים רבים. ישנן דלתות הזזה שמאפשרות שימוש נוח יותר בדלת, וישנן דלתות יוקרתיות שמתאימים לחללים עם עיצוב יוקרתי. הדבר החשוב ביותר שאפשר לעשות בעת בחירת דלת, היא להתאים את הדלת לפי חלל הבית באופן אישי.

מותגים איכותיים

כדי לוודא שהדלת שרכשתם היא דלת איכותית, שתחזיק מעמד לטווח ארוך ולא יתגלו בה פגמים, חפשו דלתות ממותגים איכותיים. בקטלוג של סטאטו דלתות , תוכלו למצוא מגוון דלתות איכותיות של מגוון מותגים איטלקיים מובחרים. בין אם אתם מחפשים דלתות מסוג כזה או אחר, עם התאמה לחלל כזה או אחר, תוכלו למצוא אותן בקלות מבין המבחר העשיר.

 

הוספת תגובה

הוספת תגובה