עמוד הבית » סינגל חדש ללוחמי צה"ל – "צבא"

סינגל חדש ללוחמי צה"ל – "צבא"

צבא - קאבר ארט, צילום: רון שנקמן
האחים נאור ואדיר ברק בן דון לי גדלו וחיו לצד לא מעט פיגועי דקירות, דריסות ופיצוצי אוטובוסים מחרידים. לכל ילד שגדל בישראל לצד המציאות הקשה וכואבת יש את ההתלבטות לאן להתגייס, אם בכלל.

הסינגל "צבא" מדבר מנקודת מבטו של חייל שמחליט להיות לוחם קרבי. למרות שאימו לא תישן בלילות, ואולי הוא חולם אולי להיות שף ולהקים משפחה, הוא מבין שאי אפשר להמשיך בלי  לחיות בארץ  ללא הגנה על המולדת והצבא צריך אותו, זאת השליחות שלו והוא מוכן אפילו לסכן את חייו למען המדינה. אנחנו לא יכולים לחשוב על משהו יותר מעורר השראה כרגע – שמישהו נותן מעצמו כל כך הרבה בשביל כולנו.

אנחנו עם של אהבה ושלום והיינו שמחים להניח את הנשק בצד. לצערנו, האסון, השבת בשחורה שהגיע אלינו גרם לנו להבין את מה שאבות-אבותינו ניסו להזהיר אותנו מפניו. היום, אנחנו מצדיעים לגיבורים והגיבורות שעולים על מדים ויוצאים לחזית כדי לשמור על ביטחון מדינתנו. כי אם לא אנחנו אז מי, הצבא צריך אותנו, ואין לנו מקום אחר ללכת אליו.

צבא / נאור ברק

אני גיבור הולך אל הצבא

ילד טוב עושה את העבודה

אם תשאלו אותי על אהבה

לא לא

אני בצבא כן

כבר כשהייתי ילד די קטן

אולי בכיתה אולי בגן

אנשים אמרו תגדל כבר לא יהיה צבא

לא לא

אני בצבא כן

צבא

אתה הולך אל הצבא

אתה נמצא בצבא

זה כיף בצבא

(כמו בבית ספר הישן)

צבא

אתה הולך אל הצבא

אתה נמצא בצבא

זה כיף בצבא

מה לא אעשה בשביל המדינה

אתן לך חיי במתנה

כי אם לא אני

אז מי

הצבא צריך אותי

הצבא צריך אותי

כתיבה, לחן והפקה: נאור ברק

אנחנו מזמינים אתכם לשתף את השיר כדי להדהד את המסר, לחזק את החיילים היקרים שלנו ולהרים לעם ישראל את המורל.'נהיה ביחד או שלא נהיה'. ההכנסות מהשיר יתרמו למען החיילים ומשפחות החטופים והנעדרים.

צבא – בן דון לי,צילום: רון שנקמן

שלכם, נאור ואדיר ברק, בן דון לי

תגיות