עמוד הבית » סינגל חדש של להקת FORESTT : עמליה מתוך אלבום הבכורה "Into the woods"

סינגל חדש של להקת FORESTT : עמליה מתוך אלבום הבכורה "Into the woods"

תמונת-יחצ-פורסט-צילום-גוד -מוסקוביץ.
"עמליה" הוא סינגל חדש מתוך אלבום הבכורה של into the woods'' - Forestt'', שיצא לאחרונה ולווה בסיבוב הופעות הומה אדם המדקלם את המילים בכל הארץ.

.  Forestt  מעבירים חוויה אמנותית רוחנית מהפנטת ואף זכו לתואר "ההופעה הטובה ביותר של  2017 " על-ידי אחד המועדונים הגדולים בגרמניה, לאחר טור ראשון שהתקיים באירופה בספטמבר האחרון.

.המוזיקה של ההרכב שואבת השראתה מהרכבי פולק פסיכדלים סיקסטיזיים, עם נגיעות של מוזיקה צוענית, פולק אנגלי ומוזיקה מדרום אמריקה. האפלוליות שקיימת במוזיקה של Forestt מתכתבת עם הרכבי דארק-פולק כמו Death In June  או Coil. בחזרתיות השבטית, בקפיצות על האדמה, בניעורי גוף עקשניים בטקסים שאמאנים, הם מבקשים לעורר את מלוא תפארת היער. את הליבידו החבוי והגלוי ואת הרוח החיה של הזאב הפצוע שקיים בנשמה של כל מאזין ששר איתם בהופעות.

הסינגל הראשון שלהם To The Sea נכנס לפלייליסט ערב של גלגל"צ ובימים ניכנס שוב לפלייליסט יום ושוהה שם כבר מעל לחודשיים והגיע למקום שלישי במצעד.  השיר זכה להשמעות גם בכאן 88 ובתחנות רדיו מקומיות רבות. בנוסף, השיר ניכנס לפסקול הסדרה "בשבילה גיבורים עפים". מתוך האלבום יצאו גם השירים "In your arms" יצא הסינגל והקליפ Tiger שמתנגנים כמעט בכל תחנות הרדיו והפלייליסטים.

המוזיקה של Forest היא קפסולת רגש וצבע, נותנת, לוקחת, שוברת, מאחה, חפה מציניות, לא יודעת מהי אדישות. האזנה לאלבום מגיעה לכדי קתרזיס בהופעה של Forestt המעבירה תחושה של חוויה קולקטיבית רוחנית.

שירה: אורקה טפלר, כינור וקולות: נדב פאסט, חליל וקולות: רות דנון,

גיטרות וקולות: עדן ניר, בס וקולות: נתאי מרקוס, תופים וקולות: איתי כפיר

 הופעת סגירת סיבוב הופעות- אברהם הוסטל, תל אביב 16.3  שעה 21:30