עמוד הבית » סינדי ברונה דוגמנית דוברת למותג קוסמטי

סינדי ברונה דוגמנית דוברת למותג קוסמטי

סינדי ברונה הדוברת החדשה למותג האיפור הבינלאומי לוריאל פריז צילום יחצ חול
מותג הקוסמטיקה הבינלאומי L’OREAL PARIS מצרף בימים אלה שגרירה בינלאומית חדשה: סינדי ברונה, דוגמנית בינלאומית מצליחה ופעילה חברתית למען זכויות נשים.

ברונה ילידת 1994 לאם מקונגו ולאבא איטלקי, גדלה בצרפת. לאחר שסיימה את לימודיה בתיכון, עברה לפריז כדי להתחיל את קריירת הדוגמנות שלה. בגיל 18 נסעה לניו-יורק, שם פגשה את צלם האופנה האגדי סטיבן מייזל, אשר החתים אותה על חוזה בלעדי. ביחד צילמו את שער המגזין הראשון שלה במגזין "ווג" ואת קמפיין האופנה הראשון שלה ל-PRADA.

שורשיה הרב-תרבותיים ותשוקתה לאופנה סייעו לה להפוך במהרה לכוכבת אופנה. בשנת 2012, היא היתה הדוגמנית בעלת גוון העור הכהה הראשונה שדיגמנה לקלווין קליין. ומאז, נראתה על כל מסלולי התצוגות של בתי האופנה הגדולים בעולם, החל מז'אן פול גוטייה דרך אלי סאאב ועד בלמיין.

כשאינה מככבת על שערי מגזין או תצוגות אופנה, ברונה פועלת כדי להפוך את העולם למעט טוב יותר. היא משתמשת בפלטפורמות שלה כדי להעלות את השיח בנושאי הכללה וזכויות נשים. בשנת 2018 הפכה לדוברת Solidarité Femmes , עמותה צרפתית הפועלת למניעת המאבק נגד אלימות נגד נשים. ברונה דואגת לקדם ולהעלות מודעות לנושאים החשובים לנשים באשר הן, מתוך רצון לעודד אותן ולהעניק להן מערכת תמיכה.

נשים בעלות ערך | Woman of worth | שוויון הזדמנויות לנשים מכל העמים

שורשיה הקונגולזים והנחישות שלה, הפכו אותה לחלוצה במאבק למען שוויון הזדמנויות לנשים בעלות גוון עור כהה בתעשיית האופנה. היא היתה אחת הדוגמניות הראשונות שהפנתה זרקור לעבר אפליית שיער הדוגמניות בצילומי האופנה ובתצוגות; דוגמניות כהות עור נאלצו לטפל בשיער האפרו בעצמן בשל היעדר הכשרה מתאימה של מעצבי השיער. והיתה גם בין הדוגמניות הראשונות שצעדו על המסלול עם שיער אפרו טבעי.

StandUp  – זו הסיבה שלוריאל פריז גאה על השותפות עם סינדי, כדמות שתוביל את תכנית ההכשרה העולמית (!)Stand Up – תכנית הכשרה עולמית של לוריאל פריז וארגון Hollaback העולמי, המכשירה עוברי אורח העדים להטרדות מיניות במקומות ציבוריים.

דלפין וייר-הובאס, נשיאת המותג העולמית של L’OREAL PARIS  מסרה: "אנו שמחים לקבל את סינדי ברונה למשפחת לוריאל פריז. היא הפכה את הצלחתה בתצוגות האופנה למצע לשוויון ולסולידריות עם נשים. בגיל 25 היא "יצרנית השינוי" המושלמת להעביר את המסר המרכזי שלנו – להאמין בעצמך ובערך העצמי שלך – זה כוח! 'Because you Worth It. "