עמוד הבית » בלעדי:סיפורה של ורד גליקסמן, במסע אישי כניסה לעולם התקשור ולמותג "אברא כדברא"

בלעדי:סיפורה של ורד גליקסמן, במסע אישי כניסה לעולם התקשור ולמותג "אברא כדברא"

ורד גליקסמן צילום בועז גליקסמן
"סיפור שמעולם לא סיפרתי לדוגמה, התרחש בתקופת השבי של גלעד שליט. הרגשתי שאני מקבלת על הנושא המון מידע, ויצרתי קשר עם האנשים המתעסקים בנושא"

את מבטה של ורד גליקסמן היא אפשר לפספס, עינייה העמוקות חודרות לנשמה, בדיוק כמו המקצוע שבחרה עבור עצמה או שהוא בחר אותה. גליקסמן מתמחה בחשיבה חיובית דרך דמיון מודרך, מאסטר ברייקי ,הרפואה הגרמנית החדשה, רפואה הודית, קאוצ'ינג, פסיכודרמה, מלמדת קבלה ופיתחה שיטה "דרך האור" שעוסקת בריפוי גוף ונפש דרך הקבלה, מתקשרת ופותרת חלומות. הנחייה ולווי של יחידים וקבוצות למקומות של שינוי והעצמה ,ואת הידע גילמה במותג תחת השם "אברא כדברא ".שיש בו את הידע של האותיות  וסימנים על ביגוד תכשיטים ומוצרי life stylel שנותן לנו את הכוח לברוא את מה שאנחנו רוצים בחיינו.

מה הוא תקשור?

"תקשור הוא כלי, אמצעי בעל עוצמה שדרכו ניתן לקבל  גישה ומידע לרעיונות, ידע וחוכמה, לגבי המסע של האדם בעולם הזה .ידע ותבונה ב- כאן ועכשיו, שיכולים להטיב עם אותו אדם הזקוק להכוונה וידע שאינם אנושיים. המתקשר הופך לצינור נקי  המקבל אינפורמציה. המתקשר, מנטרל את המחשבות האישיות שלו וביכולתו לקבל תשובות או הכוונה שמטרתה לעזור ולהאיר את חייו של האדם הנמצא מולו, או לעצמו. כמו שיש כל מיני בני אדם וכל אחד שונה מהשני, כך גם המתקשרים שונים האחד מהשני.

לכל אחד יש את מי שהוא מתקשר עימו,זה יכול להיות – ישות , מלאך, חוצן, צדיק או נשמתו של מישהו שעבר מהעולם. יש כאלו שמתקשרים עם דרגות של עולמות של אור ויש כאלו שלא. בדרך כלל נשמתו של האדם תבחר את מה שנכון לה מה שמתאים לגלי התדר שלה. לא לכולם מתאימים אותם הדברים.

כל נשמה יש לה את התפקיד שמיועד רק לה במסע הזה, שנקרא חיים. לכל אחד יש אינטואיציה וניצוץ אור בתוכו, לכל אחד יש מתנה שאם הוא יקשיב לה ( לקול שלה) , הוא יוכל להתחבר לכוחות שיעודדו אותו להתחבר להדרכה גבוהה יותר בחייו  דרך המדריכים הרוחניים שלו והמלאכים הנמצאים אתו בכל פרק זמן בחיים, מאז שהגיח לאוויר העולם הזה. המלאכים משתנים בזמן שהאדם עולה ברמת התודעה שלו. זה יכול להיות בכל שלב שהאדם חווה משבר, צער, חוסר ידיעה, כאב, או טראומה אחרת. התקשור אינו במימד הפיזי, אלא מתנה שיש לפתח וליצור ממנה כמות של אור גדולה שמלמדת אותנו להאמין ולקבל שלא תמיד מה שאנחנו רואים זו האמת. שיש הרבה מאוד ידע אחר, שונה מכל מה שלימדו אותנו ואם נתכוון נאמין וניפתח, לכל אחד ואחת מאיתנו יש את היכולת והזכות לקבל עזרה ולא מאדם אלא ממקור נקי וטהור.

מהיכן החיבור שלך לתקשור?

"מעולם לא רציתי להתעסק ולהיות חלק מהעולם הזה. תמיד הייתי נערה אחרת, חולמנית אפשר להגיד,  מוזרה, החולמת חלומות בהקיץ.  בעלת ידע בכל מני דברים שמעולם לא למדתי או שלימדו אותי. דבר שבדיעבד יצר לי עולם משלי, שבו הייתי יכולה להיות במשך שעות רק עם עצמי. אמא שלי תמיד רצתה וחלמה שאהיה גננת או מורה, אבל, זו לא הייתי אני. שתי המשפחות שלי גם מצד האמא וגם מהאבא שבאו ממקומות שונים לגמרי בעולם, באו שניהם מתוך עולמות של תורת הסוד והאמונה, סבי היה קורא בזוהר וכשהייתי שואלת אותו "סבא מה אתה קורא?" הוא היה לי מסביר לי שקיימים ביקום כל מיני עולמות, "ויום אחד כל הספרים האלה יהיו שלך " ואני , אני צחקתי אז בזמנו זה נראה לי הדבר הכי הזוי שמישהו אמר לי. הוא האמין שיום אחד יהיו לי הכוחות להבין את זה, ואני הייתי צוחקת. ואתם יודעים האדם מתכנן תכנונים , אבל אלוהים יש לו את התוכניות שלו.

ואכן בלי לשאול אותי אם זה מתאים לי או לא, זה הגיע בזמן שלו. התחלתי לראות דברים, למדתי את שיטת הרייקי והתחלתי לתקשר.  אבל זה הפחיד אותי, לא באמת היה מי שידריך אותי. בדרך שמעתי קולות והגוף שלי היה רועד, לא הייתה לי התאמה לתדר (לגלי האור והאנרגיה שהעבירו לי את המסרים) וממש לא רציתי בזה. רציתי שילכו למישהו אחר ויעזבו אותי לנפשי ואוכל להיות רגילה פשוט כמו כולם ואני מסרבת לתקשר. להם  כנראה יש הומור משונה ולנשמה יש את היעוד שלה, ואז הגיע הנקודה ששינתה את מהלך חיי.

צילום בועז גליקסמן

אז מה היא נקודת המפנה שלך?

נקודת המפנה שלי הייתה תאונת דרכים קשה וטראומטית שחווינו כל המשפחה. בדרכנו לצפון משאית התנגשה בנו חזיתית בצורה קשה כאשר שלושת ילדיי הקטנים ישבו מאחור. באותו רגע סיפור חיי התחלף, היה יום גשום ואפרורי המשאית שנכנסה בנו העיפה את הרכב שהיינו בו באוויר ,היה רעש נוראי של המתכת שנשברת ,וכשנחתנו בחבטה על הקרקע ידעתי שזהו, מהרגע הזה הכלה כל מתהפך בחיי ושמהרגע הזה, אני מוכרחה להתחיל להשתמש במתנות שלי. כי מעכשיו זה לא רק אני. אלו ילדי ואכן ילדי האמצעי נפצע קשה, עם  שבר בבסיס הגולגולת, לסת שבורה, חבלה בריאות וחבטות קשות בכל הגוף.

הוא אושפז בטיפול נמרץ, והרופאים לא ניבאו עבורו בשורות טובות. למען האמת מנהל טיפול נמרץ ילדים אמר לנו שהוא לא מכיר אף ילד שיצא מזה בלי לקות או נכות לכל החיים ואז בן זוגי שיחיה, שכנראה הכיר אותי ממש טוב ,ניגש אליי ואמר לי: "ורד, תעשי מה שאת יודעת לעשות,זה הילד שלנו, את לא יכולה לברוח מזה".

ישבתי ליד בני, והתחלתי לטפל בו מבלי לדעת  בדיוק מה אני עושה , התחלתי לתקשר עם הנשמה שלו, כאשר כל הזמן אני מרעיפה לעברו משפטים חיוביים של  אופטימיות ושמחה. לא הזלתי דמעה אחת מעיניי לידו, רק כשהייתי יוצאת מהחדר, לחדר השירותים הקטן במסדרון ומסתכלת על עצמי במראה הקטנה שחצייה היה שבור, הייתי בוכה ועוד איך.  אבל כל הזמן באמונה שהכל מתהפך לברכה .בוכה וחוזרת על המנטרות. ואכן ,ברוך השם הנס קם ונהיה. בהמשך, אחרי עשרות ניתוחים עם ברזלים בגוף בני קם על רגליו. ובעקבות סיפור הנס הזה שקרה כנגד כל הסיכויים ,הורים שראו את ההתקדמות שלו ביקשו שאטפל גם בילידהם שנמצאים בקומה ואכן, אני מתחילה לתקשר בין הנשמות שנמצאות בין העולמות ומעבירה להורים שלהם ולצוות המטפל אינפורמציה שמתגלה כנכונה.

מה התובנות מהתאונה?

"יש לי יכולת להסתכל מעבר ולקבל ידע ותובנות ולעזור לאנשים בדרכם. אני לומדת קבלה ומתחברת עם המקום הגבוה שממנו באה נשמתי, מגלה שיש בי יכולת ראייה עמוקה יותר לתקשור דרך האותיות. בעזרת האותיות אני יכולה ללמוד מי האדם, מה נכון לו בהיבט של קריירה, זוגיות, בריאות, שמות של ילדים. שלכל שם יש משמעות ופוטנציאל, שבו אנו בוחרים לחיות.

במקביל החלומות, שנחשבו בימים הקדומים לנבואות, מתחברות גם הן לתקשור. לכן בחלומות לדוגמה, חשוב לא לתת את האינטפטציה האישית למצב של האדם, אלא מה שאת מקבלת מהכוחות שאת עובדת איתם" כמו שאומר המשפט " חלום טוב חלום שלום"

עם איזה כלים את עובדת בתקשור?

"אני מתקשרת דרך הקבלה ,דרך האותיות והמילים בתוך תורת הסוד, המילים יוצרות מציאות ובאחריותי להוביל את האדם אל מקום של אור, להניח לפני האדם את הפוטנציאל שטמון בכל מערכת יחסים שהוא מתלבט בה, קריירה, העברה דירה, או כל דבר אחר ולתת לו לבחור את הדבר שהכי נכון בעבורו את זה, רק האדם בעצמו יבחר.".

למה אדם צריך לדעת?

"כשאדם נמצא מול פרשת דרכים, הוא לא יודע מה נכון עבורו וצריך עידוד והכוונה. לשם כך אני נמצאת. לא על מנת לומר עתידות, אני נגד הגדת עתידות. ידוע שזה סוגר את המזל לאדם והמחשבה יכולה להאמין בדבר שיתקע את האדם בבחירותיו ואז המציאות שהאדם יחיה איתה, תהיה מציאות של פחד ותקיעות.

אף אחד מאיתנו הוא לא אלוהים , אנחנו בשר ודם. לכן תמיד ידע האדם ללכת למישהו שמדבר מילים טובות. אלו שנוקטים בלהפחיד אותנו ( בכל התחומים) – נגיד להם תודה יפה ונבחר תמיד את מה שנכון וטוב לנו. (זה החיבור לניצוץ האלוקי שקיים בכל אחד ואחת מאיתנו). בעצם, כולנו יודעים מה טוב לנו, אנחנו רק צריכים להתחבר לידע הזה ולקול הזה,לאינטואיציה הזו, והתקשור היא אחת מהדרכים.

כיצד אנשים מקבלים את התקשור?

"קיים פחד, משרלטנות וחוסר אמינות, שאכן קיימת בתחום, כמו בכל דבר. אנשים מגיעים אליי מפה לאוזן, וזה מה שמוביל אותם לסמוך עליי.החומר לא עומד בפניי עצמו, אנחנו גוף, נפש, נשמה ורוח. גופנו הפיזי לא יכול  לבדו לקיים את הרבדים שאנו זקוקים להם.

מהעולם הרוחני  קרי: אהבה, שמחה, דעת, אמונה. נכון יש אנשים העוטפים את עצמם בחיזוקים מעולם הכוח – כסף לדוגמה, אך הם התחילו להבין שכדי לחיות באיזון, הם הצטרכו לגעת בנשמתם, דרך החלומות, החוסר סיפוק, הכאב, הצער.

היום יותר ויותר אנשים נוכחים שיש משהו אחר מעבר לעולם החומרי, שבקבלה הוא נקרא: דרגת העולם הזה, אבל ההבנה של הנשמה שיש דברים אחרים כמו : אהבה, שמחה, אמת, רוגע, מביאה הרבה מהנשמות לחפש את מה שלא גלוי  וההבנה שכדי להנות – צריך גם גוף גם נפש וגם נשמה ואז ניתן למצוא איזון ולהנות ממה שאלוהים ברא."

מה מרגש אותך בקבלה?

"כשאני רואה שאדם נמצא במקום לא טוב במקום האישי שלו, ואני עוזרת לו ונותנת לו כלים לפתח את החשיבה החיובית שלו את הכוח שקיים בו להתחבר אל הניצוץ שבו,אל היעוד שלו ואז ניתן לראות את השינוי, זה מרגש אותי ואני יודעת שגם אותו. סיפור שמעולם לא סיפרתי לדוגמה, התרחש בתקופת השבי של גלעד שליט. הרגשתי שאני מקבלת על הנושא המון מידע, ויצרתי קשר עם האנשים המתעסקים בנושא. יום אחד הצבא דפק על דלתי, הרבה אנשים עם חולצות לבנות מצוידים במפות רבות, הם פרסו אותן לפניי, וידעתי לסמן את מקומו וציר הבריחה ע"י סימונים על מפה, כאשר מעולם לא הכרתי את האזור.

איך להתמודד עם נגיף הקורונה?

קודם כל לשמור על עצמנו, מסכה, ריחוק מהתקהלויות ולא לזלזל בנגיף.

"בעזרת חשיבה חיובית, דרך המחשבות שלנו אנחנו צריכים לדמות אותנו ואת היקרים לנו והסובבים אותנו בתוך בועה של אור ולראות אותם בריאים שמחים ומוגנים. להרחיק מאיתנו מסרים שלילים ומפחידים. להיות כמה שיותר בקשר עם המבוגרים ביננו , כי הבדידות מביאה עצב, מועקה , מחלות ואף מוות.

לחזק את האמונות  האופטימיות והטובות שלנו, ללמוד ולאמץ מילים טובות, משפטים חיוביים ומנטרות טובות שרק הם ימלאו את התודעה שלנו, ולא לתת למילים הרעות ולפחד לשלוט בנו. אנו בתקופה שבה אנו יכולים לבקש ולהאמין שהכל מתהפך לברכה ולהאיר עבורנו את הדרך".

ולזכור – שאתה נמצא במקום שהמחשבה שלך נמצאת בו.

תחשוב טוב יהיה לך טוב.

בהצלחה.!