עמוד הבית » סיפורו של הרוק הישראלי

סיפורו של הרוק הישראלי

מאיר ישראל צילום יוני שרמן
לאחר הפוגה בעקבות מגיפת הקורונה המתופף והיוצר מאיר ישראל שב ומגיש את סיפור הרוק הישראלי ואת החוויות האישיות שלו מאחורי השירים הגדולים של מהפכת הרוק בישראל. מופע שירים וסיפורים על השירים של גדולי הרוק הישראלי מכל הזמנים כגון: להקת תמוז, אריק איינשטיין, שמוליק קראוס, יצחק קלפטר ועוד.

בימי תמוז הפך ישראל מילד הפלא של להקות הקצב לנגן מבוקש מאוד בהקלטות ובהופעות חיות בכל תחומי המוזיקה הישראלית. בסוף שנות ה-70 הוא ניגן כמעט עם כל הזמרים והלהקות הבולטות בארץ של התקופה: עוזי והסגנונות, מיקי גבריאלוב, אריק איינשטיין, שלמה ארצי, שלום חנוך, דורי בן-זאב, דייויד ברוזה, יוני רכטר, דני ליטני, חנן יובל, שלמה יידוב, אסתר ואפרים שמיר, אושיק לוי, גידי גוב, גזוז, מאיר בנאי, אריק רודיך ורבים אחרים. יש אומרים שמאיר ניגן באלפי שירים אבל הוא עצמו כבר הפסיק לספור.

מאיר ישראל, מלווה בצוות נגנים משובחים על הבמה (נגן הבס המיתולוגי מיכה מיכאלי, הגיטריסט והזמר אייל בן המוריה, ויואב זילברשטיין קלידן ההרכב) ומספר באמצעות הקריירה הארוכה שלו את סיפור הרוק הישראלי.

מאיר ישראל ולהקתו
צילום סומי כהן

את הדרך שעשה הז'אנר הזה מימי האקורדיון והחלילית של הצ'יזבטרון, דרך  להקות הקצב של שנות השישים, דרך אריק איינשטיין ועד לימינו.

ישראל, חולק את זיכרונותיו עם הקהל מימי הקלטות השירים שלימים הפכו לנכסי צאן ברזל ברוק הישראלי, וההופעות ברחבי הארץ עם האייקונים של המוזיקה הישראלית.

ההופעה ביום  ה' 16.7.20 בשעה 22:00 – טרמינל 4 מתחם הרכבת ת"א

https://www.terminal-4.co.il/