עמוד הבית » סלין דיון בקמפיין בישראל

סלין דיון בקמפיין בישראל

הזמרת האגדית סלין דיון בקמפיין ראשון ללוריאל פריז בישראל צילום יחצ חול
סלין דיון, הזמרת הבינלאומית, דוברת מותג הקוסמטיקה הבינלאומי לוריאל פריז תעלה בקמפיין אביב קיץ 2020, ללוריאל פריז. הקמפיין יעלה בישראל בפעם הראשונה, במדיה התקשורתית באמצע חודש מרץ 2020.

סלין דיון, תגיע להופעת בכורה בישראל באוגוסט 2020, אחרי שנים רבות בהן היא הופיעה על הבמה  הכי נחשקת בעולם – בלאס וגאס.  סלין, שתחגוג ממש בסוף החודש (מרץ) את יום הולדת ה-52, תקדם במסע הפרסום את מותג צבעי השיער "אקסלנס". סרטון הפרסומת מלא השמחה, אשר צולם בפריז, מדגיש את הצד ההומוריסטי והשובבי של סלין דיון. המסר המרכזי של הקמפיין הוא "COLOR WITH RESPECT – לתת לשיער שלך, לקרקפת שלך ולצבע שלך את הכבוד והטיפוח שמגיע להם. כי מגיע לך הטוב ביותר" (because you are worth it)

סלין היא אחת הנשים המפורסמות והנערצות בעולם, אשר נחשבת לאייקון אופנה, המחוברת למעריציה. מעבר לקולה העוצמתי והנוכחות הבימתית המרשימה, סלין דיון נתפסת כאישה חזקה, בטוחה בעצמה ובעלת ערך עצמי גבוה.

סלין דיון מסרה על עבודתה עם לוריאל פריז : "אני בשלב בחיים שלי בו אני מתרגשת להשתמש בקול שלי כדי להעצים את כל הנשים על מנת שהן תרגשנה יפות ובטוחות בעצמן, כדי שהן תלמדנה לקבל את עצמן באהבה."

הזמרת האגדית סלין דיון בקמפיין ראשון ללוריאל פריז בישראל
צילום יחצ חול

עוד מסרה סלין על העצמה נשית מודל 2020 :" אני מרגישה מועצמת כאשר אני מסתכלת על החיים והקריירה שלי. בזמנו, הייתי אמנית שנדרשה להוכיח בתעשייה דברים מסוימים ועבדתי קשה מאד כל חיי. אבל עכשיו אני עושה את הכול עבורי, ומתוך תשוקה, זה נותן לי ביטחון עצמי פנימי רב. "

הזמרת האגדית סלין דיון בקמפיין ראשון ללוריאל פריז בישראל
צילום יחצ חול

לדברי אילן נקש, מנכ"ל חטיבת מוצרי צריכה בלוריאל ישראל: "הקמפיין של סלין הוא צעד משמעותי לחיזוק מעמדה של לוריאל כמובילת קטגוריית צבעי שיער. הקמפיין שלה מחזק את יתרון המפתח של "Color with respect" ("צבע עם כבוד") לשיער, לקרקפת ולצבע. הקמפיין מגיע בתקופה מרגשת מאוד לקראת הגעתה של סלין לישראל באוגוסט, ואנחנו שמחים לבשר כי תתקיים תחרות צרכנית במסגרתה ניתן יהיה לזכות בכרטיסים במתנה למופע של סלין בישראל."

 

הוספת תגובה

הוספת תגובה