עמוד הבית » סינגל שני של המלחין יואב שמש

סינגל שני של המלחין יואב שמש

design & styling - Savion Ron Photo by - Stacie & Richie
המוסיקאי יואב שמש הוא זמר-יוצר, מפיק, מעבד, פסנתרן ומלחין קלאסי עטור פרסים החי ויוצר בניו יורק בעשור האחרון. ׳ ׳Vertigo הוא סינגל שני באנגלית, לאחר שהוציא לאור את הסינגל הראשון ׳אביב של סביונים׳.

הגישה המוסיקלית הייחודית של יואב באה לידי ביטוי מהיותו מלחין קלאסי ומפיק עכשווי עם רקע עשיר בכתיבת יצירות קלאסיות לתזמורות ואנסמבלים, וכן הפקה מוסיקלית של אמני פופ, היפ הופ ומוסיקת קאנטרי אמריקאית.

בין שיתופי הפעולה הרבים: ב2019 יואב היה מנהל מוסיקלי ופרפורמר ב NYFW בשבוע האופנה בניו יורק. יצירותיו ועיבודיו בוצעו ברחבי העולם, בין השאר יצירה מקורית לזמר ושופר ע״י התזמורת הסימפונית הישראלית-ראשון לציון, עם סיור קונצרטים בסין בכיכובו של יואב כסולן. כמו כן, שיתף פעולה בעיבודים עם אמנים רבים כמו ברי סחרוף, יונתן רזאל אביבה אבידן, מאיה אברהם והראל סקעת (פססטיבל צלילים במדבר) התזמורת הסימפונית ירושלים רשות השידור, תזמורת סימפונט רעננה, תזמורת נתניה הקאמרית הקיבוצית, הסינפונייטה הישראלית באר-שבע, תזמורת המהפכה, התזמורת הסימפונית של אוניברסיטת ניו יורק.

יואב כתב מוסיקה לסרטים אשר הוצגו ואף זכו בפרסים בעשרות פסטיבלים בכל העולם כגון –

Festival De Cannes, The Bang on a Can Summer Music Festival, MASS MoCA, Music With a View Music Festival, Aniwow-Beijing Festival, the 25th Interfilm International Short Film Festival, Berlin and many more.

הוספת תגובה

הוספת תגובה