עמוד הבית » סניף דגל בצפון הארץ נפתח במתחם חוצות המפרץ אאוטלט

סניף דגל בצפון הארץ נפתח במתחם חוצות המפרץ אאוטלט

צילום צילום לירון
רשת URBANICA (אורבניקה) פותחת בימים אלה סניף דגל בצפון הארץ, במתחם הקניות חוצות המפרץ אאוטלט , הנמצא בבעלות קניוני עופר ואשטרום נכסים.

הסניף ה-14 של הרשת, המשתרע על שטח של כ 2,000 מ"ר, ויפתח בהשקעה של 10 מיליון ₪. הסניף החדש מציע מחלקות אופנה מתמחות לנשים, נערות,  גברים וילדים, עם קשת רחבה של מוצרים, הכוללת קולקציית בגדי ערב, קז'ואל, ספורט, הלבשה תחתונה, נעליים, תכשיטים, תיקים ועוד.

למעלה מ-2,000 דגמים יכנסו לסניף בכל עונה והטרנדים מתחלפים בתדירות גבוהה.

הסניף מציע אקססוריז לבית: מבחר עדכני של פריטים המתאימים לכל חלל בבית – מהסלון, דרך חדר האמבטיה לחדרי השינה, ואפילו קו צבעוני ופופי לחדרי הילדים.

לדברי אורן בר-גיל סמנכ"ל שיווק ומבעלי קבוצת HOODIES: "אנו ממשיכים במהלך האסטרטגי של המותג במטרה לשנות את פני הצרכנות בישראל ולאפשר לצרכן ליהנות מרשת אופנה המציעה חווית קניה מדהימה, אופנה איכותית וטרנדית במחירים אטרקטיביים. אנו שמחים וגאים  להביא את הבשורה לתושבי חיפה והצפון".

לדברי חיים חורש, מנכ"ל חוצות המפרץ אאוטלט : "מדובר בסניף שנפתח בהשקעה  כלכלית חסרת תקדים לשם יצירת חווית קנייה מושלמת עבור הלקוחות הן מבחינת מרחב ונוחות השיטוט והן מבחינת החוויה הרגשית, הטומנת בחובה הנעה רב חושית מרגע הכניסה לסניף באמצעות מסכי הלד, המוזיקה והאווירה.

עוד מסר חורש: "כניסת אורבניקה לחוצות המפרץ הוא חלק ממהלך אסטרטגי להמשיך וליצור חדשנות במתחם עם מותגים מובילים במחירי דיסקאונט".

צילום לירון עמר

 

צילום נעמה משיח כהן
צילום נעמה משיח כהן
צילום נעמה משיח כהן

לרגל פתיחת הסניף החדש תינתן הטבת השקה ייחודית  עד 50% על כל הפריטים בחנות. דוגמאות של מחירים: פריטי אופנה החל מ 14.90 ₪ עד 119 ₪, נעלים החל מ 19.90 ₪ עד 49.90 ₪, תכשיטים החל מ 1.90 ₪ עד 49.90 ₪, תיקים ואקססוריז החל מ – 1.90 ₪ עד 59.90 ₪.

במחלקת הבית מחירי פריטים החל מ – 6.90 ₪ עד 59.90 ₪.

 

הוספת תגובה

הוספת תגובה