עמוד הבית » ספרים חדשים על המדף

ספרים חדשים על המדף

צילום: כריכת הספר
בחורף שקר מאד וחשוך, הבית חמים ונעים, אין כמו להתכרבל על הספה עם ספר מנחם ולתת לדמיון לעוף למרחקים.

זה מורכב/ בת אל לופס 

מה זו אהבה? הספר מאיר את המילה – את הדבר שכולנו ניזונים ממנו וחיים עבורו.
הספר "זה מורכב" מצליח להכניס אותנו לנבכי הרגש המורכבים. ביד אומן וברגישות טווה הסופרת את סיפורה של ליאת, הכמהה כל כך לאהבה עצמית, לאהבה אמיתית. עד שיום אחד היא פוגשת בלואיס, ומאז הכול מתהפך. היא יודעת שבשבילו, היא תצטרך לשנות, ואולי זה לא בשבילו – אולי זה עבורה.
בין סבך הגלים המאיימים לקחת את חייה, מוצאת ליאת את הדרך הנכונה. הספר קולח, מרתק ומפתיע

צמרת הוצאה לאור, כריכה רכה, 166 עמ'

ההרוג השביעי / עידו לוי

יותם לוחם ביחידה מובחרת היה אמור למלא את התפקיד המרכזי במבצע נועז ומהפכני  – התנקשות בחיי שליט מדינה עוינת. החזרה הגנרלית הסתיימה באסון, שישה חיילים הרוגים ובעקבותיו, כצפוי, סערה ציבורית. מהר מאוד העולם המשיך הלאה, גם יותם, ורוב הזמן אף הצליח עד שיום אחד נעלמו עקבותיו. הידיעה על היעלמותו הציפה את אמיר חברו ברגשות אשמה, על כך שבעת ששניהם שהו בחו"ל בשליחות ביטחונית, אכזב את יותם ובגד באמונו. בעקבות כך, אמיר צולל חזרה אל הפצע החי של האסון, עוזב את אשתו ויוצא למסע חיפושים אחר יותם, מסע שהוא גם חזרה אל הפצע החי שלו עצמו.  למסע כזה, ככל הנראה, יכול להיות רק סוף אחד.

ההרוג השביעי הוא רומן ייחודי, שכתוב בעוצמה, בטוטאליות ובחמלה רבה. הוא נע על פני כמה צירים בו בזמן, כדי להשלים את התמונה ההולכת ונגלית לקורא, אך דומה כי כל חלק הבא לגלות לנו מה קורה הלאה, בעצם מערער את כל מה שידענו על יותם ואמיר, כשכל צעד ופרק מטלטל ומשנה את הציפיות. התוצאה עוצרת הנשימה היא סיפור מותח ועשוי היטב.

צילום: כריכה ההרוג השביעי- חזית

הוצאת שולחן כתיבה, כריכה רכה, עמ' 254

מתחת לעור / יעל שיה 

מתחת לעור הוא סיפור אוטוביוגרפי הנוגע לליבם, של אלו שאיבדו את הקרובים אליהם. הספר קולח ומרתק, ושופך אור על יתמותו על החיים לצידה. יעל החליטה להניח את ליבה על הנייר, להזמין את הקוראים להצטרף אליה  למסע ריפוי של הלב, ולהפוך אותו לשלם.

צילום: כריכת הספר

צמרת הוצאה לעור, כריכה רכה, 152 עמ'

חלום הוא יותר מעניין פרטי / אורן (משה) דקל

אנו חיים במדינה חופשית המקיימת שוק חופשי. מצב זה מחד מאפשר בחירה חופשית, אך מאידך מהווה תשתית “טובה“ שמאפשרת הצפת-יתר של כביכול “שיטות תרפויטיות“, פסטיבלים ומסיבות של התענגויות וסמים, הקמת כיתות וסגידה לגורואים מפוקפקים.ב מצב זה, שבו מכל גרגיר של אמת עושים שיטה ועסק, אין פלא כי המושג רוחניות נשחק ונעשה מצועצע.המחבר אינו מטפל כי אם מחפש רוחני כבר יותר מעשרים שנים. אומנם לכל אדם המסע שלו, ועם זאת ישנם לכל הפחות סימני דרך אוניברסליים אל האמת המוחלטת – כיוון שבסופו של דבר זו אותה אמת.

מטרתו של ספר זה היא להדגיש את סימני הדרך הללו; את המסע השלם, את הדרך ואת ההולך בה, רוחניות שהיא חלק בלתי נפרד מהחיים.
“התוכל להתייצב לבדך, עירום ועריה, ללא אמצעים ומסכות מזויפות, אל מול הבלתי ידוע?
אל מול חוסר הוודאות של החיים?“
אם כן, צא למסע.

צילום: כריכת הספר

 

צילום: כריכת הספר

צמרת הוצאה לאור, כריכה רכה, עמ' 190