עמוד הבית » סקירה על הספר המרתק של ד"ר אריה אבני

סקירה על הספר המרתק של ד"ר אריה אבני

צילום: כריכה
את ספר "ובחרתם בחיים", ספר על נושא המוגדר "הרפואה הנכונה", וללא ספק הספר הטוב ביותר שהודפס בעשורים האחרונים בישראל, כתב ד"ר אבני אחרי 6 שנות מחקר ועשרות שנים של התבוננות במצב הבריאות והחולי בישראל ובעולם. וירא כי רע.
מגפת הקורונה, בע"ה, פקחה עיני רבים. האמון ברופאים צנח. האמון ברפואה נפל. הרפואה הקונבנציונלית, בעקבות מכת החיסונים הקטלניים, נחשפה כבגדי המלך החדשים. רמאות, הטעייה, סכנה לבריאות. כולנו היום, שנוצרנו בצלמו, סובלים מהמון מחלות. הן לא קיימות בחיות החיות בטבע, הניזונות מאז הבריאה מאותו מזון. וגם, אין להן, לחיות, בטבע, רופאים, חיסונים, תרופות, כימותרפיה. כי היושב"ם ברא הכול מושלם.
הרפואה הקונבנציונלית, זו הבנויה על "תרופות" סינטטיות, החיסונים, המשחות, ה"תרופות", הכימותרפיות, שגוף האדם לא מכיר, הופכת תינוקות, ילדים, מבוגרים, לחולים כרוניים.מוכח במאות מחקרים. ד"ר אבני פורס בספרו "ובחרתם בחיים" את נזקי כל התרופות, ההופכות התינוק, החל מגיל שעות ושבועות ראשונים לחיים, לפגום, לנכה, ע"י חיסונים. הוא מפנה את זרקור האמת אל העובדה הפשוטה, הבלתי נתפסת.
אף חולה סוכרת, דלקת פרקים, חולה פסוריאזיס, חולה לב או הפרעות קצב, מחלת אסטמה בפרט או מחלת ריאות בכלל, או מחלות נפש, או כל מחלה כרונית/ אוטואימונית/ סרטן, לא מחלים! הוא תלוי בכימיקלים סינטטיים עד סוף ימיו, תוך הרס איכות חייו.כל מחלה, בראשיתה, גם הפריחה על עכוזו של התינוק, אסטמה ריאתית או אסטמה של העור, כמו מיגרנה, הפרעת מחזור נשי או בעיית פוריות, או עצירות וכל המחלות הכרוניות, שהוזכרו קודם, הן צעקה של הגוף כי רע לו. כי המזון שנכנס לפיו רע לו. כי חסר לו ויטמין זה או אחר או אחרים. כי חסרים לא מינרלים או יסודות קורט. או מצוקה נפשית. כך הגוף החי, כמו כל צמח, מבטא את בעייתו במחלתו, בצמיחתו הלקויה. הגוף שלנו חכם. הרופא לא.
הספר "ובחרתם בחיים" מדגיש את מלחמתה של הרפואה הקונבנציונלית, זו המשתקפת בבתי חולים עמוסי חולים שלא מבריאים לעולם, באותם גאונים, הרשומים בספר, שמצאו את הדרכים להחלמה, במחלות כרוניות, ביניהם הסרטן.הספר "ובחרתם בחיים" נותן בידי כולנו את הדרכים להיות בריאים, מתוך הבנת שפתו של הגוף, וצמצום דרסטי של המגע עם מחלקי ה"תרופות", הרופאים.
לפרטים ולרכישת הספר: אנה 0523406809
מאת: משה ניסנבוים