עמוד הבית » סרטים חדשים בקולנוע

סרטים חדשים בקולנוע

Druk-Mads-Mikkelsen-Photo-By-Henrik Ohsten
בתי הקולנוע נפתחו לאחר מגפת הקורונה, סרטים שיצאו למרקע.

***עוד סיבוב/  תומאס וינטרברג***

זוכה פרס האוסקר לסרט הזר הטוב ביותר

במהלך ארוחה משותפת מבינים מרטין, מורה בתיכון, ושלושת חבריו בני ה- 40 ומשהו, שהחיים שלהם תקועים. כדי לצאת מן האין-מוצא הם מחליטים על ניסוי חברתי משותף: להמשיך את חייהם עם צריכה גבוהה, אבל מבוקרת, של אלכוהול. בהתחלה הכול הולך להם נהדר – בקריירה, בזוגיות, במשפחה אבל בסופו של דבר לערפול החושים ולהתמכרות יש מחיר.

Druk-Mads-Thomas-Magnus-Lars-Photo-by-Henrik-Ohsten

דנמרק. 2020.

117 דקות. דובר דנית, מתורגם לעברית.

מופץ ע"י סרטי יונייטד קינג.

חווית המערכת: הסרט מפתיעמתחילתו והוא התמודדות  באלכוהול הוא סוחף את הצופה לאורך כל הסרט בצורה ענוגה מעניינת, הומוריסטית וגם טרגית. יוצא מן הכלל.

 ***הסרט קרואלה/ קרייג גילספי***

קרואלה, הסרט העלילתי החדש של דיסני, עוקב אחר שנותיה המוקדמות והמרדניות של אחת הגיבורות הקולנועיות הידועות לשמצה, אייקון האופנה הידועה והמרשעת, קרואלה דה ויל האגדית.

הסרט מתרחש בלונדון של שנות השבעים המסעירות, תוך כדי מהפכת הפאנק-רוק ועוקב אחר נוכלת צעירה בשם אסטלה (אמה סטון), בחורה נועזת ויצירתית, הנחושה בהחלטתה להפוך לשם דבר בעולם עיצוב האופנה. היא מתיידדת עם זוג גנבים שמתחברים מיד לאופי השערורייתי שלה וביחד הם בונים את מרחב מחייתם בלונדון הסוערת.

מפגש מקרי עם אייקונית האופנה הברונית פון הלמן (אמה תומפסון), יוצר חלון הזדמנויות עבור הבחורה השאפתנית, אבל כשמשהו משתבש בדרך, והידידות בין שתי הנשים הופכת לתחרות, אישיותה החדשה של אסטלה מתפתחת וכולנו עדים להיווצרותה של נבלית העל: קרואלה דה וויל.

קרואלה צילום באדיבות פורום פילם

ארה"ב 2021

הסרט  מופץ על ידי פורום פילם ויוקרן מיום  3.6.21

חווית המערכת: סרט שנון, מרהיב ביופיו בהיבט עיצוב התלבושות, האיפור,  המשחק המוחצן ויש כאן ביטוי משמעותי על תחום האופנה, חווית חושים לאורך כל הסרט, הטוב מנצח.

***מקום שקט 2 / ג'ון קרזינסקי*** 

לאחר האירועים הקטלניים שהתרחשו בביתם, משפחת אבוט צריכה כעת להתמודד עם הזוועות ששוכנות מחוצה לו בעודם ממשיכים בדממה את מאבקם לשרוד. בצאתם אל הלא נודע, הם מגלים במהרה שהיצורים אשר צדים על פי צליל אינם האיום היחיד ששוכן מעבר לשביל החול.

תמונה באדיבות פורום פילם

הסרט מופץ על ידי פורום פילם ויוקרן מיום  3.6.21

חווית המערכת: לאוהבי סרטי הפחד, לא לבעלי לב חלש, מתח לאורך כל הסרט.