עמוד הבית » סרט "הילד" של הבמאי יהב וינר ז"ל לצפייה ללא תשלום

סרט "הילד" של הבמאי יהב וינר ז"ל לצפייה ללא תשלום

פוסטר "הילד"
סלקום TV העלתה הערב ביום חמישי (02.11) לצופים כשירות סרטו של יהב וינר הי"ד, שנרצח בכפר עזה על-ידי מחבלי חמאס בטבח האכזרי ב7- באוקטובר

סרטו של וינר מביא את סיפורם של אבינועם וברק, אב ובנו מקיבוץ עזה, המתמודדים כל אחד בדרכו עם סבב לחימה נוסף. בעוד שאבינועם מתעקש להמשיך בשגרה ובעבודה בשדה, ברק מתקשה לעצום את עיניו ולהמשיך כרגיל. לילה אחד, ברק מגיע לנקודת רתיחה ואבינועם נאלץ לספוג את הלהבות. בסרט משתתפים יורם טולדנו ונמרוד פלג.

הילד בסלקום TV,צילום: בן פלד

הסרט "הילד" הוקרן בפסטיבל הבינלאומי לסרטי סטודנטיות וסטודנטים שהתקיים בחודש מאי האחרון סלקום תומכת בפסטיבל כחלק מהתמיכה שלה בסטודנטים וביוצרים מבטיחים ומוכשרים בתחילת דרכם(. זהו סרט הגמר של וינר בבית הספר לאמנות "מנשר" אשר זכה בפרס הצילום הטוב ביותר וזכה לתשבחות רבות.

צילום: בן פלד

לפני הפקת הסרט, יהב יצא בקמפיין גיוס המונים ובו כתב: "הסרט הזה מבוסס על חוויות אישיות שלי, שחוויתי על בשרי ועל בשר אחרים. הקיבוץ שלי שאני כל כך אוהב, שלאחרונה חזרתי לגור בו עם אשתי, שתושביו מגדירים אותו כתשעים וחמש אחוז גן עדן וחמש אחוז גיהנום, ספג מהלומות קשות לאורך השנים, ואני רוצה לתת קול אמנותי למקום הזה, לתושבים שלו".

צילום: בן פלד

יהב וינר ז"ל, בן קיבוץ כפר עזה, ובן זוגה של הזמרת, השחקנית ובמאית הקולנוע שי -לי עטרי, הציל את אשתו ובתם שיה בת החודש, אך איבד את חייו במתקפת הטרור של מחבלי החמאס הרצחניים.

הסרט יהיה זמין לצפייה בחינם לכלל מנויי השירות.

משך הסרט: 25 דקות.

 

הוספת תגובה

הוספת תגובה