עמוד הבית » עדינה אבן זוהר בהופעה "ימים של שקט"

עדינה אבן זוהר בהופעה "ימים של שקט"

עדינה אבן זוהר, צילום: טל שחר
עדינה אבן זוהר מעלה מופע עוצמתי וחודר ללב בהפקת לואי להב, ומשיקה ביצוע חדש לשיר "ימים של שקט", שכולנו זקוקים לכך, בתקופה מאתגרת זו.

השיר "ימים של שקט" נכתב בשנת 2000 ע"י ירדן בר כוכבא, הלחין אבי גרייניק וביצעה להקת "לולה", שעידן אלתרמן היה אחד מארבעת חבריה. השיר נכלל באלבום היחיד שיצר ההרכב ונקרא על שמו. ירדן בר כוכבא כתבה את השיר על רקע האבל שלה וההתמודדות עם מותו של אביה, האלוף במיל' משה בר כוכבא.

השיר מדבר על ימים של שקט, המגיעים לאחר כאוס וסערה. סמוך ליציאת השיר לאור, נערכה ועידת קמפ דייוויד, שיצרה התרגשות וציפייה לשלום, ולכן הוא התחבר אצל רבים מאיתנו לימים של שקט ותקווה.

במופע תבצע עדינה שירים מתוך אלבומה החדש ההולך ונרקם, ובו ביצועים חדשים ומפתיעים לשירים ישראליים אהובים, בניהולו האמנותי של לואי להב ובעיבודים נפלאים של גיורא ליננברג, המעניקים לשירים חיים חדשים ועכשוויים. בין השירים: "תחת כובד התפוח", "לאורך הים", "להיות לבד“.

עדינה תארח במופע אורח אהוב ומצחיק במיוחד, שהמוסיקה היא חלק בלתי נפרד ממנו – עידן אלתרמן, שחקן, קומיקאי ומוסיקאי ישראלי, שיבצע את השיר "ימים של שקט" ביחד איתה ויקסים את הקהל עם הפתעות מעניינות.

עידן אלתרמן, צילום: יחצ

עדינה זורמת בטבעיות בין שירה בעברית לבין אנגלית, ובין שירים מתוך אלבומיה הקודמים, הכוללים מחווה לאגדות הרוק הגדולות (דיויד בואי, לינקין פארק, ארקטיק מאנקיז, בוב דילן ועוד) שירי פופ וג'אז אהובים וכן שירים מקוריים שלה.  בנוכחותה הבימתית עדינה מגישה שירים מעוררי נוסטלגיה ומחשבה, ומשתפת את הקהל ברגעים מחייה, חלקם מאתגרים, חלקם משעשעים, רגעי התבוננות פנימית, תקווה והגשמה. קולה הקטיפתי של עדינה בשילוב השירים והסיפורים חודרים ישר ללב ומעוררים הזדהות.

גיורא ליננברג – ניהול מוזיקלי וקלידים * מרק רוזן – סקסופון * הילה אפשטיין – צ'לו

לואי להב – ניהול אמנותי

מתי? 6 לספטמבר 2023

איפה?  גיטר לופט, ת"א (רחוב שוקן 27)

לרכישת כרטיסים: https://bit.ly/Adina0609

 

הוספת תגובה

הוספת תגובה