עמוד הבית » "קוליבריים"- יונק הדבש

"קוליבריים"- יונק הדבש

עיבוד לרב המכר הבינלאומי מאת סנדרו ורונזי. סיפורו של מרקו קררה, על בסיס זיכרונותיו בין רומא ופירנצה, משנות השבעים ועד ימינו.

ע"פ האמונה הרווחת הוא מייצג אנשים בעלי טעם טוב, שמאוד חשוב להם לשמור על הרמוניה, סדר ויופי בחיים.התכונות האלה מיוצגות בסרט האיטלקי היפיפה "קוליבריים".

צילום: באדיבות סרטי נחשון

מרקו קררה הרופא המקסים מנסה לשמור על הרמוניה בחייו הנעים ב 2 מסלולים מקבילים, מסלול אחד חיי הנישואין לרעייתו העצבנית מרינה הדיילת שבזמנו ניצלה כמוהו מטיסה שהתרסקה .ולבתו היפה אדל .לבין המסלול השני של אהבה אפלטונית לחברת נעורים – לואיזה.
אותה הוא אוהב מאוד, אבל בהחלטה משותפת אינם מממשים את אהבתם מבחינה מינית. כדי לשמור עליה תמימה ומתמשכת.

צילום: באדיבות סרטי נחשון

לפעמים חשוב להסתכל אחורה אל העבר אבל לא להתערב ולחיות אותו שוב, אלא להתבונן לרפא ולהתקדם הלאה, זה מה שמרקו אומר בהתייחסו לאחותו אשר התאבדה בגיל 22. יונק הדבש מייצג רוח, עצמאות חזקה ויש לו את היכולת להסתגל ביעילות ובמהירות למצבים חדשים ולהנות מהדברים הפשוטים של החיים. כך גם מרקו למרות הקשיים, מות אחותו, מחלת רעייתו וגם המחלה שלו בסוף הסרט הוא כאילו נשאר על ציר הזמן של חייו וכאילו באותו מקום משנות ה70 ועד העתיד הקרוב לדבריו. בסוף הוא בוחר שלא ליפול לנטל על משפחתו ונפרד מהחיים ומאהוביו בעזרת זריקת רעל.

צילום: באדיבות סרטי נחשון

סרט מרגש ויפיפה עם צילומים מהממים של פירנצה ונאפולי עם תמונות של חופים נפלאים וטבע יפיפה.

במאית: פרנצ'סקה ארקיבוג'י

איטליה/צרפת 2022. איטלקית בתרגום לעברית. 125 דקות.

מ 31 באוגוסט בכל רחבי הארץ

הפצה בישראל – סרטי נחשון

הוספת תגובה

הוספת תגובה