עמוד הבית » ערמונים קלויים, חמאת בוטנים קראנץ וללא סוכר, כמוסות קולגן

ערמונים קלויים, חמאת בוטנים קראנץ וללא סוכר, כמוסות קולגן

ערמונים מיה תעשיות מזון צילום אבי כהן

ערמונים קלויים

ערמונים קלויים וקלופים הארוזים באריזת וואקום השומרת על טריותם של חברת מיה תעשיות מזון,הערמונים הם אגוזים חורפיים המבשילים בסוף הסתיו, אז אנחנו מתחילים לראות אותם בשווקים ובפינות רחוב על הגריל. למרות המראה המטעה, הם שונים מאוד מאגוזים, דלים בקלוריות (כ-245 ל-100 גרם ערמונים קלויים), דלים בחלבון, עשירים בפחמימות ולא מכילים כולסטרול. הם עשירים בוויטמין C , בקבוצת וויטמיני בי ומכילים חומצה פולית. על פי הרפואה הסינית יש להם השפעה על חימום הגוף.

הערמונים משתלבים במגוון מתכונים וקינוחים ומשדרגים כל מנה: ערמונים נפלאים כמרכיב בתבשילי קדרה (עוף ובקר) או מרק. מחית ערמונים וערמונים מסוכרים הם מרכיב חובה במזווה הקונדיטוריה המקצועי. משמשת לקינוחים, לקרמים ולעוגות.

כשר לפסח. משקל 100 גר. מחיר 4.90-5.90 כשרות בדץ העדה החרדית ירושלים לימות השנה ומסומנת בתו הירוק של משרד הבריאות.

נסיינית המערכת: ערמונים זה קינוח שמחמם את הלב בפרט לימי הקרים, אני משתמשת בו לבישול בשר עם רוטב מתוק או כקינוח ולצד כוס יין.הם פריכים ונשמרים היטב באריזת וואקום ומאוד טעימים מאוהבת.

חמאת בוטנים קראנץ' וחמאת בוטנים ללא סוכר

חמאת הבוטנים משתלבת במגוון מתכונים וקינוחים ומשדרגת כל מנה. בארה״ב, מקום הולדתה של חמאת הבוטנים המודרנית, אוהבים להכין עוגיות חמאת בוטנים ושוקולד, דרך פאי חמאת בוטנים ועד לכריך חמאת הבוטנים והריבה שכל ילד אמריקאי מכיר. במטבח האסייתי חמאת בוטנים טבעית משחקת תפקיד מרכזי ברטבים רבים ונותנת לכל תבשיל טעם מוכר וייחודי שאנו אוהבים.

בצד הבריאותי בוטנים ידועים כמכילים כמויות גבוהות של ויטמינים, מינרלים, חומצות שומן חיוניות וחלבון. הם עשירים במיוחד בוויטמיני B, ויטמין E וסיבים תזונתיים ולכן יעילים להגברת אנרגיה ומרץ, הגברת מצב רוח, איזון רמות סוכר, איזון כולסטרול ועוד. החמאה מכילה שומן בלתי רווי התורם למניעת מחלות לב ובעיות במערכת הדם, הוא מוריד את הסיכוי לחלות בסוכרת והוא עשיר בסיבים תזונתיים. 2 כפות של החמאה הטבעית מכילות 7 גרם חלבון- כמו ביצה אחת!

חמאת בוטנים טבעית. מכילה 100 אחוזים בוטנים, לא תוספת סוכר, צבעי מאכל וחומרים משמרים. מיוצרת מבוטנים מובחרים, הקלויים באופן איטי. משקל. 510 גר' מחיר 11.90-14.90. כשרות בדץ העדה החרדית ירושלים לימות השנה ומסומנת בתו הירוק של משרד הבריאות.

חמאת בוטנים קראנץ. משקל-510 גר. מחיר 11.90-14.90. כשרות בדץ העדה החרדית ירושלים לימות השנה

נסיינית מערכת: לפני כשנתיים התחלתי את ההכרות שלי עם בוטנים ומשם עברתי גם לחמאת בוטנים, אני אופה עם החמאה עוגיות עם קמח כוסמין ושאר המרכיבים טעמן נפלא בנוסף החמאה לללא סוכר נותן אפשרות לסוכרתיים להנות מטעם הנפלא של הממרח

קולגן וחומצה היאלרונית

קולגן וחומצה היאלורונית הם שני רכיבים אשר החל מגיל 30 קצב הייצור שלהם בגוף מתחיל לרדת באופן משמעותי. כתוצאה מתהליך זה מתחילים להבחין בסימנים מוכרים של התבגרות העור כמו: קווים דקים, אובדן גמישות, עור יבש ומראה עייף. תוספי הקולגן והחומצה היאלורונית באים לענות על צורך זה, ולהוסיף לגוף את שאבד לו עם הזמן.

המוצר מיוצר בחברת  סולגאר מבוסס על פטנט בינלאומי רשום של חברת Biocell  לתחום הביוטי. בשונה מתוספים אחרים אשר אינם פטנטים המשלבים תערובת של קולגן וחומצה היאלורונית כרכיבים בודדים בתוך טבליה, במוצר  מתקיימת סינרגיה ייחודית בין הרכיבים בזכות הפטנט הייחודי שממלא תפקיד מרכזי ביעילות התוסף לספיגה יעילה יותר.

 

צילום יחצ

מחיר: 30 כמוסות  189 ₪. ניתן לרכוש ברשתות הפארם, קופות החולים, בתי טבע ובתי מרקחת פרטיים.