עמוד הבית » עזרי הבית והניקיון עם נראות ושפה תקשורתית חדשה ומרעננת

עזרי הבית והניקיון עם נראות ושפה תקשורתית חדשה ומרעננת

צילום יחצ

ניקול, מותג עזרי הבית והניקיון המוביל בישראל מבית קימברלי קלארק, יוצא במהלך במסגרתו יקבלו אריזות המוצרים נראות חדשה ושפה חדשה.

המהלך נולד מתוך ההבנה שבית נקי מייצר תחושת הרמוניה, רוגע וחיוביות, והרצון להנגיש עבור הצרכן בפשטות ונעימות את נוחות השימוש במוצרים ולסייע לו בבחירה קלה ויעילה של המוצר אותו הוא צריך.

עתה, יוכלו הצרכנים למצוא את המוצרים עם התוויות ונראות המאפשרים התמצאות קלה ונוחה. לדוגמא- בקטגורית שקיות האשפה ניתן למצוא סרגל מידות שעוזר במהירות להבין מה מידת הפח אליו היא מתאימה.

המותג ניקול ימשיך להציע לצרכן פתרונות חכמים וחדשניים לניקיון הבית והמטבח שיהפכו את השהייה בבית, תחזוקתו וניקיונו לקלים ונעימים יותר.

להשיג ברשתות השיווק המובחרות.

צילום יחצ
צילום יחצ
צילום יחצ