עמוד הבית » על קצה חוט היופי

על קצה חוט היופי

ד"ר לורה מוצניק צילום חלי פרידמן
ד"ר לורה מוצ'ניק, השם החם בעולם האסתטיקה בדעה שימי סוף השנה, רוויי המסיבות הנוצצות והאירועים זוהי תקופה מעולה לשיפור מראה הפנים והפיכתו לזוהר וצעיר יותר. ואת זה ניתן להשיג באמצעות אחת השיטות בהן היא מתמחה. וזה פועל כמו קסם

בתקופה זו של השנה רובכן כבר יודעות מה המסיבה הכי שווה בעיר לליל הסילבסטר וללא ספק אתן מכוונות להגיע אליה. אבל בואו נודה על האמת, מעבר לאווירה, הריקודים והאלכוהול (שהופך הכל ליותר מושלם), מה שבאמת חשוב זאת ההופעה ההורסת איתה תגיעו.

ומה שווים בגדים יפים ונעליים מהפנטות ללא מראה פנים זוהר? כן, כן, הכוונה היא לקמט החדש הזה שגיליתן בבוקר בזווית העין והוא כל כך מטריד אתכן. ובכלל – מראה זוהר למסיבת סילבסטר הוא "מאסט".

ואם מדברים על מראה זוהר וטיפולי יופי, הכתובת היא ללא ספק רשת הקליניקות של ד"ר לורה מוצ'ניק שכל אחת מהן היא מקום נעים, מעוצב ויוקרתי, עם צוות אדיב שמעניק שירות מהמעולים שיש. מקום בו קורים קסמים. ומעל הכל – מה שקובע זה המקצועיות והניסיון הרב של ד"ר מוצ'ניק, מותג בתחום האסתטיקה, שעוסקת בתחום מעל 15 שנה והיא מומחית להורדת שנים מעור הפנים שלך בצורה עדינה, טבעית ורעננה.

אחד הטיפולים החדשניים המוצעים למשל בקליניקה הוא מתיחת פנים ללא ניתוח, אלא באמצעות חוטים שהיא הליך פורץ דרך בתחום הטיפולים הקוסמטיים. בניגוד לטיפולים מסורתיים וישנים יותר של מתיחת פנים, הליך זה מתבצע ללא הרדמה מלאה. התהליך של מתיחת פנים עם חוטים הוא למעשה לא לחלוטין כירורגי שכן לא מתבצעים בו חיתוכים ותפירה במתכונת הקלאסית שאנחנו מכירים.

"בשיטה זו משתמשים בחוטים מיוחדים ודקים אותם מכניסים לעור בעדינות", מסבירה ד"ר מוצ'ניק. "באמצעות תפירה עם מחט מיוחדת ומתיחת החוטים לאורך האזור הרצוי בעור הפנים, הם מהווים תופסנים. תופסנים אלה מותחים את העור ונותנים לו מראה צעיר ושל פנים מפוסלות".

מהם היתרונות במתיחת פנים כזאת?

"אחד היתרונות בהליך זה הוא האפשרות להשתמש בחוטים בכיוונים שונים לצרכים שונים. כך ניתן להתאים את החוטים למתיחה של כמה אזורים בפנים בו זמנית", אומרת ד"ר מוצ'ניק. "בנוסף, ההחלמה מהליך זה היא קצרה מאוד, ומתמשכת כיומיים בממוצע. יתרון נוסף הוא שאין שימוש בהרדמה מלאה".

מה סוד החוטים?

החוטים מחומר פולימרי ולכן הם נספגים בעור ביעילות רבה ומותחים את העור, מצעירים אותו ומחזיקים מעמד לאורך זמן רב. ישנם חוטים הפועלים בעדינות יותר, מרימים את העור ומותחים אותו. פעולה מסיבית יותר של מתיחת העור מבוצעת, לרוב, על ידי חוטי האפטוס. התוצאה: מראה צעיר, טבעי וללא נפח עור מיותר"

לדברי ד"ר מוצ'ניק האזורים המתאימים לטיפול בחוטים הינם הפנים, הצוואר, המחשוף, הרמת אף והרמת אזורי גוף נוספים הסובלים מצניחת העור. "החוטים מומלצים לנשים בגילאים 40-65. התאמת סוגי החוטים תלויה במרקם העור של המטופלת ובתהליך ההזדקנות שהיא עוברת. למשל נשים מעל גיל 60, בעלות צניחה משמעותית של העור יכולות להגיע לתוצאות אופטימליות בעזרת החוטים, גם ללא הליך כירורגי פולשני".

האם החוטים נראים לעין?

"בהחלט לא. החוטים מוחדרים בין שכבת העור העליונה לאמצעית ואינם נראים לעין".

שיטה נוספת להענקת מראה זוהר וצעיר היא פיסול הפנים, גם היא נמנעת מהתערבות כירורגית.

"הליך פיסול הפנים מורכב משילוב של חומרי מילוי והזרקות בעלי מאפיינים שונים", אומרת ד"ר מוצ'ניק. השילובים מאפשרים קבלת תוצאות מושלמות. כל חומר מוזרק בעומק שונה של העור, בהתאם לצורך, תכונתו של החומר והריכוז הנדרש. השיטה נותנת מענה לבעיות עור רבות. מגוון הטיפולים כולל העלמת קמטים וקמטי הבעה, קמטי עישון ומריונטה, הרמת פנים, מילוי שקעים ועוד. בעזרת פיסול הפנים ניתן לעצב אסימטריה אנטומית ולהגיע לנראות סימטרית".

באלו חומרים נעשה שימוש בקליניקה?

"מדובר בחומרים מתקדמים ובטוחים ביותר דוגמת חומצת היאלורונית, רדיאס, הרמוניקה, סידן, בוטוקס, אלנסה. כמובן שהליך טיפול פיסול הפנים במרפאותינו מבוצע לאחר תהליך אבחון מדויק וייחודי. הוא מבוצע בהתאמה אישית, תוך שמירה קפדנית על מראה טבעי אלגנטי. חשוב לנו שההליך יבוצע ללא נפח מיותר והזרקות מוגזמות של החומרים".

בנוסף, בקליניקות של ד"ר לורה מוצ'ניק תוכלו ליהנות ממגוון טיפולים חדשניים בהם ניתן לבחור באמצעות ייעוץ אישי. כך למשל מציעות הקליניקות הצרת היקפים, המסת שומן, טיפולי לייזר ופילינג בהם מתמחה צוות מקצועי שמאמין מעל הכל במתן שירות אישי.

הקליניקות של ד"ר לורה מוצ'ניק: רמת החייל בתל אביב, קרית מוצקין, באר שבע