עמוד הבית » עצמאות: נשיקה כחולה

עצמאות: נשיקה כחולה

איפור ירין שחף, צילום הילה אלקיים

ירין שחף: "אם או בלי קשר לחגנו הלאומי, טרנד השפתיים הכחולות משתלט עלינו ומסמל את היום של אחרי הקורונה. בירות האופנה העולמיות כבר סימנו את המגמה הכחולה כלהיט של הקיץ הקרוב" כל מה שצריך לדעת על הטרנד:

ירין שחף, מורה ומנהל בית הספר למקצועות היופי מסביר: "חברות האיפור כבר סימנו את היום של אחרי המגפה בשפתיים כחולות. מגה סלב'ס בינלאומיות כבר מקשטים את חשבון האינסטגרם שלהם עם מראות של שפתיים כחולות."

 לא רק בצבעי הלאום

הכחול הוא הצבע הכי רב-גוני בפלטת הצבעים. הוא ממוקם בצד הקר של גלגל הצבעים, בין הסגול לירוק, כמו שאר הצבעים הצוננים, והוא יוצר תחושת מרחב אין סופי – ולכן הוא מזוהה עם אין סוף תת-גוונים, היוצרים כולם תחושה של מבע עיניים עמוק.

איפור ירין שחף צילום מריה סלוביוב

נשיקה כחולה

"שפתיים בצבע כחול יוצרות ללא ספק מראה דומיננטי, מה שמתאים במיוחד למי שאוהבת להתלבש במראה אנדרוגני", אומר ירין שחף, עם זאת הוא מסייג במהרה: "הקלאסיות והשמרניות יוותרו בקלות ובמקסימום יסתפקו בתת גוונים של בורדו או סגול למראה מהודר. אלו הם גוונים קרובים יותר לצבע השפתיים המקורי שלך והם יעניקו מראה בוהק ומרשים יותר וגם יבליטו שיניים לבנות יותר".

ומה בגזרת הציפורניים?

הירידה בתחלואה היא בהחלט סיבה להרגיש לאומי. הידור הציפורניים בגווני פסטל רכים של תכלת הולמים את האופנה העכשווית, מבלי לגנוב את פוקוס מאיפור הפנים. רגע לפני שאת יוצאת מהבית, יש להניח שגם את עושה "ויש" זריז מול המראה, רק כדי לוודא שהאאוטפיט, הנעליים, הביגוד וגם התיק איכשהו ילכו יחד בצורה שמחמיאה זה לזה.

איפור ירין שחף, צילום מריה סלוביוב

לאתר ירין שחף https://www.yarin-shahaf.co.il/

 

הוספת תגובה

הוספת תגובה