עמוד הבית » ערב יצירות מאת הכוריאוגרפים

ערב יצירות מאת הכוריאוגרפים

מחול סמינר הקיבוצים_ צילום אור דנון
ערב ייחודי בו יועלו עבודות מקוריות מאת היוצרים המשפיעים בארץ ובחו"ל עם סטודנטים בבית הספר למחול בפקולטה לאמנויות של מכללת סמינר הקיבוצים

בערב זה יוצגו עבודותיהם של היוצרים רוני חדש, מיכאל גטמן ונועה צוק; ויחד איתם  יוצר ואיש אקדמיה מחו"ל, פרי שיתוף פעולה עם מוסדות אקדמיים למחול: פרופ' צ'אד מייקל הול מאוניברסיטת אירווין, קליפורניה והמנהל האמנותי של להקת מולטיפלקס דאנס.

טליה פז, המנהלת אמנותית בביה"ס למחול בפקולטה לאמנויות של מכללת סמינר הקיבוצים: " עולם המחול הישראלי בשנים האחרונות כובשת את מעמדה בעולם כבירת מחול, ואנחנו מייצרים לסטודנטים שלנו הזדמנויות לדיאלוג עם יוצרים ואנשי מקצוע מהשורה הראשונה כבר במסגרת הלימודים".

פירוט העבודות:

ריק, צורה, אישה מאת: רוני חדש 

יצירת תיאטרון מחול, מטרתה לבנות עולם נשי, משובט, משוכפל ומוחצן. מאז החלה ליצור בשנת 2015, רוני חוקרת אחר שפת גוף אישית, כזו המשתמשת במוביליות השלד בכדי להפוך את הגוף האנושי למופשט.

ביצוע: אנסמבל מחול שנה ב'

כאילו ביד המקרה  מאת: מיכאל גטמן

היצירה תבחן ותבדוק  בכל  אלמנטים הקשורים  לגוף, תנועה, שמע, קול, מבע, דפוסי חשיבה/התנהגות, הקשרים תרבותיים. מיכאל הוא כוראוגרף, רקדן, מנחה סדנאות יצירה/אלתור/רפרטואר. סיים את הכשרתו המקצועית באולפן למחול בת דור תל אביב.בין השנים 2005-1995 עבד כרקדן והתנסה עם מגוון סגנונות יצירה ודרכי עבודה מסוימים עם הכוראוגרפים אוהד נהרין,

ביצוע: אופק שובינסקי, אמנון פלד, אלה חרדון, לירי רובין, נוי פולג, קורל בוסידן, רוני ברכה, שחר ברקוביץ, שי כליל החורש, שיר פילוסוף.

Excision מאת: צ'אד מייקל הול (Chad Michael Hall)

היצירה נוצרה בהשראת המכשור הרפואי MRI היצירה נוצרה בשיתוף פעולה עם המלחין איבן שופוב. השילוב בין הטכנולוגיה הרפואית למוזיקה יציג תרחישים של תנועה. במגרת היצירה הרקדנים ינסו להסיר טראומה ריגשית מעצמם.

ביצוע: גיתית כוכבי, הגר ממן, נועה ישראלי, עדי רוזן, קורל פלג

קולוניה מאת: נועה צוק

ביצוע: אורפז שקד, דניאל סטוק, ורד כרמלי, ליאור ברזילי, מאיה אבירם, מירית יציב, מריאנה בריק, פז לוינגר, רעות אלט

בית הספר למחולהפקולטה לאמנויות במכללת סמינר הקיבוצים

ראש בית-הספר: ד"ר שלומית עופר; מנהלת אמנותית: טליה פז; מנהלת הפקות: שי לזר; מזכירות: קרן אלישע (לא סיגל); עוזרת הפקה: עדי גורל (לא שירה ולא רוזה)

בכורה חגיגית: יום ג' 14.1.20 בשעה 20:30

מופעים נוספים:  יום ד' 15.1.20, 20:30; יום ה' 16.1.20, 18:00 / 20:30;

יום ו' 17.1.20 , 12:00\14:00

אולם 80 | מכללת סמינר הקיבוצים, דרך נמיר 149 תל-אביב

מחיר כרטיס רגיל: 40 ₪, כרטיס סטודנט / חייל / גמלאי: 30 ₪ לרכישת כרטיסים: 03-6901225