עמוד הבית » בשורה:פטנט עולמי בטיפול ביתי, בהפחתת כתמי פיגמנטציה ושמש

בשורה:פטנט עולמי בטיפול ביתי, בהפחתת כתמי פיגמנטציה ושמש

צילום יחצ
סובלים מכתמי פיגמנטציה ושמש בפנים ובכפות הידיים? רוצים גוון עור פנים אחיד? תכשירי elure מבית סלע מדיקל פורמולת הבהרת כתמים ותשווה לעורכם גוון אחיד זוהר ורענן.

חברת "סלע מדיקל"השיקה את המותג elure, מוצרים פורצי דרך המהווה את הפתרון המתקדם ביותר לטיפול בעור הפנים וללא כתמי הגיל שאספנו במהלך החיים.

מדובר בפורמולת ההבהרה של elure – המוצר המתקדם בשוק הקוסמטיקה המפרק את המלנין בעור ,הגורם לפיגמנטציה ולכתמים, באופן ישיר וסלקטיבי. המוצרים הם הדור הבא של מוצרי טיפוח לעור, המשלבים כימיה קוסמטית מתקדמת ויעילות אסתטית הפועלת בעדינות אך במהירות לשינוי גוון העור.

הסדרה כוללת 3 מוצרים חדשים:

Elure – סבון לשטיפת פנים מתקדם

אופן השימוש: יש לשטוף את הפנים עם הסבון בוקר וערב לניקוי מקסימלי של עור הפנים.

סבון צילום נעמה משיח כהן

Elure – קרם יום בהיר מתקדם

אופן השימוש: למרוח בבוקר על עור נקי לאחר ניקוי עם הסבון, אפשר למרוח פעם נוספת במהלך היום.

קרם לילה צילום נעמה משיח כהן

Elure – קרם לילה בהיר מתקדם

אופן השימוש: אחרי ניקוי העור בסבון, יש למרוח את הקרם לפני השינה.

קרם לילה צילום נעמה משיח כהן

המוצרים הוא פיתוח טכנולוגית הבהרת עור מתקדמת, המבוססת על תמצית האנזים הטבעי Melanozyme, מלנוזימים הוא חומר טבעי ובטוח המופק מפטרייה, הוא שמפרק את המלנין בעור והופך אותו לבהיר יותר, זוהר יותר ובוהק במיוחד. כל אחד מהמוצרים מכיל רכיב פעיל של מלנוזימים היוצר תגובה זמנית המביאה לפירוק ממוקד ומוגבל בזמן של המלנין באפידרמיס.

הסדרה מבוססת על טכנולוגיה מתקדמת לטיפוח ביתי יומיומי לעור, פורמולה ייחודית להפחתת כתמי פיגמנטציה ושיפור גוון העור בצורה עדינה ויעילה. המוצרים מתאימים לכל סוגי העור. הטכנולוגיה רשומה כפטנט עולמי בלעדי. הסדרה היא אחת הסדרות הנחקרות והמעניינות ביותר, ומבוססת על מחקרים ותוצאות קליניות מוכחות, רופאי העור שהשתתפו במחקרים דווחו על שיפור בגוון העור אצל 67% מהנבדקים וכן, שיפור באחידות מראה העור אצל 81% מהנבדקים זאת, לאחר 28 ימי טיפולים הכוללים טיפול יומיומי בוקר וערב.

תוצאות :לאחר טיפול יומיומי, בוקר וערב במשך 3 שבועות, נעלמים ומתבהרים כתמי הפיגמנטציה והשמש, גוון העור הופך אחיד, ובנוסף מרקם העור הופך חלק יותר, זוהר ומלא ברק. את התוצאות הגלויות ראשונות ניתן לראות כבר אחרי 14 יום.

לפני-ואחרי צילום יחצ

להשיג : בסלע מדיקל, ובקליניקות המובחרות בכל רחבי הארץ אתר – http://www.selamedical.co.il/

ביקורת מערכת : חברת סלע מדיקל ידועה במוצרים איכותיים עם הקפדה על כל פרט ופרט,בתקופת הקורונה מרביתנו עובדים מהבית זוהי תקופה מושלמת לטפל בפגמנציה בפנים ובכפות הידיים.

לאחר שימוש במוצר להלן התוצאות לאחר שבוע : לקחתי מעט סבון ( ללא ריח)  אין צורך בכמות גדולה ההקצפה נוצרת  ע"י תנועות סבוביות,לאחר שטיפת הפנים העור נותר נקי למשעי וחלק.

שימוש בסבון צילום נעמה משיח כהןלאחר ניקוי הפנים, השתמשתי בקרם הבהרה יום אשר ניתן לראות שהוא בעל שני פתחי משאבה להוציא את החומר, השתמשתי במשאבה אחת ללחי ימין ומשאבה שניה ללחי שמאל. ביום הראשון בשימוש הקרם היתה לי מעט תחושה של עקצוצים בפנים בצורה עדינה לאחר זמן מה זה עבר התחושה, למחרת זה כבר לא התרחש. לאחר שבוע מהתהליך הוספתי את קרם ההבהרה גם בצהריים לתת אפקט יותר חזק. בערב לאחר ניקוי הפנים בסבון מרחתי את קרם הלילה (ללא ריח)הקרם מגיע עם שתי משאבות שמתי קרם ללחי ימין ולחי שמאל( מצא חן בעיני). לאחר בדיקת שבוע בדקתי את עור הפנים ראיתי שהם בהירות יותר,העור אכן חלק וגמיש ממה שהיה. במריחת המקייפ נאלצתי לשמחתי לערבב שני גוונים בגלל בהירות העור ואני מוכרחה לציין שלאחר המריחה המקייפ השתלב יפה עם העור וגוון הפנים היו אחידות ובורקות.כיום ניתן לטפל טיפול בייתי מוצלח עם תוצאות ללא מעורבות במכשירים חיצוניים.

צילום נעמה משיח כהן