עמוד הבית » פיקסלים אתניים בסלון הבית

פיקסלים אתניים בסלון הבית

בדים בפיתוח עילית הלבשה לבית_ קולקציית emoji צילום יחצ
איך משלבים בין העולם הטכנולוגי של היום לאותנטיות הקוסמת של תרבויות מהעבר? קולקציה חדשה של בדים עוטפת את הבית בהדפסים שבטיים מפוקסלים, משתמשת בטכנולוגיה מתקדמת כדי לדמות שיטת אריגה גסה, ומבטיחה שהפעם - הכל ישתמר

בקונטרסט משעשע לשמה המודרני "אימוג'י", הקולקציה החדשה מאופיינת דווקא במראה אתני – עם טוויסט מהעולם הממוחשב. הקולקציה מורכבת מסדרת "אימוג'י", שמציגה דוגמאות גיאומטריות-שבטיות בגדלים משתנים ובסקלה צבעונית מגוונת ורחבה, ומסדרת "אוקטביה" המכילה אריגים במראה טבעי וחלק יותר באריגה גסה.

הבדים ארוגים בטכנולוגיית ג'קארד, שיטת אריגה מתוחכמת המאפשרת ליצור דוגמאות מורכבות באמצעות שילובי חוטים. כדי להעצים את האפקט, הבדים נטוו ממגוון רחב של חוטים אשר מחליפים צבעים, כך שהתוצאה מרשימה גם מבחינת הדוגמה הרחבה וגם בזכות העושר ברמת המיקרו.

בניגוד לאריגים המסורתיים ועל אף המראה האותנטי, הבדים מהקולקציה מוגנים בטכנולוגיה חדשנית אשר מקנה להם תכונות של עמידות גבוהה,  תחזוקה קלה

וניקוי קל במים – מכתמי בוץ ועד קטשופ וטוש. בכך, מאפשרת הטכנולוגיה שמירה על הריהוט לאורך זמן.

על הקולקציה אחראית מחלקת הפיתוח של חברת "עילית הלבשה לבית", יבואנית הטקסטיל הגדולה בארץ, ובין החברות הישראליות הבודדות העוסקות בפיתוח ועיצוב טקסטיל בעצמן.

בדים בפיתוח עילית הלבשה לבית_ קולקציית emoji צילום יחצ

להשיג בעילית הלבשה לבית 

הרצל 37, תל אביב
03-5181542 ובאתר החברה:
http://elitehome.co.il

הוספת תגובה

הוספת תגובה