עמוד הבית » פיתוח מיטה להורים מבוגרים

פיתוח מיטה להורים מבוגרים

הולנדיה מציגה מיטה לטיפול בחולים סיעודיים צילום סטודיו הולנדיה
מתוך היערכות למציאות החדשה ומתוך רצון לתת מענה לדרישה של טיפול משפחתי בהורים סיעודיים, פיתחה הולנדיה מיטה מיוחדת המצוידת במנגנון כיוונון מיוחד המאפשר תפעול המיטה בקלות ובנוחות ובנוסף היא עשויה כולה מחומרים המאפשרים ניקוי וחיטוי מושלם בכל עת.

חברת הולנדיה המתמחה בהנדסת שינה פיתחה לאחרונה במפעלה בשדרות  מיטה מתכוונת מיוחדת המיועדת לאוכלוסיות בעלות צרכים מיוחדים ולמבוגרים סיעודיים על מנת להקל עליהם את את השהות במיטה ולהקל על המטפלים את הטיפול היומיומי בהם.

"משבר האמון שנוצר בעקבות מגפת הקורנה בקרב ילדים להורים מבוגרים שמתגוררים בבתי אבות ובדיור המוגן, יוביל, עם החזרה לשגרה, למציאות קצת שונה שבה ההורים המבוגרים חוזרים להתגורר בסמוך לילדיהם ובבתיהם" כך לדברי אבי ברססט, מנכ"ל הולנדיה.

"המיטה שפיתחנו תאפשר המשך טיפול נאות במבוגרים ובחולים הסיעודיים. ניתן יהיה להתחדש בה גם בשכירות חודשית  ללא מחויבות רכישה בתום התקופה".

מיטת clean&up היא מיטה מתכווננת בעלת מנגנון כוונון ייחודי הכולל הרמת ראש ורגלים, המיועד לאנשים מבוגרים ומוגבלים בתנועה המתקשים בקימה מהמיטה. המיטה מאפשרת כוונון לגב ולרגליים לזוויות גבוהות במיוחד לצורך קריאה, אכילה, צפייה בטלוויזיה .

יכולת הכוונון המתקדמת מאפשרת זרימת דם טובה לרגליים, נשימה קלה והרגשה מרעננת ונוחה.

המיטה מיוצרת משילוב של מתכת צבועה איכותית ומשטח פלסטיק קשיח מתכוונן המאפשרים ניקוי וחיטוי מושלם, ללא חשש לחלודה או עיוות החומרים ובכך מסייעים בהשגת הסטריליות הנדרשת. במיטה משולבים מעקות צד וידיות אחיזה. למיטה מותאם מזרן מיוחד המסייע במניעת פצעי לחץ ובעל כיסוי בלתי חדיר לנוזלים.

לדברי אבי ברססט מנכ"ל הולנדיה:  "צו השעה גורם לנו לחשוב בצורה יצירתית ומחוץ לקופסה על מנת להעניק פתרונות איכותיים לנזקקים להם גם בימים קשים של מגפה בריאותית עולמית".

מדובר בפריצת דרך מבחינת הולנדיה המתכוונת להרחיב את פעילותה בתחום השינה האיכותית  גם לתחום המדיקלי, בארץ ובעולם.

כאמור מערכת השינה היחודית תוצע ללקוח באפשרות רכישה או שכירות חודשית.

מחיר למיטה בגודל 90-200 עם מזרן בעל כיסוי בלתי חדיר:

רכישה: 19,700 ש"ח

שכירות חודשית: 397 ש"ח

ניתן להשיג: ברשת חנויות הולנדיה ברחבי הארץ. או בטלפון 1800-744-944

 

הוספת תגובה

הוספת תגובה