עמוד הבית » פסטיבלים הססגוניים בפיליפינים

פסטיבלים הססגוניים בפיליפינים

באדיבות משרד התיירות של הפיליפינים PDOT
בחודש ינואר 2020 ייערכו בפיליפינים 3 פסטיבלים ססגוניים, שימשכו אליהם המוני מבקרים מרחבי העולם; החגיגות הצבעוניות נמשכות מיום אחד ועד חודש ימים

פסטיבלים הם חלק בלתי נפרד מהתרבות וחייהם של תושבי הפיליפינים: בפיליפינים יש הרבה סיבות לחגוג -הם חיים ונושמים לאורך כל השנה שלל קרנבלים, מסיבות רחוב, חגים וחגיגות. כל עיר גדולה בפיליפינים מתהדרת לפחות בפסטיבל שנתי אחד משלה, לזכר קדוש כלשהו או אירוע היסטורי חשוב.

החגיגות נמשכות מיום אחד ועד חודש ימים. לפיכך, כמעט בכל טיול בפיליפינים, אפשר לשלב גם השתתפות בפסטיבל ססגוני.

המטיילים בפיליפינים בחודש ינואר מוזמנים להשתתף בפסטיבל הפסטיבלים – אטי אטיהן בעיירה קאליבו שבאי פאנאי – הנחשב לאם כל הפסטיבלים והושווה לא פעם לקרנבל המפורסם של ריו בברזיל.

בפסטיבל הנחגג בשבוע השלישי של חודש ינואר לזכר סאנטו ניניו, נערכות תהלוכות ססגוניות בהן משתתפים המקומיים כשהם צבועים בשלל תחפושות וצבעים, לבושים בבגדי בני ה”אטי”, רוקדים ריקודים לטיניים וקוראים בקצב קריאות קרב. השיאים בחגיגה כוללים ריקודי שבט מהפנטים, תיפוף על תופים וטקסים קאתוליים. הפסטיבל נחשב לאחד מהוותיקים והצבעוניים בפיליפינים והוא נמשך שבוע ימים.

פסטיבל סינולוג בעיר סאבו: הפסטיבל מתקיים בסוף השבוע השלישי של חודש ינואר ומהווה חוויה כוללת של מאכלים, ריחות, צבעים וגוונים. חוגגים בו את מעבר תושבי המקום מהפגאניות אל הקתוליות.

החגיגות נפתחות בתהלוכה הנערכת על הנהר המציגה את תהליך הפיכתה של סבו לקאתולית. בפסטיבל משתתפים מיליוני אנשים מהפיליפינים ורחבי העולם, מה שהופך את הפסטיבל הזה לאחד הגדולים בעולם. חגיגה גדולה של צבע ומוזיקה.

צילום סלזר פרדריק.
באדיבות משרד התיירות של הפיליפינים (PDOT).

פסטיבל דינאגיאנג באילו אילו – הפסטיבל המפורסם שנחשב לפסטיבל המלכה, הוא מסיבת רחוב צבעונית וחגיגות ענק, שנערך בשבוע הרביעי של חודש ינואר. להקות מנגנות בכל פינה ושבטים שונים נפגשים. במסגרת החגיגות צועדים ברחובות תושבים צבועים בפיח ולבושים בבגדי לוחמים מסורתיים של השבטים הילידים כשהם רוקדים לקצב התופים. הפסטיבל זכה לפרסים רבים.

הפיליפינים היא עולם קסום עם למעלה מ-7000 איים, שמרביתם אינם מיושבים ומכוסים בג'ונגל פראי. בפיליפינים ישנם 21 הרי געש פעילים וקו חוף מהארוכים בעולם עם מים צלולים בצבעי כחול-ירוק; מפלים מהסרטים; יערות גשם; שוניות אלמוגים יפהפיות; אקלים טרופי וגן עדן לחובבי הצלילה.

שוניות אלמוגים יפהפיות ועולם תת ימי מרהיב עם דגים טרופיים. איים אקזוטיים עם חול לבן ודקלי קוקוס; חופים לגלישת גלים מהטובים בעולם ורצועות חוף מרהיבות באינסוף גוונים של טורקיז ותכלת.

שטחים עצומים של שדות אורז, אוצרות טבע ותרבות עשירה, בהם שבטים נידחים המנהלים אורח חיים מסורתי מזה אלפי שנים. מגוון עשיר של תרבויות המתבטא ביותר מ-180 שפות. תושבים מכניסי אורחים ואוהבי מוסיקה וכל זה על רקע הרי געש מרהיבים. חווית טיול בלתי נשכחת למשפחות, לקבוצות, לירח דבש ולתרמילאים.

https://philippines.travel

 

הוספת תגובה

הוספת תגובה