עמוד הבית » פסטיבל הביכורים בחג השבועות המחזיר את המבקרים לתקופת בית שני

פסטיבל הביכורים בחג השבועות המחזיר את המבקרים לתקופת בית שני

צילום יחצ
תצוגת בעלי מלאכה קדומים ברחוב הרומי הססגוני; קליעת טנא; פעילות מיוחדת המדגימה את התהליך של הפיכת החיטה ללחם; הכנת גבינה וחיבוץ חמאה במחבצה; טווייה ואריגה; שיחה וסדנה עם סופר סת"ם .

 אטרקציה בחג השבועות: במוזיאון פעיל עין יעל בירושלים יתקיים בחג השבועות פסטיבל הביכורים ובו שלל אטרקציות לכל המשפחה. הפסטיבל הססגוני יכלול: שיחה וסדנה עם סופר סת"ם, תצוגת אומנים ברחוב הרומי הססגוני; טווייה ואריגה; שחזור תהליך הכנת הלחם בימי קדם; הכנת גבינה והכנת חמאה במחבצה; קליעת טנא ועוד שלל אירועים וסדנאות לכל המשפחה. הפסטיבל יתקיים ביום שני אסרו חג שבועות 10 ליוני 2019 בין השעות 17:00-10:00.

בשוק הרומי יקבלו את פני הבאים בעלי מלאכה קדומים:  קולעת הסלים שתדגים למבקרים איך קולעים סל מנצרים וחומרים טבעיים; הקדר שידגים עבודה על אובניים, האורגת שתדגים עבודה על נול וטווית חוטים ועוד הפתעות. המבקרים יערכו היכרות עם כלים ומכשירים עתיקים ויתנסו בסדנאות קדרות וקליעה (הכנת סלים מחומרים טבעיים), יפגשו סופר סת"ם ויתנסו בכתיבה על קלף עם קולמוס ודיו, יתנסו בטחינת חיטה ויכינו פיתות על הסאג', בנוסף יכינו גבינה וחמאה בדרך המסורתית ויוכלו ליהנות מארוחה שיכינו במו ידיהם; וכל זה בליווי של מוזיקה חיה ברחבי האתר.

פסטיבל הביכורים במוזיאון פעיל עין יעל יתקיים ביום שני ה-10.6 בין השעות 17:00-10:00.

עלות כניסה: 45 שקלים לילד ו-35 שקלים למבוגר

צילום יחצ

מוזיאון פעיל עין יעל, ירושלים (ליד תחנת הרכבת במלחה),

לפרטים:

www.einyael.co.il

טלפון: 02-6451866 חנייה חינם.