עמוד הבית » פריט אופנה, שימוש בפאות

פריט אופנה, שימוש בפאות

BK WIGS_ צילום טל עבודי
מקירה נייטלי, דרך קייטי פרי ועד ביונסה – יותר ויותר נשים מפורסמות עושות שימוש בפאות בשלל צבעים וסגנונות במטרה לייצר מראות חדשים ומעניינים.

כוכבות רבות שמתמודדות עם שיער פגום ושבור נאלצות להיעזר בפאות. שמיטת לסת בעוד 3…2…1… השחקנית המוערכת, קירה נייטלי נעזרה בפאות במשך חמש שנים בעקבות נשירת שיער אגרסיבית, ואילו הזמרת אריאנה גרנדה החליטה לעבור לפאות בשל שנים של שימוש בחמצן והבהרות שהרסו את שיערה הטבעי. תאמינו או לא, מסתבר שלחלק
גדול ממפורסמות העולם יש – פאות!

BK WIGS
צילום טל עבודי

שימוש בפאות הפך לאביזר אופנתי לכל דבר ועניין, כזה שעוזר לאותן נשים מפורסמות להפגין מעודכנות אופנתית ללא מאמץ, והכי חשוב – מבלי להרוס את שיערן. למרבההמזל, תחום יצור הפאות התפתח מאוד עד כדי כך שקשה להבדיל בין שיער טבעי ובין פאה.

BK WIGS
צילום טל עבודי

רוב הפאות מייצרים משיער אדם טבעי, ולאחר שאוספים את השיער שוזרים ותופרים אותו על מנת שיראה כמו שיער טבעי ואחיד שניתן לחבוש על הראש. כמובן, יש לתחזק ולאחסן כראוי את הפאות כדי לשמור על איכותן. השמועה אומרת שקווין בי, אקא ביונסה, מחזיקה בביתה בארון מיוחד עם בקרת טמפרטורה אוסף מרשים של פאות בעבודת יד ששווי מיליוני שקלים.

אודות BK WIGS חברת BK Wigs הביאה לחובשות הפאה בארץ ובעולם את בשורת אמנות השיער.\

בכך היא הובילה בצעד גדול קדימה את מראן של נשים בארץ ובעולם למעודכן, מתוחכם טבעי ועדכני. את אומנות זו

למדה בריינדי קמינר, מייסדת ובעלת החברה, בין היתר, אצל וידאל ששון – אבי אומנות השיער ומחולל מהפכת התספורות לנשים בשנות החמישים – בלונדון. בזכותו, והודות לכשרונה הבולט הפכו עיצובי השיער של פאות BK ליצירת
אמנות של ממש.

חברת Bk Wigsמנהלת מזה 20 שנה מותג יוקרתי ומצליח של פאות בוטיק נחשקות.הפאות מיוצרות ומעוצבות באופן ייחודי ובהתאמה אישית, בעבודת יד קפדנית תוך שימת דגש על הפרטים הקטנים.

בריינדי רואה אידיאל וזכות ביכולתה לשפר את מראן של נשים ולתרום לביטחונן האישי.

גישתה זו מנחה את התייחסותה של החברה כולה לנושא. צוות BK wigs מאמין שפאה איכותית של 24 קראט צריכה לשלב חיתוך נכון עשוי ביד אומן, התאמה אישית לתווי פניה של כל לקוחה, הבנה בטרנדים העולמיים, ייצור בוטיק מקומי בעבודת יד ובבקרה אישית מוקפדת ושיער טבעי.

ניתן להשיג את הפאות אצל פיאניות מורשות ובסניפי החברה.
למידע נוסף: https://www.bkwigs.com/

 

הוספת תגובה

הוספת תגובה