עמוד הבית » פתיחת חלל חדש של מותגי אופנה ותכשיטים בכיכר המדינה

פתיחת חלל חדש של מותגי אופנה ותכשיטים בכיכר המדינה

MICHAL חלל אופנה בכיכר המדינה צילום: אינגה אבשלום שיליאן
השבוע הושק מתחם חלל חדש בכיכר המדינה. בוטיק מיכל מציע מותגי אופנה יוקרתיים לצד ריזורט ואקססוריז יחודיים.

הבוטיק מספק מענה למגוון רחב של לוקים ליום ועד לערב מקז'ואל ועד להלבשה לאירועים בערב. הווה אומר: חולצות טי שירטים, ג'ינסים, נעליים, תכשיטים, שמלות, בגדי חוף וריזורט ואקססוריז משלימים. ממנעד רחב של מותגים הכי עדכניים, חמים ועכשוויים המתורגמים לכל הטרדנים האחרונים והכי נכונים של עולם האופנה.

בבוטיק ניתן למצוא פריטים של מעצבים בעלי  שם עולמי קרי: AGUA BY AGUA BENDITA, ALC, ALEXANDRE BIRMAN, ALEXIS, AYA MUSE, BAOBAB, CHRISTOPHER ESBER, MISSONI, RUSLAN BAGINSKY, SIR THE LABEL, THE ATTICO ועוד..

Aya Muse בבוטיק מיכל צילום: יחצ חול
Aya Muse בבוטיק מיכל צילום: יחצ חול

עיצוב החלל ורוח החנות שזורים אחד בשני בניסיון ליצור יוקרה עם פשטות ואיכות לצד ייחודיות וזאת על מנת לתת ולהעניק חוויה של מרחב, חומר וצורה ותחושה נעימה לכל לקוח חווית קנייה בינלאומית. חלל המתפרס על 2 קומות של אופנה ולייף סטייל בלתי מתפשר.בקומת הכניסה עיצוב החנות עשוי טרבנטין שקולט את האור מבחוץ מפינת הרחוב. ובקומה התחתונה החלל נהפך לבית, נעים ונוח עם שימוש בעץ כמוטיב מרכזי. המפלס התחתון מכיל פינות שונות עם תבליטים ותנועה.

המעצב כריסטופר אסבר בבוטיק מיכל צילום: יחצ חול
BAOBAB בבוטיק מיכל שמלה צילום: יחצ חול

 טווח המחירים נעים: בגדים החל מ 700 ₪, נעליים החל מ- 1,500 ₪, תכשיטים החל מ- 3,000 ₪

יזמית האופנה ואשת העסקים מיכל גולן פתחה את החנות הראשונה בכיכר המדינה ב 2008 והיה בית לאופנה יוקרתית וייחודית. בשנת 2020 המותג עברה מתיחת פנים ועבר לניהולה הבלעדי. בעקבות הביקוש הרב וההתעניינות של הלקוחות במותגי האופנה שמציעה מיכל בימים, החנות עברה למיקום חדש ורחב בכיכר המדינה, 250 מטר המציעים חנות קונספט מעוצבת מהיפות שנראו בישראל, המותג הרחיב את פועלו והגדיל את מנעד מותגי היוקרה המוצעים בחנות.

מיכל, צילום: אינגה אבשלום שיליאן

לחלל הקונספט אתר מקוון לקנייה שפועל בכתובת https://michalshop.com/ .

MICHAL , ה' באייר 20, כיכר המדינה תל אביב

שעות פתיחה: א-ה 10:00-19:00 שישי-10:00-14:00

טלפון לבירורים: טלפון: 03-6090096

 

הוספת תגובה

הוספת תגובה