עמוד הבית » צבע לשיער ללא אמוניה, במבה בומבה

צבע לשיער ללא אמוניה, במבה בומבה

Palette naturals, צבע לשיער ללא אמוניה, צילום: יחצ הנקל

65% מהשתמשות תופסות את צבעי השיער הכוללים אמוניה כמזיקים ופוגעים בשיער ובקרקפת. מחויבות לקיימות ושמירה על איכות הסביבה, הביקוש לחומרי צבע טבעיים גבוה ובעלייה מתמדת. כמו כן, קיים חשש בקרב הצרכנים מההשפעה הסביבתית, והצרכנים מעדיפים רכיבים המותאמים לגוון הספציפי בו הם משתמשים.

הקרם צבע עשיר עם פיגמנטי הצבע המרוכזים, חודרים לסיב השערה ומעניקים מראה שיער טבעי לכיסוי עד  100% כיסוי שיער לבן.הפורמולה מספקת תוצאה נפלאה לכיסוי שיער לבן מקצועי מהשורש ועד הקצוות. 17 גוונים חדשים נבחרו בקפידה להתאם לסגנון הצרכנית הישראלית. ערכת הצבע פאלטה נטורלס קולור מכילה: קרם צבע, תחליב מפתח וקונדישנר מזין המכיל חלב שיבולת שועל, המחליק את פני סיב השערה ומעניק ברק חושני. הצבע מעניק תוצאת צבע איכותית ומטפחת עם חומרים ידידותיים במחיר נגיש למגוון צרכניות רחב.

רכיבי צבע מותאמים לכל גוון:

  • קקאו – לגווני חום ושחור מלאי ברק.
  • גוג'י ברי – לגווני אדום למראה מלא חיים.
  • חמאת שיאה – לגווני בלונד למראה טבעי.
  • קוקוס – לגווני בלונד בהירים למראה בריא.

יתרונות הסדרה:

  • פורמולה ללא אמוניה למראה שיער טבעי
  • עד 100% כיסוי שיער לבן
  • רכיבים טבעיים להזנה עוצמתית.
  • חווית צביעה ייחודית ומהנה הודות לניחוחות פירותיים.

מחיר מומלץ :29.90 ₪ תכולה: 50 מ"ל, ניתן להשיג ברשתות השיווק ברחבי הארץ

נסיינית המערכת: לאחרונה הולך וגובר שימוש במוצרים טבעיים ושמירה על הקיימות זיכרון נעורים שהייתי צובעת הצבע היה "שורף" לי על הקרקפת ולעיתים הצבע לא נשמר על השיער היטב. כיום בעידו הטכנולוגיה הצבעים עשויים מחומרים טבעיים איכותיים ונצבעים כ 100%. צבע ללא אמוניה משמעותו שמירה על הקרקפת וסיב השערה, הגנה מפני פיצולים, יובש. הצבע יוצר גימור קטיפתי. והמחיר נגיש לכל כיס.

במבה בומבה

לקראת חג הפסח המתקרב בצעדים ענקיים, מחזירה אסם את המהדורה במבה בומבה כשרה לפסח – במבה ענקית במרקם המשלב פריכות ונימוחות יחד עם חמאת הבוטנים האהובה.
במבה בומבה הינה אותה הבמבה בטעם המוכר והאהוב ובצורה ענקית המעניקה חווית אכילה ייחודית.

במבה בומבה צילום: סטודיו אסם

כשרות: בד"צ בית יוסף לפסח. תכולה: 60 גרם

נסיינית המערכת: לדעתי אין על במבה, הכי טעים, בריא ומזין, אהוב על כולם ללא קשר לגיל. הבמבה דחוסה, פריכה וממש טעימה, תכל'ס אין על במבה. מושלם.

 

הוספת תגובה

הוספת תגובה