עמוד הבית » צו האופנה של גלית אובר

צו האופנה של גלית אובר

צילום: שירה וייס צלמת מהבטן
גלית, ספרי לי אך הכול התחיל? מה בילדותך הוביל לבניה ותנופה של אישיות יזמית? עוד בילדותי ישבתי בסלון בית הורי בעכו מוקפת בגלילי בדים מגזינים של "בורדה" בצרפתית סלילי חוטים וסיכות.

אימי תפרה הכל בבית מווילון ועד שמלה. בילדותה למדה תפירה בתוניס, הכישרון והיצירתיות היו טבועים בה ועברו כחוט השני אל ילדיה. השכנות והדודות תמיד ביקשו עצה בתפירה, תיקון קטן והשאלת שמלה או אביזר מאימי ובהמשך גם ממני.

אבי שהיה פועל במפעל ועבד לפרנסת המשפחה דיכא את היצירתיות שבו בשעות העבודה אך בשעות הפנאי בנה לו סדנה בחצר הבית שם שיפץ חפצים, יצר ותיקן. לימים שנפטר, גיליתי שבצעירותו אבי עבד כמעצב חלונות ראווה בחנויות בגדים באיסטנבול. עולמי הטבעי מילדות היה בין מכונת התפירה, בדים רכים וצבעוניים מלחם ואיזמל. שם הכל נטמע בי אך פרץ בבגרותי.

מה משך אותך למקצוע?

שנים עבדתי בתחום התיירות במשרדי נסיעות מהמובילים בארץ טיילתי וליוויתי קבוצות בעולם. ילדתי 3 ילדים ובניתי לי קן משפחתי מושלם אך בתוכי ידעתי שחסר לי עוד חלק אחד ליצירת השלם שלי. חדוות האופנה תמיד בערה בי וכך חזרתי בגלגול עכשווי לפני כ 8 שנים לעולם הסטיילינג. אותו למדתי בשנקר.

צילום:שירה וייס צלמת מהבטן

אך את יוצרת רלוונטיות ויצירתיות ?

את עולם האופנה אני משווה ל"הייטק" החדשנות נמצאת באתרי האופנה הרשתות החברתיות והמגזינים המובילים אך ברמה התחושתית אני מרבה להסתובב במוזיאונים של היסטוריה אמנות קלאסית ומודרנית שם אני מוצאת ורואה את הטרנד הבא לעומת האופנה הקלאסית.

בשעות העבודה הרבות נחשפתי לנשים בקבוצות ונשים כפרט והבנתי מה הצרכים של נשים. עלי לגרום ללקוחותיי להרגיש טוב עם עצמן בהתאם לקוד הלבוש שנגזר מעבודתן עיסוקיהן ואורח חייהן. כל אישה היא עולם ומלואו והמטרה המקצועית שלי היא לתת לה מענה אישי ללמד אותה מה נכון ומתאים לה תוך התאמה מקסימלית לאורך חייה וסגנונה האישי

צילום:שירה וייס צלמת מהבטן

מהיכן התעוזה והאומץ ?

הדחף ליצור ולהעז נטועים בי, דחיפה ואישור מבעלי וברכתו לדרך חדשה ניתבו אותי למסלול החדש שבחרתי.

הפחדים שבדרך ?

הפחד מלהפסיק להיות רלוונטית ונחוצה נטועים בי אך מצד שני גורמים לי לרצות תמיד לרוץ קדימה ולהצליח.

כיצד את משלבת קריירה ומשפחה ?

תמיד ידעתי לשלב משפחה וקריירה. נעזרתי במשפחתי הקרובה שתמיד תמכה ופרגנה.

מה העצה הכי טובה שקיבלת?  מה סוד ההצלחה שלך?

צילום: שירה וייס צלמת מהבטן

כושר התמדה בלתי פוסק, תעוזה והשתקת רעשי רקע שאינם תורמים לי הם סוד ההצלחה.

מה הדבר הגורם לך הנאה במקצוע?

מפגש עם נשים וגברים מכל מקום בכל גיל ועיסוק מפרים אותי ומרתקים אותי. צבירת הידע הבלתי פוסק בתחום באופן יומיומי גורמים לי להתחדשות וצובעים את חיי בעניין ועשייה.

מה השיא שלך בקריירה מבחינתך?

להרגשתי עדיין לא מיציתי את התחום והגעתי לשיא.

מה הערך שאת מביאה לשוק ?

אישיותי הרבגונית  שמקנה לי יכולת לחדור לכל אדם  ולהתחבר לסגנונו. שמחת החיים, הראייה הרחבה שכוללת חדשנות אמנות וחשיבה ייחודית מאפיינים אותי

מה מרגש אותך ?

הודיה של לקוחה מרוצה שהגיעה חסרת בטחון ויצאה מאוהבת בעצמה.

מה החזון שלך לעשור הקרוב?

להתפתח ולגדול, להרחיב את מעגל ההרצאות שלי, להמשיך ללמד ולחזק את הדימוי העצמי של נשים ונערות בעיקר. להכניס למודעות את חשיבות הסטיילינג והשפעתו.

גלית אובר מיוצגת בסוכנות 'נשים מרצות אונליין' – www.womenspeakers.onlie

 

הוספת תגובה

הוספת תגובה