עמוד הבית » צ'יריו חוזר למדפים בישראל, סדרת דיאודורנט נושם

צ'יריו חוזר למדפים בישראל, סדרת דיאודורנט נושם

צ'יריו - מותג רטבי עגבניות איכותי איטלקי, משווק על ידי דיפלומט. צילום:יחצ חול

מותג העגבניות האיטלקי CIRIO – צ'יריו

ישווק על ידי חברת דיפלומט החל מהחודש. כאמור מדובר על מותג איטלקי אייקוני, שהוקם בשנת 1856 ומתמחה במוצרי מזון איכותיים, בעיקרם שימורים המבוססים על 100% עגבניות איטלקיות. בין המוצרים מחית עגבניות, עגבניות מרוסקות או מקולפות, רסק עגבניות ורטבי פסטה ופיצה- כולם מעגבניות טריות אשר הבשילו על קרקעות שטופות שמש בשדות איטליה, נקטפו בשיאן ועובדו תוך 24 שעות. זמני העיבוד הקצרים במיוחד וזאת במטרה לשמר את האותנטיות האיטלקית.

המותג הוא בן בית בכל מטבח איטלקי ומשווק כ- 80 מדינות בהם הוא מועדף על חובבי המטבח האיטלקי. המפעל שם דגש על כל אספקט בתהליכי היצור, החל מבחירת השדות ומגוון הגידולים ועד לבחירת היבולים הטובים ביותר, זאת בכדי לשמר את הטעם האמיתי והאותנטי של הטבע. ההקפדה באה לידי ביטוי על כל תהליך הגידול, הקטיף, העיבוד והאריזה של המוצרים.

המוצרים שנמצאים על המדף בישראל:

  1. מחית עגבניות "פאסטה"- מחית עגבניות במרקם קטיפתי, המיוצרת מעגבניות עגולות בשלות שקולפו ועברו סינון דק מאוד. פאסטה רוסטיקה (כפרית)– מחית אשר עוברת סינון גס ובעלת מרקם בשרני.
  2. פולפה– עגבניות מרוסקות מקולפות וחתוכות דק. עגבניות איטלקיות מובחרות ביותר הנקטפות בחודשי הקיץ בלבד. מוצע במארז של שלוש פחיות ופחית בודדת.
  3. עגבניות מקולפות– עגבניות תמר שלמות מקולפות PELATI או עגבניות שרי שלמות מקולפות POMODORINI
  4. מחית עגבניות מרוכזת SUPERCIRIO מיוצרים בשיטת אידוי מיוחדת המעניקה לרסק עגבניות את המרקם הייחודי וטעם מרוכז ועוצמתי. מוצע בשפורפרת או במארז של ארבע פחיות קט
  5. רטבי פסטה ופיצה– שלושה רטבי עגבניות עשירים בצנצנת זכוכית, מוכנים לשימוש: עם תוספת ירקות, בזיליקום או צ'ילי.

ניתן להשיג ברשתות מזון: רמי לוי, פרשמרקט, מחסני השוק, חינם פלוס, קשת טעמים, סטופ מרקט, שוק העיר ובחנויות נבחרות ברחבי הארץ.  www.cirio1856.co.il

נסיינית המערכת: ראשית בואו נכיר את היתרונות של העגבנייה וחשיבותה לגוף האדם : העגבנייה הינה פרי ולא ירק. מכילה ויטמינים ומינרלים ( ויטמין A' K ואשלגן) נוגדת חמצון, מסייעת לניקוי רעלים, טובה לבלוטת הערמונית ללב, מפחיתה כולסטרול ומאיטה תהליכי הזדקנות. לאחר סקירת המוצרים יכולה לומר שהשוני בין העגבנייה הגודלת בישראל לעגבנייה האיטלקית היא שונה רק בטעם אלא גם בצבע. החלטתי שבני לפני גיוס יכין עבורנו פסטה עם רוטב  עגבניות של המותג הוא החל במשימה, חתך ירקות כולל עגבניות ובישל על סיר במקביל בישל את הפסטה, הוסיף את הרוטב ושם את הפסטה. אכלתי את הפסטה בליווי כוס יין יצא מושלם. הטעם של הרוטב מושלם. אז לא רק להנות מהאוכל אלא עגבנייה תורמת לבריאותנו. תהנו.

צילום: נעמה משיח כהן

 

סדרת דיאודורנט נושם BIO

המותג נושם של קרליין, משיק ומביא את הטרנד הירוק לקטגוריה עם סדרה חדשה: נושם BIO. יתרונותיו: מעושר אלוורה להרגעת העור. מעושר במרכיבים ממקור צמחי, מעניק הגנה של 48 שעות, מתאים לעור רגיש, היפוארלגני ודרמטולוגית, ללא אלכוהול וללא פרבנים, טבעוני.

הסדרה מגיעה בשלושה ניחוחות, כאשר כל אחד מהניחוחות

 Citrus Blossoms – ניחוח פריחת הדרים מרענן.

Velvet Rose  – ניחוח וורדים מרענן.

Secret Garden– ניחוח פרחוני של גן קסום.

צילום: יחצ

מחירים:

דאודראונט רול אין : 12.90 ש"ח לתכולת 75 מ"ל

דאודאורנט ספריי: 12.90 ש"ח לתכולת 150 מ"ל

ניתן להשיג ברשתות הפארם והמזון.(חשוב לציין כי בהתאם לחוק המזון חברת קרליין (אשר בבעלות חברת קוסמפארם) אינה רשאית לפרסם מחיר מומלץ לצרכן , המחירים המצורפים הינם מחירים שנקבעו ע"י רשתות המזון , רשתות הפארם ולקוחות נוספים בעצמן).

נסיינית המערכת: בעידן הטכנולוגי החדש גם פיתוח הדיאודורנט השתנה הן בהיבט הקיימות שאינו רעיל לסביבה ויוצר נזק וגם בהיבט ירוק לגוף וידדותי לגוף האדם וטבעוני. אני שנים לא משתמשת בדיאודורנט והחלטתי הפעם לנסות. המוצר  קריר באזור בית השחי אך ההיתרון אינו יוצר כתמים על הגוף והבגד, נעים לא דביק והריח כמו בספא ריח של יוקרה.