עמוד הבית » נורוויג'ן קרוז ליין מציעה לנוסעים שקט נפשי

נורוויג'ן קרוז ליין מציעה לנוסעים שקט נפשי

צילום נורוויג'ן קרוז ליין.
המדיניות החדשה - "מזמינים בראש שקט" - מאפשרת לנוסעים לבצע הזמנות בביטחון ולהתחיל לתכנן את החופשה הבאה שלהם עוד היום.

כדי לעודד נוסעים לתכנן את חופשתם הבאה עוד היום, נורוויג'ן קרוז ליין משיקה מדיניות חדשה – "מזמינים בראש שקט" – המאפשרת לאורחים המזמינים הפלגות היוצאות עד ל-30 בספטמבר 2020 לבטלן עד 48 שעות לפני מועד ההפלגה ולקבל זיכוי מלא (100%) תמורתן להפלגות עתידיות שיתבצעו עד ל-31 בדצמבר 2022.

הצעה זו חלה על כל ההזמנות החדשות וכן על הזמנות שכבר בוצעו, החל מה-10 במרס 2020.

"אנחנו מבינים לליבם של נוסעים השוקלים בזהירות את חופשתם הבאה ומעניקים להם ביטחון שעכשיו הוא הזמן הנכון להתחיל לתכנן", כך אמר הארי סומר, נשיא ומנכ"ל נורוויג'ן קרוז ליין, חברת ההפלגות הגלובלית החדשנית. "חשוב לקחת חופשה. היא מאפשרת לנו לחזור ולהתחבר לאנשים החשובים לנו ביותר.

למעשה, אני מצפה בכליון עיניים להפליג לאירופה הקיץ עם משפחתי ולגלות את היעדים המדהימים שבהם נבקר ביחד. אני מעודד את האורחים שלנו לעשות את אותו הדבר ולהרגיש בטוחים לבלות איתנו את הזמן החשוב הזה".

נורוויג'ן קרוז ליין ידועה בכך שהיא מספקת לאורחים חופש וגמישות ומגוון חוויות עם צי של 17 אוניות ב-300 יעדים מסביב לעולם. האורחים יכולים לתכנן את חופשתם כמה שירצו – להרבה או מעט – ולגלות את האיים הקריביים הטרופיים או את הוואי ולטייל באוצרות הטבע של אלסקה או להתמסר למסלולים עתירי תרבות במסלולי המסעות המיוחדים (Extraordinary Journeys) החדשים של החברה.

למידע נוסף על מדיניות "מזמינים בראש שקט" של נורוויג'ן, הקליקו כאן. לעדכונים של מדיניות ופרוטוקולים קיימים, הקליקו כאן.

למידע נוסף על נורוויג'ן קרוז ליין או להזמנת הפלגה, בקרו בכתובת www.ncl.com או התקשרו לטלפון 03-3726645 או צרו קשר עם סוכן הנסיעות שלכם.

 

הוספת תגובה

הוספת תגובה