עמוד הבית » קולינרי ומוזיקלי חדש בשישי צהריים "קאב קם"

קולינרי ומוזיקלי חדש בשישי צהריים "קאב קם"

קאב קם, הט פאד פריק תאי, צלם יונתן בן חיים
המסעדה התאילנדית "קאב קם" מתחדשת לקראת הקיץ ומזמינה אתכם ליהנות בשישי בצהריים מליין קולינרי ומוזיקלי חדש בהובלתו של הדיג'יי, השחקן ודוגמן העבר ליאור מילר שיארח בעמדה חברים מתחום התרבות והמוזיקה. החל מה-14 ביוני עד 26 ביולי כולל.

המסעדה התאילנדית המדוברת "קאב קם", מבית היוצר של בית תאילנדי מתחדשת לקראת הקיץ בליין שישי צהריים חדש (13:00-16:30 החל מה-14 ביוני עד 26 ביולי) שיכלול קו קולינרי ומוזיקלי חדש. על הצד הקולינרי מופקד יריב מלילי ועל הקו המוזיקלי והאווירה השמחה, הדיג'יי ודוגמן העבר ליאור מילר שיארח בעמדת הדיג'יי אנשי עיתונות, רדיו, מוזיקה ותרבות  אשר יתפסו את עמדת לשישי אחד וינגנו את המוזיקה שהם אוהבים. בין היתר יתארחו:
14/06- אור צלקובניק; 21/06- אלוף בן ; 28/06- פטריק סבג; 05/07- דני תובל ;
12/07- עמרי סמדר; 19/07- רונן גוטמן; 26/07- אורי בן דרור

תפריט שישי צהריים, הותאם לאווירה הקלילה של שישי וכולל שלל מנות תאיות אותנטיות, המורכבות מחומרי גלם טריים, חלקם המגיעים מחוות וחממות גידול עצמאיות של בעלי קבוצת בית תאילנדי.

בתפריט:
סאי הואה, נקניקיית בקר מצ'אנג מאי מתובלת בפייסט שורשים ועשבים
תאיים/28 ₪; קייאו& לאב, שני כיסוני שרימפס פריכים ושני כדורי עוף בתיבול "איסן" לצד מטבלים שלנו/42 ₪; מו יאנג, ברוסט חזיר במשרה הדרים ודבש לצד

סטיקי רייס/64 ₪; טהו סאטה, שיפוד טופו בקארי, כורכום, בוטנים וחלב קוקוס (צמחוני)/28 ₪; יאם מלקו טוט, פפאיה מטוגנת על סירות חסה פריכות, שרי לוביה ובוטנים (צמחוני)/38 ₪; פלה יאנג באי טונג, פילה לברק מבושם בעלי כפיר ליים ולימון גראס צלוי על הגריל בעלה בננה, לצד "נאם צ'ין" וסקיטי רייס/68 ₪; פלה טוט סמון פאי, פילה לברק מטוגן עטוף בסלט תבליני "סמון פאי" לצד סטיקי רייס/68 ₪; פאד קפאו נאה, אונטריב וחלקי פנים קצוצים גס על הווק עם בזיל תאי, בצל, צ'ילי וביצת עין על אורז לבן/52 ₪; הט פאד פריק תאי, פטריות שימאג'י, יער ומלך היער של הווק עם טופו פלפל שחור לצד אורז לבן
(צמחוני)/64 ₪.

בנוסף לקולינריה, מציע המקום תפריט אלכוהול מגוון וקוקטיילים מבוססי עשבי תבלין: דאון טאון מנהטן, וויסקי לפרוייג 10 מעושן וברבן וויילד טרקי 81 מעורבבים עם אנטיקה פורמולה וסירופ תבליני פאלו של אניס, ציפורן ופלפל אנגלי, מעושן וארומטי/62 ₪; סבאיי סבאיי, רום זקאפה 23 ורום פלנטיישן מושרה באננס, מנוערים עם סירופ ביתי של ציפורן, הל וצ'ילי, מיץ אננס וליים, טרופי
ומתובל/56 ₪; באן תאי, מחווה שלנו לאחות הגדולה. עם ג'ין, קמפרי, שרטרז ירוק, מיץ גויאבה וליים, מריר ופירותי/52 ₪; בנגקוק מיול, וודקה קטל 1 מושרית עם עלי כפיר ליים, מנוערת עם סירופ ג'ינג'ר ביתי, ליים וג'ינג'ר ביר פיבר טרי, חמצמץ ומעקצץ/50 ₪; עכו-טוקיו, ג'ין עכו וביטר ממזקקת יוליוס נכתשים עם בזיל תאי ומנוערים עם סאקה אונומה קראקוץ', ליים וגרידת אגוז מוסקט, ירקרק
ומריר/52 ₪; טום יאם מרגריטה, טקילה דון חוליו בלאנקו מבושמת בתבליני "סמון פאי" טריים, פייר פראנד וליים, עשבוני ופיקנטי/ 58 ₪.

קאב קם, מסעדה בתל אביב, מבית היוצר של בית תאילנדי, משלבת בתוכה לא רק חוויה קולינרית אלא גם חגיגה וצורת בילוי בעלת אווירה חופשית ונטולת גבולות כמו שתל אביב יודעת להציע. המושג "קאב קם" שנולד בתאילנד, מתייחס למפגש בין חברים, משפחה, מזרח ומערב לערב של אוכל, אלכוהול ומוזיקה.

"קאב קם" הוא חלק מקבוצת בית תאילנדי המכילה בתוכה גם את קואה קון לק.
מייסדיה של קבוצת בית תאילנדי היו הראשונים שהביאו לישראל את האוכל התאילנדי האוטנטי והמסורתי. הם בנו את ערכי הקבוצה על DNA של אווירה קולינרית המבוססת על חומרי גלם תאילנדים טריים שחלקם מגדלים בעלי הקבוצה בחווה באופן פרטי, חלקם מיובאים באופן פרטי וחומרי גלם המוכנים במקום בעבודת יד, כגון חלב קוקוס, אטריות אורז, בצק וכו'.

קאב קם, פאד קפאו נאה,
צלם יונתן בן חיים
קאב קם,
צלם יונתן בן חיים

 

ימים ושעות פעילות: עסקיות א'-ה' 12:00-16:00
ערב קאב קם א'- ש' 18:00-01:00
תפריט שישי צהריים 13:00-16:30
תפריט שבת צהריים 12:00-16:30

כתובת: לינקולן 11, תל אביב, טלפון: 073-7576830