עמוד הבית » קולקציה אורבנית בקו צעיר ותוסס

קולקציה אורבנית בקו צעיר ותוסס

אופנת סגל צילום שי פרנקו
רשת 'אופנת סגל' משיקה את קולקציית קיץ 2020 המתאפיינת בקו צעיר ואורבני, אשר נותנת מקום לביטוי עצמי וייחודיות. הרשת פותחת שלוש חנויות חדשות בתל אביב בירושלים ובנתניה במחירים של עד 50% הנחה.

אופנת סגל מציעה בחנויות החדשות לצד קולקציית החליפות הקלאסית של המותג ואופנת קז'ואל של מיטב מעצבי העל כמו מוסיקנו, דיסקוורד, קרל לנגרפלד  ועוד. את קולקציית הקיץ המתאפיינת במראה אורבני – צעיר, קולקציה תוססת,  אשר נותנת מקום לביטוי עצמי וייחודיות. הקולקצייה מציעה סקאלה רחבה של צבעים בה לכל אחד יש מקום החל מהקלאסים, השחורים והכחולים ועד לצבעי פסטל קייציים ופרינטים מלאי סטייל.

צילום שי פרנקו

לדברי גיא מור, בעלים ומנכ"ל 'אופנת סגל': "ההחלטה להמשיך ולהתרחב דווקא בתקופה זו, היא החלטה מאתגרת ובכל זאת, החלטנו להמשיך עם התוכנית המקורית. ברוח התקופה החלטנו ליצור מארז לחתנים במחיר שווה לכל כיס.

מדובר במארז טוטאל לוק המכיל בתוכו את כל מה שהחתן צריך  רק ב 1,990₪ באיכות ובסטייל הכי גבוהים שיש. אנו ממשיכים להקפיד על חוויית קניה איכותית עם ניחוח חו"ל, ולהביא את הטרנדים והמותגים מבירות האופנה העולמיות."

רשת אופנת סגל בבעלותם של גיא מור ומני יונה, עם עשרות שנים של וותק, מציעה אופנת עילית לגברים ממיטב המותגים בעולם. כל לקוח זוכה להתאמה מדויקת של הבגד למידותיו בהתאם למגמות ולטרנדים האחרונים בעולם אופנת הגברים.בחנותינו, ניתן למצוא את הליינים המחויטים והספורטיביים של מיטב המותגים, ביניהם:  קנאלי, רוברטו קוואלי, ורסאצ'ה, ארמני, בוס, דולצ'ה גאבנה, דיסקוורד, פול שארק, ולנטינו, פראדה, קארל לנגרפלד, בולר, מוסקינו, פנדי, קורלאני ועוד.

להשיג ברשת אופנת סגל, הנמל 36, נמל תל אביב, רח' האייל, ירושלים, מרכז ביג פולג נתניה, דרך הדרום 20, קרית גת, רח' העליה 8, תל אביב

הוספת תגובה

הוספת תגובה