עמוד הבית » קולקציה לביונסה ו- adidas בישראל

קולקציה לביונסה ו- adidas בישראל

צילום יחצ חול
קולקציית ה adidas x IVY PARK מגיעה בגרסת ה- רודיאו. אשר שואבת השראה מעולמות התרבות המערבית\אמריקאית הקלאסית ובדגש על ההשפעה של התרבות האפרו-אמריקאית על ההיסטוריה של אמריקה הקלאסית, בעיצובים מודרנים ועכשוויים. הקולקציה כוללת פרטי לבוש בגווני קרם\חום וגווני כחול ומחדירה סטייל מהמערב הפרוע.

קולקציית IVY PARK רודיאו הוא המקום בו עיצוב נועז פוגש בגדי רחוב קלאסיים ובגדים אתלטיים המשתלבים בהשראה מחוויית הבוקרים השחורה. הקולקציה כוללת מבחר עצום של סגנונות הלבשה, מספר סגנונות הנעלה ואביזרים שונים. ההלבשה והאקססוריז מאופיינים בבדי ג'ינס והדפסי פרה זוהרים וסגולים ועוד.

הפריטים הבולטים כוללים חליפת גוף ג'ינס ומכנסי גינס, קפוצ'ון ומכנסי טרנינג תואמים ופריטים בהדפסי פרה סגולים. בהנעלה ישנם חידושים, עם שני צבעי IVP Ultraboost – אחד המחקה את מראה הג'ינס וצבע חדש עבור IVP Forum Mid. קולקציה זו מציגה את ה- IVP Super Sleek החדש "Chunky", עם סולייה מוגבהת מיוחדת בשילוב חלק עליון קלאסי.

צילום יחצ חול

הקולקציה כמו קודמותיה נטולת מגדר לחלוטין וכוללת את כל מה שהמתלבשים צריכים במעבר בין חדר הכושר לחיי היום יום ומגיע בגזרת – UNITE FIT כסטנדרט החדש של גודל כולל ונטול מגדר, ומאפשר טווח מידות מרשים

צילום יחצ חול

IVY PARK Rodeo|  ADIDAS
מהדורה מוגבלת הקולקציה זמינה באתר הסחר מה-19.8 ובחנויות הנבחרות ב-20.8

טווח מחירים: ש"ח 79.9-799.9 ש"ח

 

הוספת תגובה

הוספת תגובה