עמוד הבית » קולקציה למותג הנגיש של בית האופנה משכית

קולקציה למותג הנגיש של בית האופנה משכית

M by Maskit אוברול צילום יפעת זיילר
המותג החדש והנגיש מבית בית האופנה "משכית" יוצא בקולקציית חדשה 2020. קולקציית ערב בטווח מחירים של 450-1250 אשר ניתן להשגה בחנות משכית החדשה בכיכר המדינה! המותג זכה להצלחה רבה בארץ ובעולם ונלבש על ידי כוכבות ישראליות ואמריקאיות והמשמעותית מכולם שרה גסיקה פרקר אשר שמלה שלבשה מופיעה בקולקציה הנוכחית בצבעים מגוונים.

בדומה לבתי אופנה מובילים בעולם כדוגמת בית האופנה אלכסנדר מקווין, קלואה, ארמאני ועוד רבים וטובים, אשר השיקו מותגים נגישים הנהנים מיכולות העיצוב הגבוהות של בית האופנה, כך גם בבית האופנה הישראלי הראשון – משכית.

תחת כתב היד המאפיין את שרון טל, משיק היום M BY MASKIT קולקציית ערב שפונה לקהל המשתוקק לאופנה גבוהה אך נגישה.

הקולקציה, מורכבת מפרטי ערב במהדורה מוגבלת, שומרת על ערכיו של בית האופנה, על הסטנדרטים הגבוהים, האיכות והרמה הגבוהה של העיצוב, תוך מתן אפשרות לקהלים רחבים יותר להנות מהקו העיצובי המוכר והנחשק של "משכית".

צילום יפעת זיילר
צילום יפעת זיילר

שרון טל המעצבת הראשית-  ״ M by Maskit  ממשיך להתפתח ולתת פתרונות מגוונים והפעם בתקופה כזאת מאתגרת שבה נמצא העולם החלטנו ללכת על צבעים שמחים ומגוונים, גזרות ורסטיליות והיות ואנחנו לא מאמינים בעונות הפריטים בקוקלציה הם ״על עונתיים״. הפריט שאני הכי גאה בו הוא הפריט ששרה גסיקה פרקר בחרה ללבוש להשקה המשמעותית בברודוואי והוא מופיע בקולקציה במגוון רחב של צבעים וללא ספק הוא הפריט המשולם לתקופה זאת״

צילום יפעת זיילר
צילום יפעת זיילר

בית האופנה משכית הינו בית האופנה הראשון של מדינת ישראל משנת 1954 אשר זכה לחידוש על ידי המעצבת שרון טל, בוגרת שנקר בהצטיינות, אשר התמחתה בבית האופנה לנויין של אלבר אלבז והייתה מעצבת ראשית לתחום עבודות היד אצל אלכסנדר מקווין.

צילום יפעת זיילר
צילום יפעת זיילר

הקולקציה כוללת 8 עיצובים בגזרות מחמיאות לגוף, אשר מתאימות למגוון רחב של  גילאים ומבני גוף. הקולקציה נועדה למגוון רחב של אירועים החל מאירועי יום, חוף ועד אירועי ערב רשמיים. בקולקציה ניתן למצוא גזרות הכוללות מחשופי גב, מחשופי וי עמוקים, אורך מקסי ומידי, גזרות צמודות לגוף ורחוקות מן הגוף.

צילום יפעת זיילר

הבדים- הקולקציה מורכבת מבדי ערב נשפכים במראה זוהר, קליל ואוורירי.  צבעוניות הקולקציה נבחרה בקפידה, הושקעו בה מחשבה ותכנון רב. הבגדים נצבעו לפי הבחירות של הצוות המשותף על פי פנטון מדויק לפיכך הצבעוניות בלעדית וייחודית לקולקציית הקפסולה. הצבעים שנבחרו הם צבעי קיץ שמחים ומגוונים.

טווח המחירים:

חולצות- 450-600

חצאיות- 450-550

מכנסיים-450 -550

ג'קטים- 550-700

שמלות ערב – 750-1250

חנויות:

משכית כיכר המדינה כתובת: ה' באייר 48 , ת"א – 03-6884004

הוספת תגובה

הוספת תגובה