עמוד הבית » קולקצייה של המותגים RABANNE עם H&M

קולקצייה של המותגים RABANNE עם H&M

צילום: באדיבות H&M ישראל
שיתוף הפעולה של Rabanne H&M ממזג עיצוב עתידני יחד עם אומנות חדשנית. הקולקציה נשענת על יצירותיו האייקוניות של מייסד בית האופנה המנוח פאקו ראבן בשנות ה-60 ופועלת מאז 2013 על ידי המנהל הקריאטיבי ג'וליאן דוסנה.

קולקציית Rabanne H&M לוקחת סגנון מהפכני המיועד לרחבת הריקודים לממד חדש ומשלבת "בדי" לוחיות אייקוניים ופייטים נוצצים יחד עם בגדי ספורט, לאונג' וחייטות. הקולקציה מציגה בגדי נשים, גברים, אביזרים כמו גם קולקציית קפסולה לעיצוב הבית של H&M Home.

פרטי מפתח בקולקציית הנשים כוללים: סטים המורכבים משני חלקים בהשראת פריטי ארכיון בהם טופ וחצאית פייטים בסגנון מראה, לצד שמלות ג'רסי בהדפס מנומר. לגברים, צווארון גולף צמוד עם פייטים וטופ פייטים כסוף הם דרך בטוחה לסובב ראשים לצד בגדי לאונג' יוקרתיים. באקססוריז, סגנון עכשווי  מודרני פוגש את הסגנון האייקוני של Rabanne ותיקי רשת מתכתיים גונבים את אור הזרקורים, יחד עם כפכפי בריכה עם פייטים. קולקציית הקפסולה של H&M Home משלבת פריטי עיצוב מתכתיים עם אביזרים רכים לבית ולמקלחת הכוללים את הלוגו של Rabanne.

צילום: באדיבות H&M ישראל
צילום: באדיבות H&M ישראל

 

הקולקציה כולה נוצרה מבדים עמידים ואיכותיים הכוללים חומרי פרמיום בהם צמר ואנגורה, אותם ניתן למצוא באקססוריז, הלבשה, חליפות וסריגים. לראשונה עבור H&M ו-Rabanne, חלקי הרשת המתכתיים האייקוניים של בית האופנה כוללים מתכת ממוחזרת ורגילה כאחד, תוצאה של חודשים של פיתוח. פריטים מעוטרים כוללים פייטים ממוחזרים העשויים מפלסטיק ממוחזר ואבני חן מזכוכית ממוחזרת.

על שיתופי פעולה עם מעצבים של  H&M

H&M הייתה חלוצה בתחום שיתופי הפעולה בעולם האופנה והשיקה את סדרת שיתופי הפעולה שלה עם בתי האופנה יחד עם קארל לגרפלד המנוח בנובמבר 2004. מאז, היא שיתפה פעולה עם כמה מהשמות הגדולים בתעשייה בהם: Versace, Balmain , Maison Margiela  ולאחרונה Mugler, במטרה להציע קולקציות במהדורה מוגבלת אשר הופכות את האופנה העילית לנגישה יותר.

צילום: באדיבות H&M ישראל
צילום: באדיבות H&M ישראל

טווח מחירים: 99.90-1199 ₪.

הקולקציה תושק בחנות עזריאלי תל אביב וב-hm.com  ב- 30 בנובמבר 2023.